Literatura

51. Data: 2002-02-18 15:02:38

Temat: Re: Literatura
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ^ToM^ <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4r4kj$9vp$...@n...onet.pl...

> Zapewniem Cie ze nigdy bym tego nie wymyslil.Rzeczy najprostrze sa
> najtrudniejsze do wymyslenia.
> To prawda, ale zmieniajac diete niekoniecznie na ZO, maja szanse.
> tom

caly czas powtarzam, ze podchodzicie od drugiej strony,
z diety zrobiliscie filozofie

pozdrawiam Chaciur

52. Data: 2002-02-18 15:17:05

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tak jak ja... tacy podobni a sie nie moga dogadac ;)
Mow za siebie - ja sie dogaduje; z powodzeniem.

> No przeciez tak tlumaczysz swoj apetyt na zwierzatka.
Tak, ale tylko po czesci.

> Tak przyznaje, jest wemnie czesc zwierzeca, ale
> to nie wszystko mam cos jeszcze i na tym sie skupiam.
Wszyscy to mamy.

> ToM Ty zartownisiu :) to mi teraz opowiesz co
> dzisiaj jadlem, ze mnie tak ponioslo?
Tego niestety nie wiem.

> No sorry, krew uderzyla mi do mozgu i sie nie
> moglem opanowac, normalnie to bym sie na Ciebie rzucil,
> a przez internet to sam rozumiesz, trza se radzic.
Mi sie to nie zdarza.
Pozdrawiam
tom

53. Data: 2002-02-18 15:19:31

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> caly czas powtarzam, ze podchodzicie od drugiej strony,
> z diety zrobiliscie filozofie
Jezeli prawde uwazasz za filozofie to ok.
tom

54. Data: 2002-02-18 16:37:51

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^ToM^" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

| Ja wystarczajaco dlugo zyje na ZO i pozwol ze Ci odpowiem. To czy jest ktos
| glupi czy madry zalezy scisle od tego co je lub od tego co jedli jego
| poprzednie generacje.

Mądry czy inteligentny...?
Bo inteligencję to daje się zmierzyć...

Zgodnie z tą teorią wszyscu wegetarianie powinni być głupi. A nie są. Znam nawet
kilka przypadków inteligentnych dzieci - wege w 2 pokoleniu... Dwoje nawet
wegan. Możesz to wytłumaczyć?
A ja wystarczająco długo żyję wśród mądrych i głupich i powiem Ci, że poziom
"mądrości" zależy od wielu czynników. Przypuszczalnie dieta jest jednym z nich,
niemniej założenie - zostaję "opty" będę mądry to jakiś absurd.

siwa

55. Data: 2002-02-18 16:39:43

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

| caly czas powtarzam, ze podchodzicie od drugiej strony,
| z diety zrobiliscie filozofie

Mylisz się, Chaciur...
Religię, nie filozofię.
Założenie absolutnej prawdy i nieomylności wystepuje jako cecha religii.
Jeden z filozofów nawet się szczycił, że nic nie wiedział... Ale podobno był
wegetarianinem i miał niesympatyczną żonę...

siwa

56. Data: 2002-02-18 16:47:03

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "^ToM^" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mądry czy inteligentny...?
> Bo inteligencję to daje się zmierzyć...
To sie naczytalas duzo "madrych ksiazek"
Ani madrosci ani inteligencji nie da sie obiektywnie zmierzyc. No bo niby
jak? Co testy na inteligencje? Wiadomo ze z nia nie maja nic wspolnego.

> Zgodnie z tą teorią wszyscu wegetarianie powinni być głupi.
Z tej teori nic takiego nie wynika.

A nie są. Znam nawet
> kilka przypadków inteligentnych dzieci - wege w 2 pokoleniu... Dwoje nawet
> wegan. Możesz to wytłumaczyć?
Moge. Ich model zywienia jest w miare prawidlowy. Na ZO jest jeszcze lepie.
Nie mieszaja paliw i stad mozg pracuje prawidlowo.

> [...]
nich,
> niemniej założenie - zostaję "opty" będę mądry to jakiś absurd.
Rzeczywiscie glupie zalozenie - a kto je wysnul?
tom

57. Data: 2002-02-18 18:55:56

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^ToM^" <n...@p...onet.pl> napisał

| To sie naczytalas duzo "madrych ksiazek"

Nie rozumiem? To źle?

| Ani madrosci ani inteligencji nie da sie obiektywnie zmierzyc. No bo niby
| jak? Co testy na inteligencje? Wiadomo ze z nia nie maja nic wspolnego.

Oczywiście, że się nie da. Zwłaszcza mądrości. Istnieją jednak testy na
inteligencję, które odsieją mądrych od głupich. I są na tyle obiektywne, że
można na ich podstawie decydować, czy dziecko ma iść do szkoły specjalnej,
zwyczajnej, czy dla dzieci zdolnych.

| Z tej teori nic takiego nie wynika.

Nie?

| Moge. Ich model zywienia jest w miare prawidlowy. Na ZO jest jeszcze lepie.

Myślę, że nie dla wszystkich.

| Nie mieszaja paliw i stad mozg pracuje prawidlowo.

Jedzą tłuszcze (roslinne) i bardzo dużo węglowodanów...

| Rzeczywiscie glupie zalozenie - a kto je wysnul?

O ile dobrze pamiętam Jan Kwaśniewski.
O głupich wegetarianach też tam czytałam...
Poszukam odpowiednich fragmentów w jego książce.

siwa

58. Data: 2002-02-18 19:03:19

Od: "Sylwia Halizak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podajcie mi proszę literaturę do diety odchudzającej.

Polecam:
M.Montignac "Jeść, aby schudnąć"
Ria Tummers "Szybko i szczupło"

Pozdrawiam
Sylwia

59. Data: 2002-02-18 19:34:06

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa <s...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4rajk$920$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Mylisz się, Chaciur...

Chcesz sie klucic? Czegos Ty sie najadla? ;)

> Religię, nie filozofię.

Chcalem byc kurna delikatny.

> Założenie absolutnej prawdy i nieomylności wystepuje jako cecha religii.
> Jeden z filozofów nawet się szczycił, że nic nie wiedział... Ale podobno był
> wegetarianinem i miał niesympatyczną żonę...

Czekaj, czekaj a co ona jadla?

pozdrawiam Chaciur

60. Data: 2002-02-18 19:42:59

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ^ToM^ <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4r5s9$c2k$...@n...onet.pl...

> Mow za siebie - ja sie dogaduje; z powodzeniem.

No jasne. A z kim?

> Tak, ale tylko po czesci.

A pozostale wytlumaczenia?

> Wszyscy to mamy.

Tak, tylko niektorzy skupili sie na pierwszej czesci.
Nie mowie o Tobie, tylko o superdrapieznikach.

> Mi sie to nie zdarza.

Tak, poczucia humoru u Ciebie tez nie zanotowano.

pozdrawiam Chaciur

Dieta Montignac
Dieta skuteczna
Jak przytyc?