Lubię Wojewódzkiego, ale ...

181. Data: 2009-12-09 10:59:50

Temat: Re: Lubię Wojewódzkiego, ale ...
Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <hfnv1i$e3m$1@news.onet.pl>,
"R e d a r t" <n...@o...pl> wrote:

> Tak mi znikąd nagle wpadło na myśl, w związku z tematem (którym wszyscy z
> obu grup,
> jak widzę, się tu fascynują), że korona cierniowa na czole Chrystusa tez
> stanowi podobny
> rodzaj zasieków.
> Cierpienie Chrystusa w ostatnich dniach i cud zmartwychwstania zaciąga
> większość energii,
> uwagi. Życie Chrystusa gdzieś w tym wszystkim zanika.
> A jakby wyciąć kilka ostatnich kart z jego zycia ... To co ? To dla wielu
> całość straciłaby
> sens. Straciłaby ?

Śmierć i zmartwychwstanie Chrystusa to podstawa wiary chrześcijańskiej.
Fakt - bez tego reszta Ewangelii straciłaby swój chrześcijański sens.
Może się to komuś nie podobać, ale tak jest od początku. Zobacz w tej
sprawie 1. list św. Pawła do Koryntian , rozdz. 15.
Naucz się czegoś porządnie zanim zaczniesz się o tym publicznie
wypowiadać.

EOT PLONK

182. Data: 2009-12-09 11:08:17

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> EOT PLONK
Trafiłem do KFu fascynata spektakularnych i krwawych widowisk ...
Co by świat zrobił bez umysłowości Rzymianina pragnącego umierania na
arenie, na krzyżu, czy gdzie tam dobrze widać ...

183. Data: 2009-12-09 11:13:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> inaczej mówiąc, nawiążę jeszcze raz do obejrzanej przed momentem
> dyskusji 7 osób.
> najciekawsze i najbardziej żałosne w zasadzie było w niej to,
> że wszyscy mówili o tym samym a nie mogli się przez godzinę dogadać,
> żeby ustalić wspólne wnioski. tak inne były spojrzenia uczestników na te
> same problemy i tak inne postrzeganie rozwiązań - w gruncie rzeczy
> jednak sprowadzających się do TEGO SAMEGO - że kręcili się w swoich
> punktach widzenia jak te przysłowiowe gówna w przeręblu.
>
> komunikacja - kto wie JAK się komunikować ten odnosi skutek / sukces.

Przypomina mi to takie powiedzenie wytrych, jakiego uzywa pewna znana mi
osoba: "Bo trzeba ze sobą rozmawiać". Jakby to że się ze sobą rozmawia
było rozwiązaniem wszystkich problemów :-) A rozmawiać trzeba umieć :-)

Jesli rozmowa to narzędzie, to efekt daje dopiero umiejętne
wykorzystanie go...

Stalker, że nie wystarczy rozmawiać, to na tej grupie widać wyraźnie ;-)

184. Data: 2009-12-09 11:31:48

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R e d a r t" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Trafiłem do KFu fascynata spektakularnych i krwawych widowisk ...
> Co by świat zrobił bez umysłowości Rzymianina pragnącego umierania na
> arenie, na krzyżu, czy gdzie tam dobrze widać ...

PLONK!!!!
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

185. Data: 2009-12-09 12:53:39

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> Fakt, że trochę za ostro pitolisz ostatnio kolego.
> Poza tym ten wątek już od dawna nie nadaje się na crossa do psf.
> Owszem, zawsze można tam coś pod coś podciągnąć, ale chyba nie o to
> chodzi, prawda?

Ja tam zawsze myślałem, że na psf jest jeszcze gorzej niż tu, ale fakt,
ostatnio tam nie zaglądałem, może się jaki moderator zmaterializował
z niebytu, poprzez pragnienie i zbiorową moc woli - w desygnat
rzeczywisty i nazwany ...

186. Data: 2009-12-09 12:58:01

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
> Fakt, że trochę za ostro pitolisz ostatnio kolego.

A fakt, że ostatnio chodzę bardzo na skróty, bo czasu nie mam
i dopuszczam do grupy moje sfrustrowane alter, które nie ma w zwyczaju
się zbytnio kontrolować, obserwować, powściągać czy pochylać nad czymś
- i które z tych cech powodu już nie daje rady pod pręgierzem firmowych
prac i zadań ...Tak, spuszczam ze smyczy swoje pragnienie wolności
i swobody do pitolenia głupot. To, co zostaje w zagrodzie - intensywnie
pracuje nad produkcją oprogramowania.

187. Data: 2009-12-09 13:12:59

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym każdy tu pitoli po trochu i chodzi jedynie o to, żeby nie
> przesadzać w proporcjach ;-)
> Pozdrawiam. MS

No dobra, a z kim mam przyjemnośc tak w ogólę ? :)
Jakiś nick historyczny albo coś ?

188. Data: 2009-12-09 13:55:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

R e d a r t pisze:

> A dzisiaj takich klocków nie widuję. Moje dzieciaki bawią się takimi,
> co jak jeden obrazek ułożysz, to reszta jest zawsze w kaszanie.

E, nieprawda. Moja córka miała miała takie klocki-układanka obrazkowa
(ze zwierzątkami). Można je było właśnie tak obracać całymi liniami.
Pewnie jeszcze gdzieś na strychu zalegają.

Ja też pamiętam, że fascynowało mnie to odkrycie w dzieciństwie.

Ewa

189. Data: 2009-12-09 13:59:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> i jeszcze pochodzi ze wsi rodzinnej moich rodziców.
> chociaż w papierach się oszukańczo chwali, że z radomia :)

Taka najpiękniejsza w całej wsi?
Dorastanie w takim klimacie jednak pomaga zbudować sobie solidne
podstawy pozytywnej samooceny. ;)

> najgorsze jest to, że ona nie ma NIC do powiedzenia.
> to jest takie zajebiste wielkie i dokładne NIC, że mogłoby służyć
> za powszechnie obowiązujący wzorzec idealnego NICa.

Dlatego ja się tak dziwię popularności serialu "Na dobre i na złe". Ona
mnie tam najbardziej denerwowała swoim aktorstwem i głupim spojrzeniem z
pretensjami do mądrego spojrzenia. I wciąż się dziwiłam, jak może przez
kolejne lata zdobywać jakąś tam statuetkę na najpopularniejszą aktorkę
(Fryderyk czy coś takiego). Widocznie widzowie głosujący mają mentalność
małych dziewczynek.

Ewa

190. Data: 2009-12-09 14:04:29

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E, nieprawda. Moja córka miała miała takie klocki-układanka obrazkowa (ze
> zwierzątkami). Można je było właśnie tak obracać całymi liniami. Pewnie
> jeszcze gdzieś na strychu zalegają.

Hmmm... Wnioskuję więc, że spisek. Święty Mikołaj uwziął się na moje
maleństwa. A potem będą się z nich w szkole naśmiewać "miały proste
dzieciństwo, ale trudne zabawki".
Znasz to powiedzonko w orginale ? Funkcjonowało u Was na podwórku ?

KIDNAPER_OM (_CE)...
The Morning
A'propos wątków z ilością wypowiedzi ponad 100...
Do Paulinki.
Niemcy podnoszą głowę...