Ludzie sa glupi

91. Data: 2013-11-24 07:30:29

Temat: Re: Ludzie sa glupi
Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-11-2013 o 09:57:59 False <f...@g...com> napisał(a):

> jejku no w moich czasach w grze wstępnej
> nie bylo mowy o kopaniu..hmmm. o tempora o mores!

Nie wiedziałem, że jesteś homo. ;)

--
stevep

92. Data: 2013-11-24 07:31:09

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-11-2013 o 21:26:13 Towarzysz Gnój <g...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "False" <f...@g...com> napisał w wiadomości

> ręki.

> | >> |
> | >> |

> To tylko retoryka - W bezpośrednich prośbach towarzysz Piszczyk zwraca
> się o
> to, żeby go tam pocałować.
> -kolektyw

Tfu, tfu a kysz.

--
stevep

93. Data: 2013-11-24 07:39:59

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-11-2013 o 10:03:01 V <f...@h...com> napisał(a):

> ...i dlatego nie lubię gdy znikasz, choć sam nie często tu wbijam :))
> pamiętam, że ostatnio byłem tu w okolicach świąt, pamiętam Twoje okonie
> z tej okazji, maga klimat zrobiłaś :)
>

> V.

No i niech uważa bo towarzysz gnój przypisze Ją do jakiegoś psychiatryka,
z którego sam korzystał.
--
stevep

94. Data: 2013-11-24 07:51:00

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-11-2013 o 21:10:46 Towarzysz Gnój <g...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "V" <f...@h...com> napisał w wiadomości

> o fe, nie pozwalaj, aby ktoś nad tobą dominował :))
>
> A jeśli ktoś tak lubi? A jeśli ktoś odbierał wychowanie na przykład w
> Ludowym
> Wojsku, to co ma lubieć?
> gru.pl

Musisz się chwalić, że lubisz "na jeźdźca"?

--
stevep

95. Data: 2013-11-24 07:53:35

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-11-2013 o 09:56:10 False <f...@g...com> napisał(a):

et.pl...

> a no to chyba ze. wiec moze kombinezon erotyczny z sizalu bedzie
> jeszcze szorsciej ;)

Głupiś, dla ciebie tylko z gruboziarnistego papieru ściernego.
--
stevep

96. Data: 2013-11-24 07:55:07

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-11-2013 o 21:43:34 Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(a):

> Wiecie co towarzyszu gnoju?
> Śmietnik mi robicie w postach...
> Spierdalajcie zatem... PLONK!

Widziałeś kiedyś woniejący fijołkami gnój? ;)
--
stevep

97. Data: 2013-11-24 10:22:44

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-23 21:14, Towarzysz Gnój pisze:

> Użytkownik "V"<f...@h...com> napisał w wiadomości

e.net...

> ...jak leci? :)
>
> Nu.... Jako po gnoju!
> g...@g...pl

spox, cieszy, że masz tego świadomość, wal do brzegu :)

V.

98. Data: 2013-11-24 10:23:50

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-23 21:10, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]
>>

> o fe, nie pozwalaj, aby ktoś nad tobą dominował :))
>
> A jeśli ktoś tak lubi? A jeśli ktoś odbierał wychowanie na przykład w Ludowym

...ma sobie uświadomić co i dlaczego lubi, ale ty tego nie chcesz, bo
wówczas nie będziesz miał powodu aby się wyzłośliwiać no i dominować :)

V.

99. Data: 2013-11-24 10:28:26

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-23 21:17, Towarzysz Gnój pisze:

> Użytkownik "V"<f...@h...com> napisał w wiadomości

e.net...

> brniesz, głupota jest tam, gdzie jest tzw poświęcenie :))
>

> Nu słusznie. Święcone jajka wcale nie są smaczniejsze od nieświęconych.
> gru.pl

Widzisz, nie łatwo porównać te smaki, bo przy święconych prawie zawsze
jest chrzan :)

V.

100. Data: 2013-11-24 10:46:25

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-23 15:01, Adrenalinka pisze:

> ...o, a tu już w 3D poleciałeś :)))
>
> V.
>

> Tu głupota jest starego typu wyrosła z braku myślenia racjonalnego, braku wiedzy,
zabobona, lękliwa, jak bełkot analfabety którego próżność wyrosła z głupoty zna się
na każdej dziedzinie, zupełny brak samoswiadomości na czym się stoi czy leży,
zaściankowa i zatrworzona. Na zachodzie jest już głupota nowego typu, głupota
scywilizowała, rozum ją tworzy, wyśrubowała i zadomowiła się teoriach, koncepcjach,
abstrakcjach, gdzie ludzie udają że rozumienią, bo wiedza przerosła pojedyńczego
człowieka. Myśl unosi się wysoko nad ludźmi, już sama żyje i się napędza często
pojmując człowieka jak wroga.
> Głupoty nie da się zwalczyć, można ją zdemaskować, jest też potrzebna bo
chciałabyś przejmować się śmiercią na poważnie, gdyby nie lekkomyślność głupoty co
pozwala ją znieść, nieprzejmować się, jak bym bardziej był przekonany o podziale ról
w społeczeństwie.

No tak, stan rzeczy widzisz, jednak cholera wie, czy ta nasza ciągle
jeszcze -jak oceniasz- mało newageowa głupota, nie daje nam przewagi
właśnie z racji wspomnianego przez Ciebie zacofania w jej "doskonaleniu" :)

W każdym razie jest gap do zasypania. Smartfony już wcisnęli nam w ręce,
BIGDATA pod parą..., myślisz, że nadrobimy do zachodniej głupoty czy
polecimy kompletnie w innym, bardziej wyrafinowanym kierunku? Ja stawiam
na narodziny nowej, najdoskonalszej z głupot, w wersji Pro. 2.0. :)
Głupoty, która w interesie agresywnego kapitału, będzie pozbawiona
niedociągnięć wszystkich dziś spotykanych głupot :)

V.

Caritas
Mojej córci orkiestra z Brodskim :-)
Dzieci i ryby...