Lody optymalne-szukam przepisu

1. Data: 2002-11-23 19:40:36

Temat: Lody optymalne-szukam przepisu
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Widzialem gdzies przepis na lody optymalne. Niestety nie pamietam gdzie:-(
Bylbym wdzieczny za przepis.
Z gory dziekuje.
Pzdr

2. Data: 2002-11-25 07:14:24

Temat: Re: Lody optymalne-szukam przepisu
Od: Aragorn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:
> Widzialem gdzies przepis na lody optymalne. Niestety nie pamietam gdzie:-(
Optymalne z uwagi na co?
- zawartosc tluszczu
- zawartosc cukru
- temperature do konsumpcji
- ...

Tak czy inacej polecam lody na dobrej smietanie i zoltkach.
Kiedys moznabylo takie dostac na rynku w Nowym Targu.

--
Aragorn

3. Data: 2002-11-25 08:50:25

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>  Optymalne z uwagi na co?

Z uwagi na przydatnosc dla optymalnych. Przepis juz mam wiec EOT.

4. Data: 2002-11-28 12:33:52

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z uwagi na przydatnosc dla optymalnych. Przepis juz mam wiec EOT.

Zamroziłeś kostkę smalcu?
;-)

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

5. Data: 2002-11-28 13:02:46

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

czym róznia sie lody optymalne od lodów innych?? oprócz cukru
mozesz podać przepis .jak sie wstydxzisz to na priv

> Zamroziłeś kostkę smalcu?
> ;-)

:) to dziwne ale tez o tym pomyslalem:)

6. Data: 2002-11-28 15:52:23

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> czym róznia sie lody optymalne od lodów innych?? oprócz cukru
> mozesz podać przepis .jak sie wstydxzisz to na priv

Tym, ze maja mniej cukru i maja duzo smietany. O rewelacyjnym smaku chyba nie
musze mowic.

LODY ŚMIETANKOWE

B 3,5 g T 35,3 g W 8,7 g 100 g 375 kcal
1 : 10 : 2,5

W garnku z grubym , metalowym dnem utrzeć mikserem
10 żółtek z 0,5 szkl. cukru (10 dag) na krem, po czym powoli wlać 1 litr
śmietanki 30%, cały czas miksując. Ustawić garnek z masą na średnim
palniku
i podgrzewać, stale mieszając, aż masa nieco zgęstnieje.
Wstawić garnek do zimnej wody cały czas mieszając, gdy wystygnie, rozlać
do
plastikowych kubeczków i zamrozić.
Do masy można dodać różne owoce lub kakao wg uznania.

Przepis pochodzi z news.plocman.pl/dieta.optymalna

7. Data: 2002-11-29 07:56:30

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> plastikowych kubeczków i zamrozić.
> Do masy można dodać różne owoce lub kakao wg uznania.
>
> Przepis pochodzi z news.plocman.pl/dieta.optymalna

dzieki :))

cukier i tłuszcz to nie dla mnie ,

8. Data: 2002-11-29 10:44:20

Od: Aragorn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:
[ przepis ]

Sadzac po przepisie, to moze byc to. Niestety nie wiem wg jakiego
przepisu byly te w Nowym Targu. Najlepszy sprawdzian lodow to
goracy dzien. Jezeli sie szybko topia, to sa do luftu.
A czy sa to lody "optymalne"... to rzecz gustu.

--
Aragorn

9. Data: 2002-11-29 12:33:19

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aragorn" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> goracy dzien. Jezeli sie szybko topia, to sa do luftu.
> A czy sa to lody "optymalne"... to rzecz gustu.

Oczywiście one są optymalne DLA optymalnych.
Dla nieoptymalnych mogą być wręcz niezdrowe. Podobnie jest z innymi
przepisami optymalnymi, dlatego cały czas powtarzamy: albo jest się na
diecie optymalnej, albo na zupełnie innej - czyli opartej na węglowodanach.

Krystyna

Dietka - przemiana materii...
wstęp do odżywiania - trochę długie
Książka Montiego