Re: List od imiennika :-)))

From: "tycztom" <t...@N...waw.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: List od imiennika :-)))
Date: Wed, 6 Aug 2003 23:13:27 +0200

eTaTa wrote:

> Sie mi oświetliło nie tam gdzie trza :-))

:))
OK

> Mam nadzieję :-))
> Ale ja też popełniam błędy i mam problem z kompem - przeładowane bydle
> i mi wątek wcieło - ten no wiesz...

Ja na swoim męczę /2 dyski, 8 partycji :)/ Linuxa, Unixa, prawie wszystkie
Windy :))
A to biedaczek nie najświeższy /gier nie używam - bez synonimów proszę, i
bez przeinaczania znaczeń :))/.

> Ja u Czarka stale w kaefie. Tylko, cwaniak, ciągle tam zagląda :-)))

To jakiś lipny ten KF ;)

> Jak napisała pewnie, tak zrobiła. Zwłaszcza, że siedzi teraz i poprawia
> dachówki,
> Klnąc. "Jak człowiek sam nie zrobi ...."
> :-))))

heh - a ja podłogę zrywałem /klepki bukowe/, tak mi ..... jeden zrobił
Na szczęście tylko kawałek /z metr/. Teraz cyklinowanko i lakierowanko.

> Trzeba się rozwijać. Gdyby były linki do pierdułek - nic tylko dać,
> a później pogadać. A tak, jeden lata z wywieszonym ozorem,
> bo kluczy zapomniał, innemu chce się palić i jara jak opętany,
> inny dygocze przed egzaminem, a inny odkrył, że kobiety ściemniają.
> Żyć, nie umierać :-)))
> Bajka.

Tak gadasz, jakbyś nie wiedział czego w szkole wymagają.
1 belfer na 100 wymaga myślenia? Reszta wymaga zakupu napisanych przez
siebie podręczników?

> To już lepiej ruszyć pokłady najgłębsze w mózgu i zająć się tą - poezją
> śpiewaną :-))

Ja jestem za - to co? Powiadomimy tylko Mynystra Edukacyi i już ;)))

P.S. Jak Ty jesteś Michał, to Ty musisz dobrze szabelką wywijać :) /dobra,
the end, bo nas pogonią :)/

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."