MARUDA SZUKA PODOBNYCH SOBIE (tylko do zagubionych)

1. Data: 2000-11-23 19:51:29

Temat: MARUDA SZUKA PODOBNYCH SOBIE (tylko do zagubionych)
Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kto chce sie pouzalac nad soba i posluchac wynurzen innych tzn. moich???
Mam ochote na taka mala sesyjke przy pifku, albo coca-coli.
Pogadalibysmy, jacy to my nieszczesliwi, zagubieni itd. Moja propozycja
jest jak najbardziej powazna. Jestem z Lodzi i bardzo sie boje wyjezdzac
poza moje miasto, dlatego proponuje sie spotkac w jakims Lodzkim klubie,
pubie itp(jestem niemobilna, niestety). Jak sie znajdzie chociaz jedna
maruda to niech sie ze mna skontaktuje. Moze pomyslimy nad tym jakby tu
to nasze zycie zmienic????:-))
Saanale

P.S. Mam ograniczony dostep do netu i dlatego mozecie wysylac SMS-y
na nr.0503-833-845

1. Data: 2000-11-28 11:28:52

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto chce sie pouzalac nad soba i posluchac wynurzen innych tzn. moich???

Ja podobno jestem strasznym maruda, potrafie niejednego wkurzyc swoim
marudzeniem (czasami fajnie mozna sie tym droczyc i doprowadzac kogos do
wscieklosci), ale ja niestety nie z Lodzi :). No i jestem strasznie
obojetny, a to tez potrafi wkurzyc.
pa
spider.

1. Data: 2000-11-29 17:41:34

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Nov 2000 20:51:29 +0100, Saanale <s...@p...fm> wrote:

>Mam ochote na taka mala sesyjke przy pifku, albo coca-coli.

Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Tylko nie PIWO! Taka fajna Saanale nie moze
pic piwska!!! Nie pij piwa bo po tym strasznie ueb boli nastepnego
dnia, a w ogole to jest fe, gorzkie, brzuch rosnie i tak dalej...
Proponuje drinki! Jest milion rodzajow :)) A to taaaaaaaaakie fajne
jak wchodzisz do jakiegos baru/pubu i mowisz "poprosze schlodzone
costam z dodatkiem czegostam, lekko zmieszane i poprawione czyms tam z
dekoracja-czymstam i costam"
A wchodzi inna dziewczyna i mowi "zywiec. litrowy."
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

1. Data: 2000-12-04 18:13:10

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

spider wrote:

> Ja podobno jestem strasznym maruda, potrafie niejednego wkurzyc swoim
> marudzeniem (czasami fajnie mozna sie tym droczyc i doprowadzac kogos do
> wscieklosci), ale ja niestety nie z Lodzi :).
Szkoda:-((((.
> No i jestem strasznie
> obojetny, a to tez potrafi wkurzyc.
To bysmy sie wzajemnie wkurzali:-)))
> pa
papa
Saanale

1. Data: 2000-12-04 18:21:06

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky wrote:

> Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Tylko nie PIWO! Taka fajna Saanale nie moze
> pic piwska!!!
A to dllczego???Pifko jest zdrowe, szczegolnie to bezalkoholowe;-))).
> Nie pij piwa bo po tym strasznie ueb boli nastepnego
> dnia, a w ogole to jest fe, gorzkie, brzuch rosnie i tak dalej...
Kto by sie tam przejmowal rosnacym brzuchem jak ma mnostwo gorszych
problemow na glowie. Mnie juz nic nie jest wstanie zaszkodzic:-)))
> Proponuje drinki!
A feeeeee!!!
> [...]
> jak wchodzisz do jakiegos baru/pubu i mowisz "poprosze schlodzone
> costam z dodatkiem czegostam, lekko zmieszane i poprawione czyms tam > z
Ooooooo taaaaaaaaak, to w stylu tych slicznych, odmalowanych, z dlugimi
paznokciami laleczek.
> A wchodzi inna dziewczyna i mowi "zywiec. litrowy."
To prawie cala ja, tylko zamiast "zywca litrowego" zamawiam Okocim Mocny
bez pierdul. Czasami biore slomke jako katalizator, zeby pol pifka
wycieklo, bo tak naprawde mi nie smakuje..., ale bardziej do mnie
pasuje:-)))), niz jakiestam, cos tam z dodatkiem nutki dekadencji (to
chyba byla kawa)
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))
Saanale

