List od imiennika :-)))

1. Data: 2003-08-06 18:02:09

Temat: List od imiennika :-)))
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cie.
Pisze do Ciebie.. znalazlem Cie na news-grupie pl.sci.psychologia.
Chcialem wyslac tam post.. ale nie chce przejsc.. cos z portem czy..nie znam
sie:(
Widze jednak, ze jestes stalym bywalcem.. wiec moze sie znasz albo mozesz
doradzic..ew. przeslac moje pytanie.
------------------
Szukam informacji na tematy:
1. socjotechnicznych metod zdobywania informacji
2. interpretacji mimiki i 'mowy ciala'
3. interpretacji - zwiazanych z powyzszymi - zachowan emocjonalnych

Czy ktos sie na tym zna?? albo moze zasugerowac gdzie szukac??
Prosze
--------------------
Za wszelka pomoc w tej materii z gory dziekuje,
Pozdrawiam
Michal

=======

pozdry ett

1. Data: 2003-08-06 18:50:26

Temat: Re: List od imiennika :-)))
Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bgrfpo$52$1@news.onet.pl...

> Czy ktos sie na tym zna?? albo moze zasugerowac gdzie
szukac??

w wyszukiwarce najlepiej :) - albo, np. Cialdinim na dysku
E: w Dokumentach, można też w www.sekty.net

1. Data: 2003-08-06 19:09:49

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote:

--------------------
> Za wszelka pomoc w tej materii z gory dziekuje,
> Pozdrawiam
> Michal

Rozumiem, że ten imiennik nie 'upoważnił' Ciebie do 'wykorespondowywania'
tego listu poza obszar własnej 'skrzynki odbiorczej' /a Ty nie pytałeś/? :))
..no i właśnie tak odpędzasz od siebie 'zainteresowanych Etatem'? :) A może
oni /tak jak Greg/ po prostu pracy szukają?

P.S. tycztom! Za dużo remontów!
- wiem, wiem

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-08-06 19:29:27

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom"

Twoja podejrzliwość zahacza o paranoję :-))
Może psychozę :-)

> Rozumiem, że ten imiennik nie 'upoważnił' Ciebie do 'wykorespondowywania'
> tego listu poza obszar własnej 'skrzynki odbiorczej' /a Ty nie pytałeś/?
:))
> [...]
może
> oni /tak jak Greg/ po prostu pracy szukają?

List jest otwarty.
Nie znam gościa.
Nie zastrzegł anonimowości.
Możesz mu poradzić jak się ma niusy włączyć.
To przecież nie wstyd, że coś się nie udało, tym razem.
Może gość zakasuje nas, za chwilę.

Sam miewam problemy z niusami,
a jestem informatykiem - więc jak?

Ponadto unikam podejrzeń, o manipulanctwo.:-))

Wierzysz, że nie potrafię, skorzystać z wyszukiwarki?
Bardzo śmieszne :-)))

Praca? Współpracę zawsze można określić - znaleźć.

coś Cię ściemniło :-)))

1. Data: 2003-08-06 20:09:54

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote:

> [...]
> Nie zastrzegł anonimowości.
> Możesz mu poradzić jak się ma niusy włączyć.
> To przecież nie wstyd, że coś się nie udało, tym razem.

A niech pisze do mnie - jak czyta.
/tylko wyteges a adresu wiadomo co - bo wróci :)/

> Sam miewam problemy z niusami,
> a jestem informatykiem - więc jak?

Sporo tu informatyków :D

> Ponadto unikam podejrzeń, o manipulanctwo.:-))

Mania na wsi.

> Wierzysz, że nie potrafię, skorzystać z wyszukiwarki?
> Bardzo śmieszne :-)))

A to co?

> Praca? Współpracę zawsze można określić - znaleźć.
>
> coś Cię ściemniło :-)))

Nie - patrzę tylko, czy Ty tak na poważnie z tym "stylem pijaka" we mnie
/tzn. czy traktujesz mnie w kategoriach "uwaga mina", czy jak człeka
błądzącego i szukającego/. No dołączyłeś - co prawda - trochę tych ":)))",
ale Czaruś też dołącza /jak będziesz odpowiadał wytnij słówko "Czaruś" - ja
jestem w KF'ie :)) czego Tobie nie życzę... no w sumie, to trochę
mani_pulanctwo - uwaga! Teraz sprawdzam czy Mania pojechała na wieś :))) Jak
będzie potrzeba, to 'siem poprawim' - nie gadam o wadze :)/.

