Lodówka - nieprzyjemny zapach POMOCY

1. Data: 2003-04-30 07:23:23

Temat: Lodówka - nieprzyjemny zapach POMOCY
Od: "Alfetta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam nietypowy problem.Od kilku dni z lodówki po każdym otwarciu wydobywa się
nieprzyjemny zapach.W lodówce mleko i jedzenie nawet zamkniete przechodzi
tym zapachem i pozostawia dziwny posmak w ustach.
Nie ma nic zepsutego,lodówka jest wymyta w środku,na zewnątrz ale to nic nie
pomaga!

Proszę pomóżcie!
Z góry dziękuję
Alfetta

1. Data: 2003-04-30 08:37:33

Temat: Re: Lodówka - nieprzyjemny zapach POMOCY
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alfetta pisze w news:b8ntnf$1buq$1@Dwarf.Rozanka.WROC.PL

> Mam nietypowy problem.Od kilku dni z lodówki po każdym otwarciu wydobywa się
> nieprzyjemny zapach.

Nie taki nietypowy ten problem. :-)) Spróbuj zastosować
pochłaniacz zapachów. Sprzedawca pewnie Ci doradzi, który wybrać.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

1. Data: 2003-04-30 09:02:16

Od: "Seb" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno pomaga umycie woda z octem

pzdr Seb

1. Data: 2003-04-30 09:07:49

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Apr 2003 11:02:16 +0200 I had a dream that Seb <b...@p...onet.pl>
wrote:
>podobno pomaga umycie woda z octem

Można mocniej - umyć wodą z domestosem.

1. Data: 2003-04-30 10:04:48

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym zapachem i pozostawia dziwny posmak w ustach.
> Nie ma nic zepsutego,lodówka jest wymyta w środku,na zewnątrz ale to nic
Przedewszystkim dobrze przeczysc otwor ktorym woda wycieka do zewnetrznego
parownika. Po drugie przydaloby sie ten parownik tez wyszorowac. Doraznie
pomaga postawienie na spodku mielonej kawy naturalnej.

Asia

1. Data: 2003-04-30 10:11:05

Od: meteo <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seb wrote:
> podobno pomaga umycie woda z octem

ja slyszalem o zmielonej kawie wstawionej na talezyku -- czasem pomaga,
ale pewnie pochlaniacz zapachow lepszy...

1. Data: 2003-04-30 12:17:41

Od: "Alfetta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
<b...@p...onet.pl> wrote:

> Można mocniej - umyć wodą z domestosem.

Dziękuje za pomoc.Woda z octem poszła na pierwszy ogień:)) Lodówka czysta
jak w laboratorium,a ten zapaszek dlaej jest.Obwąchałam wszystko :)) i
wszystko pachnie jak powinno,a skąd ten smród pojęcia nie mam :(

Pozdrawiam Alfetta

1. Data: 2003-04-30 13:56:36

Temat: Odp: Lodówka - nieprzyjemny zapach POMOCY
Od: "Dorota" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

można też spróbować wstawić do lodówki na spodeczku proszek do pieczenia

Użytkownik Seb <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8o3f4$gub$...@n...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-04-30 13:59:02

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak w laboratorium,a ten zapaszek dlaej jest.Obwąchałam wszystko :)) i
> wszystko pachnie jak powinno,a skąd ten smród pojęcia nie mam :(

a moze lodowka jest zabudowana? kiedys mialam sytuacje, ze pod lodowka
zebrala sie woda i cos jeszcze i smierdzialo strasznie.
Pod pojemnikami na warzywa mam taka dziurke do odplywu wody (przy
rozmrazaniu itp). Pod dziurka jest rodzaj tacy, na ktora woda splywa.
Dopiero po wielu zabiegach zwiazanych z odczepianiem listew itp wyjelam tace
i wyczyscilam. Pomoglo

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-04-30 21:11:06

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Apr 2003 14:17:41 +0200 I had a dream that Alfetta <a...@w...pl> wrote:
>Dziękuje za pomoc.Woda z octem poszła na pierwszy ogień:)) Lodówka czysta
>jak w laboratorium,a ten zapaszek dlaej jest.Obwąchałam wszystko :)) i
>wszystko pachnie jak powinno,a skąd ten smród pojęcia nie mam :(

Wiem, że pewnie Cię to nie dotyczy, ale przytoczę jako ciekawostkę -
znajomej kiedyś śmierdziało z lodówki - myła ją dziesiątki razy i nic.
Po jakimś czasie śmierdzieć przestało.
Przy przeprowadzce znalazła pod lodówką szkielecik całkiem sporej myszy.

Malowanie ścian - problem
Jaka farba ...
płytki - wzór "karo"
Ogrzewanie: dzienON/nocOFF.
mieszkanie w bloku - podatek od nieruchomosci