1. Data: 2000-12-05 23:50:55

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 04 Dec 2000 19:21:06 +0100, Saanale <s...@p...fm> wrote:
>A to dllczego???Pifko jest zdrowe, szczegolnie to bezalkoholowe;-))).

A rosnace w niesamowitym tempie brzucho??? Popatrz na typowego
niemieckiego bawarskiego ciecia z baru :)))))

>Kto by sie tam przejmowal rosnacym brzuchem jak ma mnostwo gorszych
>problemow na glowie. Mnie juz nic nie jest wstanie zaszkodzic:-)))

Life is brutal. Raz narosla tkanka tluszczowa nigdy nie znika :((( ,
a conajwyzej sie kurczy, totez lepiej jednak sie pilnowac :))) Moja
generalna zasada - nie rozwiazywac problemow nowymi slepymi uliczkami
:)))

>Ooooooo taaaaaaaaak, to w stylu tych slicznych, odmalowanych, z dlugimi
>paznokciami laleczek.

Nieeeeeeeeee, nie mowilem o przemalowanych sztucznych wampdziwkach,
ale o "eleganckich babkach z klasa" :)))

> [...]
>pasuje:-)))), niz jakiestam, cos tam z dodatkiem nutki dekadencji (to
>chyba byla kawa) :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))

Ha i jeszcze Mocne :))) No nie wiem, nie rozumiem, dziwie sie i
dalej nie rozumiem :))) Moze tylko na mnie piwsko tak zle dziala. Wino
OK, drinki OK, nawet wodka, niezaleznie od ilosci, nastepnego dnia
conajwyzej w najgorszych przypadkach jakis panadol i juz jestem jak
nowy, a po piwsku 3 dni jestem zatruty :))))))))

1. Data: 2000-12-07 17:44:58

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky wrote:

> A rosnace w niesamowitym tempie brzucho??? Popatrz na typowego
> niemieckiego bawarskiego ciecia z baru :)))))
Za to jakie nereczki zdrowe:-))).
> [...]
> :)))

> Nieeeeeeeeee, nie mowilem o przemalowanych sztucznych wampdziwkach,
> ale o "eleganckich babkach z klasa" :)))
Ja tez nie mowie o "wampdziwkach". Mowie o tych babkach,ktore jezdza
ladnymi samochodami, chodza na silownie, do solarium i kosmetyczki w
kazdej wolnej chwili miedzy biznesami:-)))

> Ha i jeszcze Mocne :))) No nie wiem, nie rozumiem, dziwie sie i
> dalej nie rozumiem :))) Moze tylko na mnie piwsko tak zle dziala.
Na mnie tez nie najlepiej dziala, dlatego ostatnio pije tylko jedno co
pol roku z dodatkiem soku malinowego:-))). Lubie dzin z tonikiem, ale
pije go tylko w domu, zeby nie stracic twarzy;-)))). Taka dziewczynka
jak ja najlepiej wyglada z wielkim kuflem w reku:-))).
> [...]
> conajwyzej w najgorszych przypadkach jakis panadol i juz jestem jak
> nowy, a po piwsku 3 dni jestem zatruty :))))))))
Cos w tym musi byc. Kiedys w klubie wypilam kilka browarkow (cala noc)i
kolejnego dnia nie moglam wrocic do domu, bo zaden srodek lokomocji nie
ma tak krotkich odcinkow miedzy przystankami, ktore bylabym wstanie
wytrzymac:-))).

