Re: MARUDA SZUKA PODOBNYCH SOBIE (tylko do zagubionych)

From: Saanale <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: MARUDA SZUKA PODOBNYCH SOBIE (tylko do zagubionych)
Date: Mon, 04 Dec 2000 19:21:06 +0100

Paul Radetzky wrote:

> Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Tylko nie PIWO! Taka fajna Saanale nie moze
> pic piwska!!!
A to dllczego???Pifko jest zdrowe, szczegolnie to bezalkoholowe;-))).
> Nie pij piwa bo po tym strasznie ueb boli nastepnego
> dnia, a w ogole to jest fe, gorzkie, brzuch rosnie i tak dalej...
Kto by sie tam przejmowal rosnacym brzuchem jak ma mnostwo gorszych
problemow na glowie. Mnie juz nic nie jest wstanie zaszkodzic:-)))
> Proponuje drinki!
A feeeeee!!!
> Jest milion rodzajow :)) A to taaaaaaaaakie fajne
> jak wchodzisz do jakiegos baru/pubu i mowisz "poprosze schlodzone
> costam z dodatkiem czegostam, lekko zmieszane i poprawione czyms tam > z
> dekoracja-czymstam i costam"
Ooooooo taaaaaaaaak, to w stylu tych slicznych, odmalowanych, z dlugimi
paznokciami laleczek.
> A wchodzi inna dziewczyna i mowi "zywiec. litrowy."
To prawie cala ja, tylko zamiast "zywca litrowego" zamawiam Okocim Mocny
bez pierdul. Czasami biore slomke jako katalizator, zeby pol pifka
wycieklo, bo tak naprawde mi nie smakuje..., ale bardziej do mnie
pasuje:-)))), niz jakiestam, cos tam z dodatkiem nutki dekadencji (to
chyba byla kawa)
Saanale