Luszczyca?

1. Data: 2005-08-31 18:57:06

Temat: Luszczyca?
Od: "Tin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
moja zona martwi sie, ze ma luszczyce. Byla juz u dermatologa ktory ocenil
te zmiane jako alergia, leki nie pomogly.
Sprwa wyglada tak, ze na posladku ma wypukle, koliste lekko zaczerwienienie
wielkosci opuszka palca (2-3 cm), czasem ma tam suchy naskorek, raczej nie
swedzi.
Ma tylko 1 taka zmiane ale juz ponad 2 miesiace. Teraz planujemy isc znowu
do lekarza (teraz dopiero bo to w ogole jest nie klopotliwe), no ale czy
ktos slyszal o luszczycy w tak malej postaci?
Tin

2. Data: 2005-09-01 11:02:29

Temat: Re: Luszczyca?
Od: "se7en" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do lekarza (teraz dopiero bo to w ogole jest nie klopotliwe), no ale czy
> ktos slyszal o luszczycy w tak malej postaci?

Pewnie ze slyszal. Ktos moze cale zycie miec na glowie jedna milimetrowa plamke
i juz ma luszczyce. Tyle tylko ze jest to choroba organizmu i nie da rady ocenic
co bedzie za jakis czas. Ta choroba to wielka zagadka bo nigdy nie wiesz co Cie
czeka. Mozna wstac rano i byc czystym przerazic na smierc. Tak to juz jest.
Trzeba nauczyc sie z tym zyc.
Nie chce Cie straszyc tylko mowie jak jest. IMHO wydaje mi sie ze to raczej nie
luszczyca. Ale wiesz jak to jest z taka ocena.
Nie chcialbym Ci polecac forum http://xyz.webd.pl.

se7en

P.S Sam na to choruje ale wzialem sie na zeby i poprawa_jest_nieprawdopodobna

3. Data: 2005-09-01 12:05:06

Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moze byc,przebieg luszczycy bywa bardzo rozny.Ja np mialam rozlegly pierwszy
wysiew w pazdzierniku zeszlego roku,zaczelo sie od malenkich ni to grudek ni
to plamek,ktore pojawily sie na plecach a potem na calym ciele.Rozlazlo sie
mi toto w spore plamy,smarowanie trwalo ponad 3 miesiace,poczym zaczelo
stopniowo schodzic.W zasadzie zostaly mi tylko miernie pod opalenizna
widoczne plamy i jednak zmiana aktywna na lokciu-wlasnie takie ognisko 1cm
srednicy,luszczace sie,ale nie swedzace.
Niech zona pojdzie jeszcze do innego dermatologa.Wiele osob ma luszczyce w
bardzo ograniczonym zakresie,poki to tak wyglada to nie ma co sie martwic na
przyszlosc.
agra

[gdzie??!!] badanie wydzielania gastryny - pomozcie
to jednak była osa
pszczoła użarła mnie w usta!
osa ugryzła mnie w usta!!
mięsień szczękowy?