Lustracyjka

21. Data: 2007-04-04 18:41:25

Temat: Re: Lustracyjka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 18:00, m...@y...com wrote:

Bo to nazywa się czystka. Nie ma innego sposobu.

22. Data: 2007-04-04 19:13:32

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 4, 4:53 pm, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> Nie bedzie rozliczane kazde przewinienie za PRL.
> Beda ujawnieni ludzie ktorzy pelnia glownie DZISIAJ wazne funkcje spoleczne
> (dziennikarze, naukowcy).
> Rowniez po to zeby ktos nie mogl szantazowac ich teczkami, ich przeszloscia
> WPLYWAC na ich decyzje.

Oczywiście, że nikt nie będzie mógł wpływać na nich, bo ich tam już
nie będzie.
Pytanie: kto zajmie ich miejsca i kto będzie te miejsca przydzielał?
Co do tego jedynie mam obawy, nie co do konieczności.

23. Data: 2007-04-04 23:10:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 19:13, m...@y...com wrote:

> [...]
> Pytanie: kto zajmie ich miejsca i kto będzie te miejsca przydzielał?
> Co do tego jedynie mam obawy, nie co do konieczności.

Przecież wiesz - to się nazywa pokoleniowa zmiana warty...

24. Data: 2007-04-05 06:03:12

Od: b...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 4, 7:35 am, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> W 1940 roku aktora Igo Syma zastrzelono za to, że w
> ogóle ośmielił się uruchomić teatr pod egidą okupanta.

Nie zastrzelono go za sam fakt uruchomienia teatru.
To nie tak. Igo Sym, popularny aktor pochodzenia
austriackiego, urodzony w Insbruku, byl kolaborantem
i nawet sie z tym specjalnie nie kryl. Nic wiec dziwnego
ze szybko zainteresowal sie nim kontrwywiad ZWZ (AK
jeszcze wtedy nie bylo). Po drobiazgowym sledztwie
wydano na Igo Syma wyrok smierci ktory zostal
wykonany. W odwecie Niemcy wzieli zakladnikow,
o ile dobrze pamietam czterdziestu i czesc z nich
roztrzelali. Uwieziono takze kilkanascie osob
ze srodowiska aktorskiego a za Dobieslawem Damieckim
i jego zona rozeslano listy goncze.
Nijak to sie ma do dzisiejszej lustracji.
bzkl
PS: Dobieslaw Damiecki to ojciec Damiana i Macieja.

25. Data: 2007-04-05 07:19:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

--
"I przyjdą białe kołnierzyki wychowane przez "balcerowiczyków"
i zrobią ze starymi rozpierduchę na 102[%]!" ;)

26. Data: 2007-04-07 18:35:05

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> Mam pytanie natury psychologicznej
> - Bo jest niechec do lustracji niektorych ludzi ze srodowisk
> akademickich. Pod pozorami "polowania na czarownice", "niezgodnosci z
> konstytuacja" itd.
> Czy przypadkiem nie jest to spowodowane banalem - wspolpraca tych-ze
> osob z SB w przeszlosci?
>
> bo w takim razie mamy do czynienia z odwracaniem kota do gory ogonem -
> a na to jakas czesc spoleczenstwo sie nabiera, z tego co widze (a moze
> tylko udaje ze sie nabiera?)
[...]

"Zaplamione krwią Chrystusa teczki, przypominające akta Służby
Bezpieczeństwa znajdujące się w archiwach Instytutu Pamięci Narodowej,
znaleźć można pod krzyżem przy Grobie Pańskim w kościele pw. św. Rafała
Kalinowskiego w Dąbrowie Górniczej (Śląskie) - poinformował rzecznik
diecezji sosnowieckiej ks. Jarosław Kwiecień.
- Dzisiaj bardzo dużo mówi się o lustracji. Wielu próbuje osądzać tych,
którzy współpracowali, czyniąc czasami z katów ofiary i odwrotnie. Natomiast
prawdziwy sąd nad nimi dokonał się już na krzyżu. Chrystus przelał za nich
krew. Dlatego nad grobem znaleźć można napis, słowa zapisane przez św. Jana:
"Krew Jezusa, Jego Syna, oczyszcza nas z wszelkiego grzechu" - wyjaśnia ks.
Paweł Górka, który przygotował Grób Pański razem z uczniami i nauczycielami
miejscowego liceum plastycznego.

