MDF obustronnie oklejany?

1. Data: 2004-07-15 09:32:12

Temat: MDF obustronnie oklejany?
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje smętne poszukiwania kuchni trwają: chwilowo zawiesiłam się na
problemie frontów. Chciałabym, żeby były w kolorze olchy, gładkie,
ewentualnie z prostokątnym wgłębieniem pośrodku. Problem w tym, że nie stać
mnie na drewno, a we wszystkich odwiedzonych firmach mówią mi, że MDF musi
mieć białą wewnętrzną stronę drzwiczek, czego bardzo chcę uniknąć :(
Są jeszcze fronty fornirowane, ale te, które widziałam, wyglądały znacznie
gorzej niż MDF. Czy naprawdę MDF oklejany z obu stron nie istnieje? Muszę
wybierać między drewnem a tandetą?

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2004-07-15 09:38:26

Temat: Re: MDF obustronnie oklejany?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]Muszę wybierać między drewnem a tandetą?

A płyta meblowa z obrzeżem ABS to już jest tandeta czy jeszcze nie całkiem?
Bo jeśli nie, i jeśli fronty mają być gładkie, to ona będzie dobra. Tylko
front z płyty jest, jak łatwo się domyślić, całkowicie płaski i wygląda
cokolwiek inaczej niż mdfowe "mydło", zastosowalność silnie zależy od stylu
kuchni, uchwytów i takich tam.

Pozdrawiam
Hanka (z)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-07-15 09:50:25

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> front z płyty jest, jak łatwo się domyślić, całkowicie płaski i wygląda
> cokolwiek inaczej niż mdfowe "mydło", zastosowalność silnie zależy od

osobiscie plyta meblowa na fronty kuchenne kojazy mi sie z szalejacym
socjalizmem :-)

a dlaczego to biale tak cie denerwuje? przecierz jak safki sa zamkniete to
tego nie widac?

musta

1. Data: 2004-07-15 10:07:49

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Musta:
> a dlaczego to biale tak cie denerwuje? przecierz jak safki sa zamkniete to
> tego nie widac?

Ale jak są otwarte, to widać. A szafki czasem otwierać trzeba... ;)

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2004-07-15 10:18:41

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jak są otwarte, to widać. A szafki czasem otwierać trzeba... ;)

przesadasz, zaraz tam otwierac ;-)

ale serio, jak rozumiem chcesz uniknac razącego w oczy, bialego blysku gdy
otworzysz szafke?

moze w takim razie wystarczy ja od srodka pomalowac na kolor idealnie
komputerowo dobany do frontu? Nie bedzie to idealne ale IMHO o ile nikt nie
zacznie tam chodzic z lupa, to efekt bedzie bardzo zblizony do tego co
zamierzasz.

jeszcze myslalem nad jakims okleinami ale moze byc klopot z dobraniem barwy

a jakie masz plecy korpusow?

1. Data: 2004-07-15 10:28:49

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta wystukał:

> przesadasz, zaraz tam otwierac ;-)

> ale serio, jak rozumiem chcesz uniknac razącego w oczy, bialego blysku gdy
> otworzysz szafke?

To jeszcze wnętrza trzebaby zrobić nie-białe...

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-07-15 10:31:22

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...] To jeszcze wnętrza trzebaby zrobić nie-białe...

Wnętrze zazwyczaj jest zastawione cosiami :)

Pozdrawiam
Hanka (z szafkami, co mają korpusy i półki w kolorze frontów, a białych
pilśniowych pleców i tak nie widać)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-07-15 12:33:11

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Musta:
> ale serio, jak rozumiem chcesz uniknac razącego w oczy, bialego blysku gdy
> otworzysz szafke?

Tak. W całym domu białe mam tylko sufity i w kuchni wyłożonej miodową
glazurą i pomarańczową terakotą, z olchowymi szafkami, wizja tej bieli
skręca mi wątpia.

> [...]
> zacznie tam chodzic z lupa, to efekt bedzie bardzo zblizony do tego co

Czy ja wiem? Pomysł wygląda zabawnie, ale czy farba trzymałaby się
takiego podłoża i czyby nie niszczała?
(Hm, a może właśnie na inny kolor pomalować. Hm.)

> a jakie masz plecy korpusow?

Korpusy generalnie mają być w kolorze frontów.

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2004-07-15 12:46:11

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] czy farba trzymałaby się takiego podłoża

Się by zapewne trzymała, choć jakaś odpowiednia do takich zastosowań, bo
zwykła emulsja to chyba niebałdzo.

> i czyby nie niszczała?

A tu mam wątpliwości. Się wkłada różne rzeczy, niektóre raczej ostre, się
zahaczy, się zarysuje...

> [...]Korpusy generalnie mają być w kolorze frontów.

Ale Musta pytał o tył, a z tyłu pewnie będzie biała płyta pilśniowa. Co
zresztą IMHO nie ma większego znaczenia, chyba że się ma puste szafki :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-07-15 13:07:30

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Hanka Skwarczyńska:
[farba]
> A tu mam wątpliwości. Się wkłada różne rzeczy, niektóre raczej ostre, się
> zahaczy, się zarysuje...

...Oraz się nie umyje. No i mam wątpliwości, czy farba na drzwiczkach
szafki z artykułami spożywczymi to dobry pomysł.

> Ale Musta pytał o tył, a z tyłu pewnie będzie biała płyta pilśniowa.

O nie, ma być kolorowa. W kwestii kuchni będę rasistką: zadnych
białych! ;)

Saddie
--
|\ /|

Studnia - deweloper, zla woda
aranzacja - ile kosztuje?
Okna 3 czy 5-komorowe
lampa i wiatrak
odkurzacz Philips Triathlon 2000 - opinie