Re: Literki Robakksa

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Literki Robakksa
Date: Thu, 4 Feb 2010 20:20:52 +0100
<hkes51$llm$1@inews.gazeta.pl>
<a...@j...googlegroups.com>
<hkevff$5g0$1@inews.gazeta.pl>
<0...@u...googlegroups.com>
<hkf457$o0a$1@inews.gazeta.pl>
<7...@f...googlegroups.com>

"de Renal" <f...@g...com>
news:73f047e7-0dd9-44a2-89f1-b95452a2d2ea@f12g2000yq
n.googlegroups.com...

> Większość filozofii postmodernistycznych silnie akcentuje fakt, że
> znaczenie (sens) pozostaje zależne od kontekstu. Konteksty, w których
> rodzi się znaczenie, są niezliczone. Oddają to słowa Fryderyka
> Nietzschego: ,,świat jest dla nas nieskończonym stawaniem się w tym
> sensie, że nie możemy odmówić mu możliwości powodowania
> nieskończoności interpretacji" . W tym samym duchu wypowiada się
> Wittgenstein, kiedy w ,,Dociekaniach filozoficznych" odchodzi od
> modernistycznego paradygmatu przedstawienia (któremu wyraz dał
> [...]

Napiszę Ci cipciu de Renal dobrą nowinę. Posmodernizmu już nie ma
a mój siusiaczek jest i sama może się upewnić, czy jest słodki.
Kapujesz? Nie ma posmodernizmu - jest konkretyzm i ostry
podział na świat fizyczny=JEST
oraz świat psychiczny=ISTNIEJE
interpretacje ISTNIEJĄ w świecie psychicznym, świecie memów,
obiekty SĄ w świecie fizycznym, świecie materii i energii, świecie
praw, których się nie wymyśla i nie zakłada - lecz odkrywa. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)