Łysienie Androgenowe - jest nadzieja... czytaj =>

1. Data: 2004-01-31 20:22:16

Temat: Łysienie Androgenowe - jest nadzieja... czytaj =>
Od: "tps" <t...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry Państwu!

Mam własne poglądy na temat łysienia androgenowego i są one dobre i dają nowe
nadzieje na opracowanie skutecznego leku, jednak nie potrafię nimi
zainteresować naukowców zajmujących się łysieniem. Może Państwo spróbują?

Moja teoria znajduje sie tutaj: http://www.teorieps.republika.pl (proszę zacząć
od wstępu, bo to może być trudne do zrozumienia)

pozdrawiam, P_E

2. Data: 2004-02-01 11:45:34

Temat: Re: Łysienie Androgenowe - jest nadzieja... czytaj =>
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tps" <t...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zacząć
> od wstępu, bo to może być trudne do zrozumienia)

Mi osobiscie teoria podoba sie ale sa napewno tacy ktorzy zaszufladkuja ja
na rowni z teoria Bates'a o krotkowzrocznosci.
Napisz cos wiecej bo jestem otwarty na rozne teorie ktore co poniektorzy ze
swiata nauki i medycyny nazwa herezjami. (postepki iscie godne inkwizycji)
Czekam na inne teorie. Tolerancja to podstawa.

Pozdrawiam
Mosley Hicks.

3. Data: 2004-02-01 13:50:38

Od: "tps" <t...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swiata nauki i medycyny nazwa herezjami. (postepki iscie godne inkwizycji)
> Czekam na inne teorie. Tolerancja to podstawa.

z więcej to mam:

http://www.teorieps.republika.pl/planetearth1.html
http://www.teorieps.republika.pl/maryhoinka.html
(dziwnie to wyglada, bo prowadze grupe eksperymentalną:)
a juz więcej i inaczej to nie umiem.
no i u siebie zatrzymalem lysienie.
pozdrawiam, P_E

4. Data: 2004-02-02 08:46:33

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tps" <t...@r...pl> napisał w wiadomości
> Moja teoria znajduje sie tutaj: http://www.teorieps.republika.pl (proszę
zacząć
> od wstępu, bo to może być trudne do zrozumienia)

Ostatnio interesuję się mocniej wpływem psychiki na zdrowie, po
przeczytaniu "Własnego systemu samouzdrawiania" G.P.Małachowa. Wiem, że
odpowiednie ćwiczenia relaksacyjne, medytacja mogą zdziałać cuda i pozwalają
uwolnić się od niepotrzebnego napięcia psychicznego.
Być może naciąganie skóry głowy nie jest w 100% przyczyną łysienia, ale
być może jego ważną częścią. Jestem otwarty na nowe poglądy i temat jest dla
mnie ciekawy, bo sam mam lekkie zakola :). Myślę, że szukanie rozwiązania
problemu poprzez farmakologię nie jest najlepszym rozwiązaniem, chyba, że
poprzez pojęcie skutecznego leku rozumie się coś więcej.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2004-02-02 21:37:12

Od: "tps" <t...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemu poprzez farmakologię nie jest najlepszym rozwiązaniem, chyba, że
> poprzez pojęcie skutecznego leku rozumie się coś więcej.

lek czy inna metoda - jest wiele mozliwosci, ale poki co nikt nie chce tego
sprawdzac - teoria sie podoba i chyba na tym sie skonczy :)
pozdrawiam,P_E

Rehabilitacja po udarze mózgu
odpowiednik prozac
odpowiednik prozac