Lojotokowe zapalenie skóry

1. Data: 2003-08-24 11:27:53

Temat: Re: Lojotokowe zapalenie skóry
Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam też to samo ale we włosach i małą plamkę na plecach, stosuje na to płyn
Elocom i jak go używam to schodzi lecz zaraz jak zaprzestane to po tygodniu
do dwóch wraca, a przeszedłem już kilka innych leków takich jak:

Lorindent T

Flucinar żel

Laticort CH

Seboderm

Te raczej nie pomagały...

Na samym początku jeszcze używałem takiego płynu co się nazywał na literę P
bodajże tej samej firmy co Elocom, pomagał ale lekarz stwierdził ze jest za
mocny aby go tak często używać i przepisał wtedy Elocom ... podobno słabszy
ale jak już pisałem pomaga ...

Czasem są momenty ze zaczyna mi przechodzić na cala twarz to wtedy przez 2-3
dni używam maści Vratizolin i po kłopocie ...

Codziennie spróbuj myc twarz KOSTKĄ do mycia Sebamed dla niemowląt (nie
mydłem)... to jest dla noworodków ze zmianami skórnymi, łuszczycą, alergiami
itd., tez pomaga tylko musi być regularnie myte.

Powodzenia

Damian

2. Data: 2003-08-24 12:28:49

Od: Slawek <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bia5cv$9s4$1@inews.gazeta.pl>
Polbis napisał(a):

> Czy ktos zna dobre lekarstwo na ta przypadlosc?

Próbowałeś Nizoral?

--
Sławek
gg:1397619

3. Data: 2003-08-24 16:10:48

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, super na łupiez ale nie na łojotokowe zapalenie skory.......

Damian

4. Data: 2003-08-24 16:56:23

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia lub Damian <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tak, super na łupiez ale nie na łojotokowe zapalenie skory.......

uważa się, ze te choroby są bardzo ze sobą spokrewnione i maja te same
przyczyny powstawania. dlatego nizoral może pomóc nir tylko na łupież lecz
też na ŁZS.

5. Data: 2003-08-24 17:50:33

Od: "ahasverus" <awaryjny_box[no_spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Polbis"<ciach>

Ustaw sobie poprawna date w komputerze - teraz Twoj post jest zawsze na
"wierzchu" a to niezbyt uczciwe.
M.

6. Data: 2003-08-24 18:48:48

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uważa się, ze te choroby są bardzo ze sobą spokrewnione i maja te same
> przyczyny powstawania. dlatego nizoral może pomóc nir tylko na łupież lecz
> też na ŁZS.

Pisze z własnego doświadczenia ... używalem nizoral ... i nie zauważyłem
poprawy

Pozdrawiam
Damian

7. Data: 2003-08-24 19:30:46

Od: "Polbis" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ustaw sobie poprawna date w komputerze - teraz Twoj post jest zawsze na
> "wierzchu" a to niezbyt uczciwe.

Rzeczywiscie, nie zauwazylem.

Przepraszam wszystkich :)

8. Data: 2003-08-24 19:40:06

Od: "Polbis" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Próbowałeś Nizoral?

Jesli chodzi o szampon to owszem, ale wynik byl slabiutki - duzo lepszy
osiagnalem przy uzyciu Selsun Blue.
Natomiast slyszalem o masci (lub kremie), ktora nielicznym pomogla. Jesli
mowisz o masci to pytanie czy mozna ja stosowac non stop? A jesli nie to co
w przerwach jej stosowania?

Pawel

9. Data: 2003-08-24 20:00:17

Od: Korowiow <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bib1d6$8k3$1@nemesis.news.tpi.pl>
Basia lub Damian napisał(a):

> Pisze z własnego doświadczenia ... używalem nizoral ... i nie
> zauważyłem poprawy

Ja też pisałem z własnego doświadczenia. Kilka lat stosowania różnych
maści nic nie dało, plamki się pojawiały, a wystarczyło raz zastować
Nizoral, ew. powtórzyć za jakiś czas i było po sprawie.

--
Sławek
gg:1397619

10. Data: 2003-08-24 20:01:06

Od: Slawek <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Basia lub Damian napisał(a):

> [...]

maści nic nie dało, plamki się pojawiały, a wystarczyło raz zastować
Nizoral, ew. powtórzyć za jakiś czas i było po sprawie.

rana szyta, jak pielegnowac?
Onkolog - kilka pytan
do hematologa
Pokrzywy a korzonki