Które SPA w Warszawie: Ce-ce czy Ambasada Urody?

1. Data: 2007-12-03 18:38:59

Temat: Które SPA w Warszawie: Ce-ce czy Ambasada Urody?
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Planuję dla żony prezent gwiazdkowy - ma to być bon na zabiegi SPA (w
Warszawie), na który planuję wydać 500-1000 PLN. Przeszukałem oferty w
Necie i znalazłem dwa interesujące salony - Ce-ce (salon.cece.pl) i
Ambasadę Urody (www.ambasadaurody.pl). Niestety, moja wiedza w tym
zakresie jest marna i nie wiem, który z nich wybrać - czy ktoś
korzystał z któregoś z nich i mógłby mi doradzić? Jak się przedstawia
ich oferta? A może jest jakiś inny salon wart zainteresowania, który
pominąłem?

Jarek

2. Data: 2007-12-18 05:34:43

Temat: Re: Które SPA w Warszawie: Ce-ce czy Ambasada Urody
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 19:38, j...@g...com wrote:
> [...]
> korzystał z któregoś z nich i mógłby mi doradzić? Jak się przedstawia
> ich oferta? A może jest jakiś inny salon wart zainteresowania, który

Witam,
ja planuję tak prezent dla mamy :) też się zastanawiałam między tymi
dwoma salonami. Po dłuższym zastanowieniu wybrałam ambasadę urody,
jakos bardziej przypadła mi do gustu. Sama nigdy nie byłam tam (prócz
momentu kupna bonu). Mam nadzieję, że spodoba jej sie tam.
A Ty który wybrałeś?

pozdrawiam
Magda

podklad max factora
Fruttini - odkrywam na nowo i na nowo sie zachwycam
kozaki szukaja nowych nózek :-) spam
jak zrobic sobie fale
Szampon koloryzujacy Joanny - chyba wypada pochwalic ;)