aranzacja - ile kosztuje?

1. Data: 2004-07-15 07:03:55

Temat: aranzacja - ile kosztuje?
Od: "joan" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Googlalam, ale nie wygooglalam nic konkretnego, wiec prosze, wypowiedzcie
sie, ile moze kosztowac aranzacja wnetrza, chodzi o sypialnie. Mamy osobe,
ktora wykona projekt, jest dobra, sprawdzona, juz nam doradzala w sprawie
lazieneczki i wyszla ona pieknie, wiec raczej jestesmy zdecydowani, tylko
nie wiem, czy nie powinnismy sie nieco potargowac. Bo policzyla nam ona 65
zl za metr, co da calkiem spora sumke ok. 1400 za projekt, ktory obejmowac
bedzie wlasciwie w sumie nie cala sypielnie (podlogi juz mamy), tylko drzwi
do sypialni, lazienek i front szafy oraz podest z lozem i oswietlenie.
Sypialnia ta znajduje sie w Krakowie:).
Pozdrawiam
joan

1. Data: 2004-07-15 08:05:58

Temat: Re: aranzacja - ile kosztuje?
Od: "kor_nick" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
drzwi
> do sypialni, lazienek i front szafy oraz podest z lozem i oswietlenie.

imo do targowania
cale mieszkanie mozna zaprojektowac za 2500 - 3000 ale to bialystok :)
niemniej za jedno pomieszczenie to drogawo

kor_nick

1. Data: 2004-07-17 21:55:45

Od: fix <f...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja za projekt ulotki tyle zapłaciłem.
Jeśli projektant sprawdzony płacic i realizować!

1. Data: 2004-07-18 06:56:30

Od: "nailim" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> joan
>
> Ceny kształtują sie w granicach od 100,- do 300,- za m2.Zalezy od obiektu
(kuchnie i łazienki liczy sie drozej)i renomy projektanta,a takze od tego czy
to jest tylko za projekt czy tez zanadzór.Sa i tacy co licza sobie oddzielnie
za konsultacje np.100,- za godz.Ja z reguły licze sobie procentowo od
inwestycji.Koszt inw.+ 10% dla mnie za aranżacje z elemen. gotowych kupionych w
sklepie.Lub 20% za ekstra zaprojektowany element,np łóżko czy umywalkę.Tak
naprawde to bardzo indywidualna sprawa. 64za m2 to nie dużo.A z doświadczenia
wiem że elementy zastane wcale nie ułatwiaja pracy.

1. Data: 2004-07-18 18:57:07

Od: "AndyZ" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> cale mieszkanie mozna zaprojektowac za 2500 - 3000 ale to bialystok :)

Mógłbyś polecić kogoś w Białym?

Pozdrawiam,
AndyZ

1. Data: 2004-07-19 06:06:37

Od: "nailim" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!

> Mógłbyś polecić kogoś w Białym?
>
> Pozdrawiam,
> AndyZ
>
> Ciekaw jestem czy ta cena tyczy się samego projektu?Czy tez obejmuje
konsultacje i nadzór?O meblach i detalach nie wspomne.

1. Data: 2004-07-19 07:46:09

Od: "joan" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wszystkim pieknie za odpowiedzi o podpowiedzi:)
Utargowalam jeszcze pare zl na metrze, tak ze wyjdzie okolo 57/m2. Cena
dotyczy projektu (wymiarowanie i wizualizacja komputerowa w kilku
warinatach - do wyboru) oraz konsultacji.
Powiadomie Was o efektach:).
Pozdrawiam,
Joan

Okna 3 czy 5-komorowe
lampa i wiatrak
odkurzacz Philips Triathlon 2000 - opinie
pytanie z elektryki