Lotnictwo

41. Data: 2013-09-18 13:03:26

Temat: Re: Lotnictwo
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:l1bofi$f9d$2@news.icm.edu.pl...

> Aaa, tylko nie wiem, czy dojrzałeś już do otwarcia tej czakry...

No własnie- o takich sytuacjach pisałem Ci jak mnie pytałaś, dlaczego nie
chcę opowiadać
:-(

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

42. Data: 2013-09-18 13:04:44

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 12:47, olo pisze:
> Użytkownik ""

> Nożyce, w takim przypadku, nie wykorzystałyby doskonałej okazję do
> przemilczenia :))))))))))))))

> Nie skreślaj go, chociaż szczerze i między nami, to męskiej wersji
> takiego wyznania się nie spodziewam:
> http://www.youtube.com/watch?v=jThgoRoOzV8

nieno po primo to jego nie skreślam bo to przecież
wszystko twoja wina :)))))))))))))))) będzie
po secundo żeby kogoś skreśli trza go najsampierw
gdzieś wstawić a ja go nigdy nigdzie i nijak ;)))))))
po tertio fajno żeś wrócił? :)))))))))))

43. Data: 2013-09-18 13:07:18

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 13:02, Chiron pisze:

> ??? Nie kumkam, poważnie. Jednak mogę Cię zapewnić- nie obciążam Cię
> odpowiedzialnością za to.

> Tak

> Nie czuję się tak- znów przekręcasz.
> Ty_starasz_się_mnie_w_takie_ramy_wepchnąć. Manipulujesz, kręcisz- tak to
> odbieram. Robisz to z gracją, subtelnie.

clasicus syndromus ofiarticus :)))))))))))))))))))) zgłaszam PATENT!

44. Data: 2013-09-18 13:08:09

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>>
> Tak sobie zajrzałem na ten wątek jeżący się od kalumni, plotek, pomówień,
> wyzwisk zasilany sensacjami rodem z brukowej prasy. Skąd u was tyle żółci,
> jadu, nietolerancji, nienawiści. Jak można nieznaną sobie kobietę nazwać
> "kurwiszonem"? A ta uwaga na końcu, o braku intencji, to Himalaje
> hipokryzji. U Monthy Pythona byłby to doskonały dowcip, ale podejrzewam że
> ty pisałeś serio, w celu przekonania czytających, niestety. Wiem doskonale
> że bezskutecznie, ale polecam wam refleksję najwyższego namiestnika władz
> kościoła, do którego formalnie przynależycie "kimże ja jestem ......."

Witam. Jeśli mam odpowiedzieć- to proszę Ciebie, abyś skomentował zachowanie
tej pani- na podstawie tego filmiku (ponownie wrzucam):
http://vod.gazetapolska.pl/3238-katastrofa-wyborczej
-kublik-ucieka-lasek-belkocze-wyborcza-bredzi

oraz na podstawie jej dalszej działalności- zlinkowała ją Ewa
(paszkwilancki, kłamliwy tekst w GW- kontynuacja tego tematu).
Proszę Cię o komentarz- może Ty miałbyś dla niej jakieś określenie?

45. Data: 2013-09-18 13:11:08

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przemilczenia :))))))))))))))

> Nie skreślaj go, chociaż szczerze i między nami, to męskiej wersji takiego

No ciekawe. Obgadujesz mnie tutaj- a wceśniej zwracasz uwagę na moje rzekome
zachowanie nasycone jadem nienawiści. Ciekawy człowiek z Ciebie:-)

46. Data: 2013-09-18 13:14:43

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 13:11, Chiron pisze:
> Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> No ciekawe. Obgadujesz mnie tutaj- a wceśniej zwracasz uwagę na moje
> rzekome zachowanie nasycone jadem nienawiści. Ciekawy człowiek z Ciebie:-)

:-D a nie mówiłam olo, że wszystko będzie twoja wina :)))))))))))))
chyba jestem prorokiem

47. Data: 2013-09-18 13:25:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> :-D a nie mówiłam olo, że wszystko będzie twoja wina :)))))))))))))
> chyba jestem prorokiem

chirek ofiara, jak nic - biedaczysko

48. Data: 2013-09-18 13:30:29

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""

>nieno po primo to jego nie skreślam bo to przecież
>wszystko twoja wina :)))))))))))))))) będzie

Widzisz, w moim naiwnym obrazie świata, ktoś komu się wytknie błąd, winę,
jeżeli ma jaja, bierze to ma klatę i się kaja. Jeżeli nie ma jaj i mataczy,
to się go skreśla, uważając w ewentualnych dalszych kontaktach za taką
właśnie osobę. Bez względu na to, na czyj karb, skreślony swoje przewinienia
złożył.

>po secundo żeby kogoś skreśli trza go najsampierw
>gdzieś wstawić a ja go nigdy nigdzie i nijak ;)))))))
Ja tam na dzień dobry zakładam niewinność, lub funduję "kredyt zaufania". Bo
ludzi dobrej woli, podobno jest więcej :)

>po tertio fajno żeś wrócił? :)))))))))))
Oj, bardzo sporadycznie czytam. Niestety, kilku rozsądnych, sympatycznych
ludzi pisujących tutaj ginie w natłoku :) innego rodzaju newsów. Po za tym
nadal w najbliższym czasie zapowiada mi się deficyt czasu wolnego :(
Dzisiejszy mój wybryk, to efekt zdumienia z jakim piewcy nieposzlakowanej
moralności, taplają się w pomyjach brukowej prasy, ciskając wokół
kalumniami. No i skleiłem kiedyś kilka samolocików, więc w topikowym temacie
mam prawo się wypowiadać ;))))

pzdr
olo

49. Data: 2013-09-18 13:37:59

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron"

>No ciekawe. Obgadujesz mnie tutaj- a wceśniej zwracasz uwagę na moje

rzekome
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Całe moje obgadywanie, to zwrócenie ci uwagi na twoje FAKTYCZNE a nie
rzekome kalumnie, jakie w tym wątku napisałeś.
Z mojej strony EOT.

olo

50. Data: 2013-09-18 13:43:46

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 13:30, olo pisze:
> [...]
> prasy, ciskając wokół kalumniami. No i skleiłem kiedyś kilka
> samolocików, więc w topikowym temacie mam prawo się wypowiadać ;))))

:)))))))))))))))))))))))
znaczy, podsumowując trza cie będzie w partyjce
Mahjonga na łopatki rozłożyć ;))))))))))))))
no widzisz, ja teraz jem dużo orzeszków włoskich
i mam prawie 100IQ ;)))))))))) :-D to może być moja
szansa

lotnictwo
Upraszczanie się języka.
Nie lubimy robić...