MARUDA SZUKA PODOBNYCH SOBIE (tylko do zagubionych)

From: Saanale <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: MARUDA SZUKA PODOBNYCH SOBIE (tylko do zagubionych)
Date: Thu, 23 Nov 2000 20:51:29 +0100

Kto chce sie pouzalac nad soba i posluchac wynurzen innych tzn. moich???
Mam ochote na taka mala sesyjke przy pifku, albo coca-coli.
Pogadalibysmy, jacy to my nieszczesliwi, zagubieni itd. Moja propozycja
jest jak najbardziej powazna. Jestem z Lodzi i bardzo sie boje wyjezdzac
poza moje miasto, dlatego proponuje sie spotkac w jakims Lodzkim klubie,
pubie itp(jestem niemobilna, niestety). Jak sie znajdzie chociaz jedna
maruda to niech sie ze mna skontaktuje. Moze pomyslimy nad tym jakby tu
to nasze zycie zmienic????:-))
Saanale

P.S. Mam ograniczony dostep do netu i dlatego mozecie wysylac SMS-y
na nr.0503-833-845