Odp: MARIZA

1. Data: 2003-03-04 16:21:14

Temat: Odp: MARIZA
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b42c3m$6jm$...@n...onet.pl...

> Jeżeli ktoś w regionie Śląska byłby zainteresowany podkładem Mariza
to mnie
> z firmy tej przysłali dane przedstawiciela do którego można dzwonić
i pytać
> gdzie ten podkładzik jest dostępny.
> Albo napiszcie sobie do marizy, jeśli interesuje was inny region
Polski
> PanSebastian Brzozowski tel 0 606 138 484

Aniu, mowisz o Gornym Slasku, prawda?
Cyz rozmawialas juz z tym przedstawicielem?
Jesli tak, to moze wrzuc na grupe info, w jakich miejscach Mariza jest
(moze byc) dostepna, aby nagle panu nie zadzwonilo dziesiec (albo
wiecej ;-) ) napalonych klientek pytajacych o to samo ;-).

--
Pozdrawiam wyjątkowo cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-05 09:58:37

Temat: Re: MARIZA
Od: "Ewelina" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (moze byc) dostepna, aby nagle panu nie zadzwonilo dziesiec (albo
> wiecej ;-) ) napalonych klientek pytajacych o to samo ;-).

Nie wiem czy się przyda ale fluid beztłuszczowy Marizy kupiłam w
poniedziałek w Zabrzu na przeciw kina Roma. Jest ogromny wybór.

Ewelina z Zabrza

1. Data: 2003-03-05 10:59:08

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewelina <e...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b44hs1$sou$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Nie wiem czy się przyda ale fluid beztłuszczowy Marizy kupiłam w
> poniedziałek w Zabrzu na przeciw kina Roma. Jest ogromny wybór.

Dzieki!
Ja bede szukac szukac dopiero w wakacje, jak zawitam do kraju, a w
Zabrzu bylam raz w zyciu (bo ja bardziej z tej strony zaglebiowskiej
;-) ).

--
Pozdrawiam cieplutko,

1. Data: 2003-03-05 17:48:48

Od: "Ewelina" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
wiadomości news:b44lhe$9i0$1@news.onet.pl...
> [...]
> Ja bede szukac szukac dopiero w wakacje, jak zawitam do kraju, a w
> Zabrzu bylam raz w zyciu (bo ja bardziej z tej strony zaglebiowskiej

To zapraszam serdecznie ;)

Ewelina

Re: Spotkanie Kraków
Re: gdzie Mariza