Lysanel jeszcze raz

1. Data: 2003-07-10 18:40:43

Temat: Lysanel jeszcze raz
Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam w 4 aptekach i wszędzie patrzą na mnie jak na wariatkę, nikt nie wie o
co chodzi. Czy to na pewno produkt z aptek? A może wiecie gdzie można go
kupić w Łodzi lub w Krakowie? Bo jak sobie pomyślę, że mam iść do 5 apteki
to mnie strzyka. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-10 18:57:54

Temat: Re: Lysanel jeszcze raz
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A po co masz chodzic - zadzwon i sie popytaj. W ostatecznosci zadzwon do
producenta - na pewno da Ci namiary na dystrybutora (namiary znajdziesz na
www.svr.pl)

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-07-10 19:18:09

Od: Pietlek <p...@w...com.pl.bezspamu> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:
> [...]
> kupić w Łodzi lub w Krakowie? Bo jak sobie pomyślę, że mam iść do 5 apteki

Ja się za tym kremem ochodziłem... tak strasznie, że w drugiej aptece
poprostu zamówiłem.
Faktycznie, w wielu miejscach nie znają takiej firmy. Szukaj w
wypasionych aptekach(tam gdzie mają produkty z wyższej półki).

Wydałem 42zł, a wiem, że na www.esentia.pl można go kupić o jakieś 10zł
taniej. Noi tam jest.
Następnym razem wybiore internet a nie klasyczną apteke ;)
Nie ma jak to e-commerce ;P

> Pozdrawiam,
pozdrawiam również
> Lady M
pietlek

1. Data: 2003-07-10 20:24:06

Od: "Anik" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
10zł
> taniej. Noi tam jest.
> Następnym razem wybiore internet a nie klasyczną apteke ;)

mam pytanie, bo nigdy niczego nie zamawialam przez internet: jakie beda
koszty przesylki, przy zamowieniu tego jednego kremu?
bo moze sie okazać, ze wcale nie bedzie taniej niz w aptece, a wiadomo -
kazda zlotowka na wage zlota :)
Anik.

1. Data: 2003-07-10 20:37:43

Od: "Net" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupić w Łodzi lub w Krakowie? Bo jak sobie pomyślę, że mam iść do 5 apteki

Ja dzisiaj kupiłam Lysanel Active w małej aptece na Długiej 39 (Kraków)
Po lewej stronie idąc od Kleparza. Zapłaciłam 41pln.

Pozdrawiam :))

1. Data: 2003-07-10 20:59:18

Od: " acid.burn" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anik <a...@N...pl> napisał(a):
> [...]
> koszty przesylki, przy zamowieniu tego jednego kremu?
> bo moze sie okazać, ze wcale nie bedzie taniej niz w aptece, a wiadomo -

Zamówiłam ostatnio przez esentię, więc już dokładnie tłumaczę:
-Lysanel kosztuje tam 31.80 /u mnie w aptekach 41/ więc jest sporo tańszy,
-aby móc coś zamówić na esentii mósisz się zalogować, podać swój adres oraz
e-mail
-później po prostu "chodzisz" po stronach i umieszczasz wybrane produkty "w
koszyku"
- na koniec zatwierdzasz zamówienie, w mailu otrzymujesz potwierdzenie
zamówienia i czekasz
-i tu niespodzianka: ja czekałam tylko 2 dni /dwa!!! zamówiłam w niedzielę
wieczorem a już we wtorek miałam przesyłkę/, a nie jestem z Warszawy,
działają więc błyskawicznie/przynajmniej w moim przypadku/
-za przesyłkę zapłaciłam 8 zł. a że zamówiłam jeszcze i inne rzeczy, to i tak
wyszło taniej niż w sklepie /ale trzeba uważać, niektóre produkty są droższe/
-trochę zbyt szumnie ogłaszają, że za zamówienie powyżej 50 zł otrzymujesz
bezpłatne próbki- dostałam 3 małe "gazetowe" testerki, ogólnie nieciekawe.

PS Chwalę / kupione na esentii/:
-Tonik "Czysta cera" Dax Cosm. /suuuuuuuuuper, najlepszy tonik jaki miałam/
-Pianka Citrobiotic Idea 25 do demakijażu /przyzwoita, b. dodrze oczyszcza,
ładnie pachnie, nie ściąga skóry, nie podrażnia/
Totalna porażka: serum uwypuklające usta Montagne Jeunesse- śmierdzi, skleja
usta, i wcale nie działa, dobrze, że kosztowało tylko 5.90

1. Data: 2003-07-11 07:48:34

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietlek" <p...@w...com.pl.bezspamu> napisał w wiadomości
(ciach)
> Wydałem 42zł, a wiem, że na www.esentia.pl można go kupić o jakieś 10zł
> taniej. Noi tam jest.
> Następnym razem wybiore internet a nie klasyczną apteke ;)
> Nie ma jak to e-commerce ;P
Dzięki! Faktycznie chyba skorzystam. Muszę tylko porównać ceny innych
interesujących mnie produktów: z Dax Cosmetics Peeling z mikrogranulkami
(rewelacja!!!) oraz Tonik do zmywania twarzy i Garniera Żel głęboko
oczyszczający. Potrzebuję zrobić zapasik Daxu, bo wyjeźdzam na rok, to chyba
się będzie opłacać. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-11 18:24:56

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja was dziewczynki zmartwie bo rowniez poszukiwalam tego krem i pani w
jednej aptece bardzo mi go odradzila mowiac ze takie silne kremy
zmniejszajace pory dzialaja powierzchownie, uzalezniaja skore, za bardzo
przesuszaja i szybko robia sie zmarszczki.Podobno jesli raz uzyje sie tego
kremu to juz ciagle trzeba to robic , w przeciwnym wypadku skora wyglada
fatalnie!
Troche mnie to wystraszylo wiec kupilam sobie zamiast lysanelu maseczke z
zielonej glinki i nagietek do picia i okladow (polecone przez
farmaceutke).Calkiem niezle efekty daja.
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-07-11 18:59:05

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> [...]
> zmniejszajace pory dzialaja powierzchownie, uzalezniaja skore, za bardzo
> przesuszaja i szybko robia sie zmarszczki.
owszem, wyszuszona, odwodniona skóra szybko pokrwywa się zmaszczkami, ale
znikają one po odpowiednim nawilzeniu. Faktycznie lysanel jest bardzo
"aktywny" i może spowodować podrażnienie, wysuszenie, nierównomierne
złuszczanie itd. ale to mija po odstawieniu kremu, a poza tym skóra wcale
nie musi tak zareagować- to kwestia indywidualnej wrazliwości.
Dlatego jeśli nie jest potrzebna kuracja przeciwtrądzikowa, to inne,
delikatniejsze (ale skuteczne) preparaty z kwasami byłby bardziej
odpowiednie, chociażby Duiacneal Avene czy normaderm vichy, nie wspominając
o tych najdelikatniejszych (effaclar K, neutrogena)

Podobno jesli raz uzyje sie tego
> kremu to juz ciagle trzeba to robic , w przeciwnym wypadku skora wyglada
> fatalnie!
te kremy nie uzależniają skóry. owszem, po odstawieniu, stan skóry stopniowo
się pogarsza, a dokładniej: wraca do stanu sprzed kuracji kwasami- to
normalne, że krem działa póki jest stosowany.

> Troche mnie to wystraszylo wiec kupilam sobie zamiast lysanelu maseczke z
> zielonej glinki i nagietek do picia i okladow (polecone przez
> farmaceutke).
na pewno nie zaszkodzą :)

1. Data: 2003-07-11 19:02:23

Od: "M&A" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nikt nie wie o co chodzi.

ja tez nie wiem o co chodzi:) pomimo, ze "lysanel jeszcze raz". co to za
kremik:)?

pozdrawiam
mar

Jak tuszowac:-)