Re: MAMY LOKAL

Data: 2003-03-07 09:01:22
Temat: Re: MAMY LOKAL
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl>

Użytkownik wrote:
> "dla swietlicy dla dzieci i mlodziezy z rodzin
> niepelnych rodzin itd. Pozniej pojawilo sie troche
> tak, to to - to o tej swietlicy!
>>

> Żadne tamto-owamto. Był krytykowany przez grupowiczów pomysł ściągania do
> świetlicy przestępców z wyrokami karnymi, prosto z domów poprawczych i
> więzień / być może na przepustkach :)/ i zatrudniania ich jako "pomocy
> wychowawczych" dla dzieci uczęszczających do tej świetlicy. Odnosiliśmy
> wrażenie, że o pomyśle nic nie wiedziała Rada Osiedla, Kuratorium i
> Ministerstwo Sprawiedliwości oraz rodzice, którzy przyprowadzą tam swoje
> [...]

O Dżizuuusie!! Dreszcze mną .... brrr
d.v., to prawda? (nie to żeby komuś nie wierzył, nie śledziłem poprzednich
wątków), być może ja jestem zielony i się na tym nie znam, ale pomyślałeś o
tych dzieciakach? Jeżeli chodzi o pomoc ludziom którzy zeszli na ścieżkę
przestępczą, to jestem ZA, ale na Boga, przestępca, to chyba nie najlepszy
Pedagog?

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."