Re: gdzie Mariza

1. Data: 2003-03-04 16:08:11

Temat: Re: gdzie Mariza
Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b42cm7$ric$1@absinth.dialog.net.pl...
> Gdzie we Wrocławiu można kupić MArize
>

> AGA

Ja pisalam w tej sprawie do firmy i dostalam taka oto odpowiedz:
"na terenie Wrocławia przedstawicielem naszej firmy jest Pan Krzysztof
Duchiński on udzieli Pani wszelkich informacji po nr tel 0 606 223 746"

Wiec chyba nie pozostaje nic innego jak tylko zadzwonic i zapytac:)
Jakby co to prosze o namiary.
Pozdrawiam , Kasia S.

1. Data: 2003-03-04 16:14:05

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia S." <k...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "na terenie Wrocławia przedstawicielem naszej firmy jest Pan Krzysztof
> Duchiński on udzieli Pani wszelkich informacji po nr tel 0 606 223 746"

A może któraś z wrocławianek juz ma Marize kupioną we Wrocławiu ?

1. Data: 2003-03-05 10:16:06

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może któraś z wrocławianek juz ma Marize kupioną we Wrocławiu ?........

....Witam serdecznie. Dzwoniłam do Pana Krzysztofa Duchińskiego i
dowiedzialam sie, że Marize można kupić na ul. Powstańców Śląskich w sklepie
na Rondzie, jeżeli ktoś kupi to proszę o informację. Pozdrawiam.

1. Data: 2003-03-05 10:39:54

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"djemila" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
sklepie
> na Rondzie, jeżeli ktoś kupi to proszę o informację. Pozdrawiam.

O rany, to dwa metry ode mnie!!! Zadzieram kiece i lece!

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-05 11:29:39

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> "djemila" <d...@o...pl> wrote in message
> sklepie
>
> O rany, to dwa metry ode mnie!!! Zadzieram kiece i lece!

Jak kupisz to pochwal sie gdzie dokładnie jest ten sklep

1. Data: 2003-03-05 14:22:14

Temat: Odp: gdzie Mariza
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sklepie
> na Rondzie, jeżeli ktoś kupi to proszę o informację. Pozdrawiam.

a ja praktycznie sklep Rondo widzę z okna mojego mieszkanka:-))
Muszę się tam wybrać :-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-05 14:25:14

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Jak kupisz to pochwal sie gdzie dokładnie jest ten sklep

jeżeli wsiądziesz w tramwaj pod Arkadami na Świdnickiej, musisz
pojechać 3 przystanki. Na 3 wysiadasz, przechodzisz na prawo przez
jezdnię i już jest sklep samoobsługowy Rondo.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-05 15:07:55

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> sklepie
>

> a ja praktycznie sklep Rondo widzę z okna mojego mieszkanka:-))
> Muszę się tam wybrać :-)

to jak kupisz to napisz ile to cudo kosztuje

Re: Palette deluxe
biale zeby, czy to mozliwe?
platki do demakijazu
fryzjer i makijażystka w Krakowie