- Chrystus umiera za wszystkich ludzi, także tych, którzy popełniali grzechy
i teraz są lustrowani. Zadaniem Kościoła jest głosić przebaczenie, którego
Chrystus dokonał na krzyżu, a nie sądzić - dodał ks. Górka."
http://wiadomosci.onet.pl/1516046,11,item.html

PN

27. Data: 2007-04-07 22:30:06

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> [...]
> i teraz są lustrowani. Zadaniem Kościoła jest głosić przebaczenie, którego
> Chrystus dokonał na krzyżu, a nie sądzić - dodał ks. Górka."

Świąteczny temat :-)

> Zadaniem Kościoła jest głosić przebaczenie, którego
> Chrystus dokonał na krzyżu, a nie sądzić - dodał ks. Górka."

Chrystus prosił Ojca, za tych, którzy nie wiedzą co czynią.
Sam przebaczył na krzyżu, tylko jednemu. Również ukrzyżowanemu.
(tak tekstowo).

Nie jest to wezwanie do rebelii , ale produkcja krzyży ruszyła.
Niech sobie ponoszą wszyscy. I oskarżający i oskarżeni.
Dobrze im to zrobi :-))
Niech przejdą drogę.
"Ukarzcie go, nie zabijcie"
To swoiste przedłużenie męki.

Myślisz, że bijący mnie po mordzie milicjanci i policjanci*,
mieli szansę choćby raz zastanowić się nad tym?
Czy dałem im tą szansę? :-)))
Umrą nawet nie wiedząc, czy dobrze czynili.

-

Mógłbym zainwestować parę tysięcy w ich zbawienie.
I dać ogłoszenie do prasy, z ich nazwiskami i poprosić by
poszli do spowiedzi.
Fajny pomysł, nie? :-)))
A teraz popatrz.
Ich dobro przekłada się na otoczenie. (dzieci, rodzina,
nowi podwładni)
Nie ruszę palcem. Wynik? - Ich wszystkich los, jest mi obojętny.
Bo, albo Bóg, albo Szatan, albo pozostaną nieświadomi.
Ruszę palcem j.w. - zemsta to, czy przygana?
Musiałbyś wziąć pod uwagę, możliwości.
Za parę tysięcy, mogą wyglądać ciekawiej
niż ja wtedy. I to napewno byłaby zemsta.

Więc?
Los tych ludzi, ma być mi obojętny,
czy nieobojętny?

Jak dla mnie, to rozumowanie zbyt proste,
a pytanie niezasadne.

Rozumiesz coś z tego?

ett

Oglądnąłem właśnie Pasję, a rano skoro świt..
Jednak, oglądałem ją technicznie.
I nie znalazłem uszczerbków, poza drobiazgami.
(skróty, wzmocnienia, braki - typowe)
Przypomniałem sobie artykuły (promocyjne)
z wizyty Gibsona u JPII. I lakoniczność
wypowiedzi "Tak było". To wystarczyło
promotorom. Ale nie gdybym miał poczucie dzieła,
poprostu, by zmroziło. Zamknął bym się z uookim w pokoju,
puścił merilion i kiwał się osierocony.

Rozumiesz coś z tego?

Głupie pytanie :-)))

pozdry
W tym szumie babskim, znajdź dla siebie, choć chwilę
ett :-)

*(policjanci, Ci akurat, to milicjanci w odkurzonych strukturach, rok 1993)

28. Data: 2007-08-27 06:07:46

Temat: Re: Jednakże zasady moralne nie są w żadnym razie uniwersalne.
Od: "Jerry~Keey" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobnie jak podszywanie sie pod cudze nicki?

29. Data: 2007-08-27 17:42:10

Od: książęRobak . <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jednakże zasady moralne nie są w żadnym razie uniwersalne.

30. Data: 2008-11-06 13:02:16

Od: "Orion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

2 kwietnia 2007 r., czyli koincydencje koła fortuny
troche prawdy o nas
smirć bliskiej osoby
kontem...plujesz? ;)
-to już nie etatek? ;)