P.S. Zauważyłem, że na Grupie -tak merytorycznie- to 'mniej' osób pomaga
/mówię o akcjach typu: potrzebuję to i to/. Większość to chyba w filozofię,
poezję /śpiewaną? :)/, politykę, zarządzanie i inne /Psychologia
bezpodręcznikowa i bezprochowa - nie mylić z dynamitem ;)/.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-08-06 20:48:24

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom"

> A to co?

Sie mi oświetliło nie tam gdzie trza :-))

> Nie - patrzę tylko, czy Ty tak na poważnie z tym "stylem pijaka" we mnie
> /tzn. czy traktujesz mnie w kategoriach "uwaga mina", czy jak człeka
> błądzącego i szukającego/. No dołączyłeś - co prawda - trochę tych ":)))",

Mam nadzieję :-))
Ale ja też popełniam błędy i mam problem z kompem - przeładowane bydle
i mi wątek wcieło - ten no wiesz...

> ale Czaruś też dołącza /jak będziesz odpowiadał wytnij słówko "Czaruś" -
ja
> jestem w KF'ie :)) czego Tobie nie życzę... no w sumie, to trochę

Ja u Czarka stale w kaefie. Tylko, cwaniak, ciągle tam zagląda :-)))

> mani_pulanctwo - uwaga! Teraz sprawdzam czy Mania pojechała na wieś :)))
Jak
> będzie potrzeba, to 'siem poprawim' - nie gadam o wadze :)/.

Jak napisała pewnie, tak zrobiła. Zwłaszcza, że siedzi teraz i poprawia
dachówki,
Klnąc. "Jak człowiek sam nie zrobi ...."
:-))))

> [...]
> poezję /śpiewaną? :)/, politykę, zarządzanie i inne /Psychologia
> bezpodręcznikowa i bezprochowa - nie mylić z dynamitem ;)/.

Trzeba się rozwijać. Gdyby były linki do pierdułek - nic tylko dać,
a później pogadać. A tak, jeden lata z wywieszonym ozorem,
bo kluczy zapomniał, innemu chce się palić i jara jak opętany,
inny dygocze przed egzaminem, a inny odkrył, że kobiety ściemniają.
Żyć, nie umierać :-)))
Bajka.

To już lepiej ruszyć pokłady najgłębsze w mózgu i zająć się tą - poezją
śpiewaną :-))

pozdry ett

1. Data: 2003-08-06 21:13:27

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote:

> [...]

OK

> Mam nadzieję :-))
> Ale ja też popełniam błędy i mam problem z kompem - przeładowane bydle

Ja na swoim męczę /2 dyski, 8 partycji :)/ Linuxa, Unixa, prawie wszystkie
Windy :))
A to biedaczek nie najświeższy /gier nie używam - bez synonimów proszę, i
bez przeinaczania znaczeń :))/.

> Ja u Czarka stale w kaefie. Tylko, cwaniak, ciągle tam zagląda :-)))

To jakiś lipny ten KF ;)

> Jak napisała pewnie, tak zrobiła. Zwłaszcza, że siedzi teraz i poprawia
> dachówki,
> Klnąc. "Jak człowiek sam nie zrobi ...."
> :-))))

heh - a ja podłogę zrywałem /klepki bukowe/, tak mi ..... jeden zrobił
Na szczęście tylko kawałek /z metr/. Teraz cyklinowanko i lakierowanko.

> [...]
> bo kluczy zapomniał, innemu chce się palić i jara jak opętany,
> inny dygocze przed egzaminem, a inny odkrył, że kobiety ściemniają.

Tak gadasz, jakbyś nie wiedział czego w szkole wymagają.
1 belfer na 100 wymaga myślenia? Reszta wymaga zakupu napisanych przez
siebie podręczników?

> To już lepiej ruszyć pokłady najgłębsze w mózgu i zająć się tą - poezją
> śpiewaną :-))

Ja jestem za - to co? Powiadomimy tylko Mynystra Edukacyi i już ;)))

P.S. Jak Ty jesteś Michał, to Ty musisz dobrze szabelką wywijać :) /dobra,
the end, bo nas pogonią :)/

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

filozofia to matka prawdziwych ludzi
Ona bogata, on biedny - co myslicie o takich ukladach?
(fragment pewnego listu)
Paranoja
Moja cholerna skleroza