MIEJSCE odkryć pielęgnacyjnych

11. Data: 2007-12-05 10:08:35

Temat: Re: MIEJSCE odkryć pielęgnacyjnych
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ewka pisze:

> Wroc, jeszcze raz przesledz posty i odpowiedz pod odpowiednim.

No niestety, Ty źle zacytowałaś, stąd ten problem. Ja też myślałam, że
to Twoje słowa.

Pozdrawiam
Ewa

12. Data: 2007-12-05 10:19:35

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No niestety, Ty źle zacytowałaś, stąd ten problem. Ja też myślałam, że to
> Twoje słowa.

Wiem, ze nie ma odpowiednich znaczkow, ale to nie moj problem tylko
Krystyny, to ona tak ma skonfigurowany program do wysylania postow, a mi sie
nie chce tego recznie poprawiac po prostu. Moj program automatycznie sam
tego nie poprawia, a i nie chce mi sie szukac, gdzie jest taka opcja.
Dlatego zwyczajnie zwracam uwage, ze to nie moje slowa ;) Jak ktos sledzi
cala dyskusje to zauwazy.

--
pozdr,
ewka

13. Data: 2007-12-05 11:44:51

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> No bez jaj, ostatni raz w Poznaniu byłam chyba w roku 1992, a jakoś wiem, że
> Stary Browar to tam. Gdzie jest Magnolia Park, czyli centrum handlowe, w
> którym ścieki spływają na klientów, też nie wiesz?

Może to i wstyd, ale nie wiem. Byłam dwa razy, oba razy służbowo z
bardzo napiętym czasem. Zaliczyłam jedną restaurację na rynku w celu
zjedzenia wielkich kluch na parze gotowanych :)

> (Nie żeby to coś zmieniało w kwestii niekompetencji kryptoreklamodawcy.)

A to inna sprawa :) Reklamotwórca i tak nic nie straci, bo jestem dość
odporna na zachwyty z nadmiarem słowa "niesamowity" i "sexi' ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2007-12-05 12:48:28

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wiem, ze nie ma odpowiednich znaczkow, ale to nie moj problem tylko
> Krystyny, to ona tak ma skonfigurowany program do wysylania postow,

Za wygląd Twojego posta odpowiadsz Ty.

> a mi sie
> nie chce tego recznie poprawiac po prostu. >

Ja poprawiam takie rzeczy ręcznie, a jak mi sie nie chce, to nie wysyłam
posta WCALE.

> Jak ktos sledzi
> cala dyskusje to zauwazy.

"Jak". Nie każdy czyta wszystko i nie każdy czyta "po kolei".

--
JoP

15. Data: 2007-12-05 13:07:06

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Za wygląd Twojego posta odpowiadsz Ty.

Moze i sluszna uwaga, wezme ja pod uwage na przyszlosc.

> Ja poprawiam takie rzeczy ręcznie, a jak mi sie nie chce, to nie wysyłam
> posta WCALE.

Rowniez zapis u gory posta mowi o tym na czyj jest odpowiedzia, tak wiec
widzac to powinno to dac Ci sygnal, ze jednak nie do konca jest tak jak
myslisz.

> "Jak". Nie każdy czyta wszystko i nie każdy czyta "po kolei".

Tak jak i Ty masz racje w tym, ze odpowiadam za wyglad swojego posta, tak i
zgodnie z netykieta biorac udzial w danej dyskusji powinno sie najpierw
przesledzic jej tok, a pozniej odpowiadac ;)

Wiec nie ma sie co ekscytowac niepotrzebnie, bo wine za niezrozumienie
ponosimy obie, poza tym nie widze potrzeby, zeby dalej to ciagnac
tymbardziej, ze rozpisujac sie tu, mimo juz wyjasnienia co bylo czyimi
slowami nabijamy zainteresowanie tej pseudoreklamie.

pozdr,
ewka

16. Data: 2007-12-05 13:37:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> Może to i wstyd, ale nie wiem. Byłam dwa razy, oba razy służbowo z
> bardzo napiętym czasem. Zaliczyłam jedną restaurację na rynku w celu
> zjedzenia wielkich kluch na parze gotowanych :)

no cóż, ja o istnieniu w Poznaniu jakiegoś Browaru, w którym się zakupy
robi bynajmniej nie piwne, dowiedziałam się na p.r.u. :) o tej ściekowej
Magnolii też nic nie wiem (i nie wiem, czy chcę wiedzieć :))

-- kasica

17. Data: 2007-12-05 13:42:57

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> no cóż, ja o istnieniu w Poznaniu jakiegoś Browaru, w którym się zakupy
> robi bynajmniej nie piwne, dowiedziałam się na p.r.u. :) o tej ściekowej
> Magnolii też nic nie wiem (i nie wiem, czy chcę wiedzieć :))

To może pojedziemy zwiedzać Poznań? Ścieki i niesamowite miejsca
możemy sobie darować :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

18. Data: 2007-12-05 14:18:48

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 05 Dec 2007 14:42:57 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@h...people.pl> i powiedziała:

> To może pojedziemy zwiedzać Poznań? Ścieki i niesamowite miejsca
> możemy sobie darować :)

Magnolia ze ściekami, odpukać, AFAIK we Wrocławiu.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

19. Data: 2007-12-06 07:39:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Dec 2007 15:18:48 +0100, Małgorzata Krzyżaniak
<z...@t...eu.org> wrote:

> Magnolia ze ściekami, odpukać, AFAIK we Wrocławiu.

Odpukac, odpukac :) Jestem tam co jakis czas i jak dotad nic mi sie na
glowe nie zwalilo :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

20. Data: 2007-12-08 16:12:04

Od: SuwarKa <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał:

> Mnie powaliła poezja tego posta, "Jakież niesamowite wrażenie
> wywarło na mnie wnętrze oglądane z zewnątrz", przecież wszyscy na codzień
> tak piszemy :).
>
> Stary Browar w POznaniu należy do p. Kulczyk i porównuje się do Manufaktury w Łodzi
i Złotych Tarasów w Warszawie

Które SPA w Warszawie: Ce-ce czy Ambasada Urody?
podklad max factora
Fruttini - odkrywam na nowo i na nowo sie zachwycam
kozaki szukaja nowych nózek :-) spam
jak zrobic sobie fale