Re: Literatura

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Literatura
Date: Mon, 1 Dec 2008 00:08:33 +0100
<1...@v...googlegroups.com>
<1fznnjt72etfp$.3aumiedq7cyf.dlg@40tude.net>
<f...@t...googlegroups.com>
<1...@4...net>
<1...@3...googlegroups.com>
<1tspb2um1drtp$.hqzm660z9wej.dlg@40tude.net>
<c...@v...googlegroups.com>

Dnia Sun, 30 Nov 2008 11:14:53 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Dzieci moje sa dorosle i samodzielne pod kazdym wzgledem. Nie mam ani
> czasu, ani ochoty na wychowywanie kogokolwiek. Mowie jedynie o swoim
> pogladzie na sprawe metody in vitro. Jestem za!

Poprzyj też eutanazję starców, no, bądź konsekwentny! - in vitro to
dobrodziejstwo powoływania na świat tych wybranych, których się chce
kochać, a eutanazja to równie humanitarny sposób i analogiczny do in vitro,
tyle że działający w kierunku odwrotnym, wobec zaistnienia okoliczności
ustania owej miłości :->
Przynajmniej sam, osobiście, będziesz miał okazję do weryfikacji, czego
szczerze Ci życzę.