Saanale

1. Data: 2000-12-09 10:23:41

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 07 Dec 2000 18:44:58 +0100, Saanale <s...@p...fm> wrote:
>Ja tez nie mowie o "wampdziwkach". Mowie o tych babkach,ktore jezdza
>ladnymi samochodami, chodza na silownie, do solarium i kosmetyczki w
>kazdej wolnej chwili miedzy biznesami:-)))

Hmmm... Cos musza te biedna businesswoman robic z ta kasa ktora
zarabiaja :))) Chcialyscie wyzwolenia, no to macie ;))))))))

> [...]
>pije go tylko w domu, zeby nie stracic twarzy;-)))). Taka dziewczynka
>jak ja najlepiej wyglada z wielkim kuflem w reku:-))).

A dlaczego :)))) A tak w ogole, do dzin z tonikiem jest fajny chociaz
dawno nie pilem. Glownie z tego powodu ze dawno nie widzialem dzinu, a
tonika to nawet nie wiem gdzie szukac :))) Ale chyba sobie musze
znalezc na jakakolwiek najblizsza okazje :))))

> [...]
>kolejnego dnia nie moglam wrocic do domu, bo zaden srodek lokomocji nie
>ma tak krotkich odcinkow miedzy przystankami, ktore bylabym wstanie

Fuuuuuuuuuuuj :)))) Leci w kinach taki film Tube Tales, wieje nuda w
metrze, jakies dziwaki, krzyki, cuda, nagle wchodzi ekstra babka i
kazdy zaczyna o niej marzyc. A nagle ona zaczyna rzygac, rzyga na
wszystkich na lewo i prawo, tak ze na koniec WSZYSCY sa orzygani :))))
Ohydne, ja na przemian myslalem ze sam zaczne w kinie rzygac, a z
drugiej strony mialem niesamowity ubaw :)))))

1. Data: 2000-12-11 20:34:27

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky wrote:

> Hmmm... Cos musza te biedna businesswoman robic z ta kasa ktora
> zarabiaja :))) Chcialyscie wyzwolenia, no to macie ;))))))))

To wyzwolenie kobiet przynioslo wiele dobrego, ale kazdy medal ma dwie
strony:-((

> [...]
> tonika to nawet nie wiem gdzie szukac :))) Ale chyba sobie musze
> znalezc na jakakolwiek najblizsza okazje :))))
Piles kiedys tonic Kinleya??? On jedynie nadaje sie do wypicia w duecie
z dzinem. Jest tak gorzki, ze ....Fuj...Kazdy inny tonic (prawie) jest
bardzo dobry. Mniam, mniam...

> [...]
> Ohydne, ja na przemian myslalem ze sam zaczne w kinie rzygac, a z
> drugiej strony mialem niesamowity ubaw :)))))
Buuuuuuuuuuuuuuu
Ja z pewnoscia bym tam rzucila malo artystycznym haftem.
Saanale

1. Data: 2000-12-12 19:44:39

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Dec 2000 21:34:27 +0100, Saanale <s...@p...fm> wrote:
>To wyzwolenie kobiet przynioslo wiele dobrego, ale kazdy medal ma dwie
>strony:-((

E tam, jakos nie slyszalem by sie jakiejs to nie podobalo :)))))

> Piles kiedys tonic Kinleya??? On jedynie nadaje sie do wypicia w duecie
>z dzinem. Jest tak gorzki, ze ....Fuj...Kazdy inny tonic (prawie) jest
>bardzo dobry. Mniam, mniam...

Moze pilem :))) Ale nie pamietam :))) O ile pamietam czasem mieszalem
z roznymi cudami, jak chyba cytryna i tak dalej. Ale samego - nie
bardzo mi pasowalo. Rzeczywiscie - gorzkie...

>Buuuuuuuuuuuuuuu
>Ja z pewnoscia bym tam rzucila malo artystycznym haftem.

Ale wytrzymalas :)))))) Gratulujacje ;))))))
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

Re: PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]