Londyn

21. Data: 2017-06-05 22:42:24

Temat: Re: Londyn
Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik silvio balconetti napisał:
> ale przezylem 2-3 noce w
> Oakland (11 miejsce w USA, 20.3 zabojstw na 100T). :-)

Może nie szlajałeś się po zaułkach. Ty wielkie panisko, hotele, burbony,
baseny, plaże.

22. Data: 2017-06-06 11:02:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-05 o 14:23, Przemysław Dębski pisze:
> [...]
> Gdyby nie było zakazu posiadania broni przez obywateli, to zamachowcy
> oglądali by swoje flaki na chodniku po 8 sekundach nie minutach. A co
> bardziej prawdopodobne wcale by się na taką akcję nie odważyli. Tak się
> właśnie dzieje w USA, jeśli tam chcą przeprowadzić zamach to muszą
> porwać jakiś samolot i wlecieć w budynek, tudzież kombinować jakieś
> bomby z gwoździami - generalnie dużo zachodu. Bo napieprzenie w ludzi na
> ulicy się tu nie kalkuluje, zbyt mało czasu od wyciągnięcia noża/gnata
> do dostania kulki w łeb.
>
> A tak, zapomniałem, w usa to sami faszyści i pislam :)

O, nowy Kolonko o tym samym :)
https://www.youtube.com/watch?v=GBCEy-p6m-c

Dębska

23. Data: 2017-06-06 16:10:10

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>O, nowy Kolonko

Kolejny silny pan w oczach dębskiej he he

A Europa popiera.
Tak trzeba załatwić sprawę "uchodźców".
Głód Miłości
Jak ZUS strzyże Polaków.