Ludzie sa glupi

21. Data: 2013-11-16 10:31:23

Temat: Re: Ludzie sa glupi
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-16 09:28, stevep pisze:

> Każda liszka swój ogonek chwali.

Tylko do czasu, aż zje ją pliszka. ;)

Ewa

22. Data: 2013-11-16 13:45:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Nov 2013 09:28:13 +0100, stevep napisał(a):

> Każda liszka swój ogonek chwali.

Jeśli już - to PLISZKA:
http://www.wsjp.pl/index.php?id_hasla=4052
Co potwierdza, co napisałam o sobie wyżej.
--
XL

23. Data: 2013-11-16 17:22:49

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-11-2013 o 09:36:32 Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(a):

> PLISZKA cymbale!

Liszka to lis dupencjo.

--
stevep

24. Data: 2013-11-16 17:39:29

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-11-2013 o 17:22:49 stevep <s...@i...tkdami.net>
napisał(a):

> Liszka to lis dupencjo.

# Pamiętajmy: Mądrej głowie dość dwie słowie, Każda liszka swój ogonek
chwali - to w takiej, tradycyjnej postaci powinniśmy używać omawianych
frazeologizmów. #
Ze strony:
http://tiny.pl/q7x2h
I co ty na to bezmózgu?

--
stevep

25. Data: 2013-11-16 23:41:28

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <52856c3b$0$9524$9...@n...arcor-
online.net>, P...@P...pl says...

> [...]
> napewno tutaj na grupie.Nie chodzi mi o obrazanie tylko moje zdanie o
> ludziach.Czy ktos sie zgadza ze tak jest ?

Ludzie są głupi bo są, albo są głupi bo podejmują działania,
których obserwator nie podejmuje - to różnica. W przypadku osoby
wycofanej większość osób z otoczenia wydaje mu się głupia ze
względu na swoje zachowania - kruczek tkwi w tym, że osoba
wycofana nie podejmuje żadnych działań - jej zachowanie
[obserwatora] nie świadczy ani o jego mądrości ani o głupocie.

Czasami świadczy jedynie o jego cechach osobowych. ;>

PF

26. Data: 2013-11-16 23:48:19

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <l64veb$oib$1@node2.news.atman.pl>,
c...@v...pl says...

> Różnie bywa...
> Cywilizacja europejska swój szczyt przeżyła na przełomie XIX i XX wieku.
> Teraz stacza się po równi pochyłej i postęp technologiczny niczego tu
> nie zmienia.
> Cywilizacje wschodnie natomiast jeszcze utrzymują swój wzrost i stąd
> nadchodząca dominacja ich cywilizacji nad naszą.

Oooo, znajomy. ;>

PF

27. Data: 2013-11-17 19:34:52

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a dlaczego wszystkie jak dotad cywilizacje staczaja sie po szczycie az do zupelnego
upadku?

Zawsze ta sama glupota - rozdzial zyskow na nieprodukcyjne cele i nadchodzi moment
gdy nie ma juz czym zywic tlumow. Niezaleznie od ustroju, ideologii - zawsze to samo.
Polecam "Defilade Glupoty" Barbary Tuchman. Wyjatkiem z tej reguly jest rozwoj nauki
zwiazany z rozwojem przemyslu wojennego.

Ola

28. Data: 2013-11-17 20:02:50

Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2013 23:48, Flyer pisze:
> In article <l64veb$oib$1@node2.news.atman.pl>,
> c...@v...pl says...

> Oooo, znajomy. ;>
>
> PF

Nooo... ;)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

29. Data: 2013-11-17 22:26:56

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-15 01:35, Pawel pisze:
> [...]
> napewno tutaj na grupie.Nie chodzi mi o obrazanie tylko moje zdanie o
> ludziach.Czy ktos sie zgadza ze tak jest ?

Też tak kiedyś miałem. Przeszło samo.

Dębska

30. Data: 2013-11-19 15:39:46

Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesiaczek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

| Różnie bywa...
| Cywilizacja europejska swój szczyt przeżyła na przełomie XIX i XX wieku.

Zapominacie towarzyszu o tym, ze cywilizacja europejska zaczęła się w 1917 roku,
a czasy wcześniejsze to mroki prehistorii.
gru.pl

Caritas
Mojej córci orkiestra z Brodskim :-)
Dzieci i ryby...