biale zeby, czy to mozliwe?

1. Data: 2003-01-17 23:44:50

Temat: biale zeby, czy to mozliwe?
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie mi prosze jakis srodek lub inny sprawdzony sposob pozwalajacy
skutecznie wybielic zeby. Czy wogole istnieje cos takiego?

1. Data: 2003-01-18 07:00:20

Temat: Re: biale zeby, czy to mozliwe?
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rybka napisał:
> Poradzcie mi prosze jakis srodek lub inny sprawdzony sposob pozwalajacy
> skutecznie wybielic zeby. Czy wogole istnieje cos takiego?

nite white, zel ktory zaklada sie na noc przez dwa tygodnie-efekt
murowany. U dentysty kosztuje 600 zl, a ja moge odpsrzedac po nizszej
cenie. Nie mozna go jednak stosowac przy duzej nadwrazliwosci na zeby!

jesli jestes zainteresowana to na priv prosze

1. Data: 2003-01-18 12:30:17

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> nite white, zel ktory zaklada sie na noc przez dwa tygodnie-efekt
> murowany. Nie mozna go jednak stosowac przy duzej nadwrazliwosci na zeby!

słyszalam, ze te srodki niszcza bardzo szkliwo zeba, czy to prawda?

1. Data: 2003-01-18 15:40:21

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rybka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> słyszalam, ze te srodki niszcza bardzo szkliwo zeba, czy to prawda?

Temat byl conajmniej parenascie razy na grupie.
Poszukaj w archiwum :)

Sandra

platki do demakijazu
fryzjer i makijażystka w Krakowie