Lysimachia nummularia

31. Data: 2006-06-06 08:14:28

Temat: Re: Lysimachia nummularia
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e629u7$32f$1@inews.gazeta.pl Agnieszka Biernacka
<a...@g...pl> napisał(a):

> To ja sie postaram byc bardzo mila i bede udawala, ze nic nie chce
> ;) W goscinnym prezencie preferowane ciasto czy cos mocniejszego? :)
> A moze jakiegos zielska szukasz, ktore przez przypadek mam?

Hejka. Wystarczy popodziwiać działeczkę i pozachwycać się Gwidonkiem.
:-)
Pozdrawiam skromnie Ja...cki

32. Data: 2006-06-06 10:17:56

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka wrote:

> Ja bardzo chetnie przyjade. Mieszkam pod Nowym Dworem, wiec nie mam daleko
> ;) A kiedy mozna Cie zastac?

W niedziele albo po 18. Niedziela pewniejsza, bo pociąg może stanąć w
polu i dojadę na 20, już sie zdarzało. Zaraz Ci wyślę na priv opis
drogi.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

33. Data: 2006-06-06 13:47:49

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Biernacka napisał:

> Aaaa, to juz wiem co moj maz robi na dole ;) Widac znowu przeinstalowuje
> serwer pocztowy.

Oj, raczej nie wszystko wiesz :-)
Bo czy to nie jego sprawka, że u mnie komp ściągał po 2 posty na dobę ?
- przez 2 dni :-(

Pozdrawiam, Barbara

34. Data: 2006-06-06 21:00:33

Temat: Re: Lysimachia nummularia OT
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" napisała:

> Oj, raczej nie wszystko wiesz :-)
> Bo czy to nie jego sprawka, że u mnie komp ściągał po 2 posty na dobę ?
> - przez 2 dni :-(

Nie, to nie jego. On psuje tylko lokalnie w ramach testowania swoich
pomyslow. Ale fakt, ze newsy nie dzialaja normalnie. W googlach sa posty
sprzed dwoch dni, ktorych nie ma jeszcze na Gazecie. Widac znowu feed'y
poszly sie kochac :(

A szkoda, bo ciekawe rzeczy piszecie ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

35. Data: 2006-06-06 21:30:01

Temat: Re: Lysimachia nummularia OT2
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym zaświadczam, że Agnieszka to wspaniała osoba jest...
Nawizła mi mnóstwo zielonego, dopiero co skończyłem nasadzać w
tymczasowe doniczki (bo ekipa od bruku grasuje po ogródku i kopie pod
kable i rury zraszaczy gdzie popadnie).
Tu widać Agnieszkowe prezenta:
ftp://ftp.guru.pl/DSC_0010.JPG
ftp://ftp.guru.pl/DSC_0011.JPG
--
Guru wyczerpany

36. Data: 2006-06-07 17:15:42

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" napisał:

> [...]
> Nawizła mi mnóstwo zielonego, dopiero co skończyłem nasadzać w
> tymczasowe doniczki (bo ekipa od bruku grasuje po ogródku i kopie pod

Wcale taka wspaniala nie jestem. Wrecz, jakby sie dowiedzieli jakie
paskudztwo Ci nawiozlam, to by mnie na grupie okrzykneli sadystka ;) A byla
tam mozga, jasnota, tojesc. Bedzie jeszcze gajowiec. Jedyne co mnie
usprawiedliwia, to fakt, ze ostrzegalam ;) Mam nadzieje, ze reszta bedzie
sie sprawowala grzecznie i zrekompensuje straty moralne wynikajace z
ganiania tamtych ze szpadlem po calej dzialce ;)

Niech Ci rosnie i nie sprawia klopotow ;)
Agnieszka Biernacka

dąbrówka
Dzrewa i krzewy obcego pochodzenia
Wypozyczenie glebogryzarki