Re: MARUDA SZUKA PODOBNYCH SOBIE (tylko do zagubionych)

Data: 2000-12-05 23:50:55
Temat: Re: MARUDA SZUKA PODOBNYCH SOBIE (tylko do zagubionych)
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky)

On Mon, 04 Dec 2000 19:21:06 +0100, Saanale <s...@p...fm> wrote:
>A to dllczego???Pifko jest zdrowe, szczegolnie to bezalkoholowe;-))).

A rosnace w niesamowitym tempie brzucho??? Popatrz na typowego
niemieckiego bawarskiego ciecia z baru :)))))

>Kto by sie tam przejmowal rosnacym brzuchem jak ma mnostwo gorszych
>problemow na glowie. Mnie juz nic nie jest wstanie zaszkodzic:-)))

Life is brutal. Raz narosla tkanka tluszczowa nigdy nie znika :((( ,
a conajwyzej sie kurczy, totez lepiej jednak sie pilnowac :))) Moja
generalna zasada - nie rozwiazywac problemow nowymi slepymi uliczkami
:)))

>Ooooooo taaaaaaaaak, to w stylu tych slicznych, odmalowanych, z dlugimi
>paznokciami laleczek.

Nieeeeeeeeee, nie mowilem o przemalowanych sztucznych wampdziwkach,
ale o "eleganckich babkach z klasa" :)))

>To prawie cala ja, tylko zamiast "zywca litrowego" zamawiam Okocim Mocny
>bez pierdul. Czasami biore slomke jako katalizator, zeby pol pifka
>wycieklo, bo tak naprawde mi nie smakuje..., ale bardziej do mnie
>pasuje:-)))), niz jakiestam, cos tam z dodatkiem nutki dekadencji (to

Ha i jeszcze Mocne :))) No nie wiem, nie rozumiem, dziwie sie i
dalej nie rozumiem :))) Moze tylko na mnie piwsko tak zle dziala. Wino
OK, drinki OK, nawet wodka, niezaleznie od ilosci, nastepnego dnia
conajwyzej w najgorszych przypadkach jakis panadol i juz jestem jak
nowy, a po piwsku 3 dni jestem zatruty :))))))))
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >