MIESZKANKO

1. Data: 2001-10-08 08:44:28

Temat: MIESZKANKO
Od: "Anna Michalec" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanko czy może ktoś z grupowiczów kupił sobie mieszkanko od firmy
developerskiej Dom Development, na Tarchominie i juz może w nim mieszka.:))
Ja też niedługo bedę szczęśliwą posiadaczką mieszkanka , jestem ciekawa jak
oni wykańczają te mieszkanka, czy długo czeka sie na odbiór. byłabym
wdzięczna za jakieś informacje.

miłego dnia

anka michalec
a...@e...com.pl

1. Data: 2001-10-08 09:20:47

Temat: Re: MIESZKANKO
Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Michalec napisał(a) w wiadomości: <9prov3$t3f$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>Ja też niedługo bedę szczęśliwą posiadaczką mieszkanka , jestem ciekawa jak
>oni wykańczają te mieszkanka, czy długo czeka sie na odbiór. byłabym

moze nie do konca bedzie to odpowiedz na Twoje pytanie - ale...

na pewno warto przejsc sie z kims kto zna sie na odbiorach mieszkan
(najlepiej jesli bylby to ktos z branzy budowlanej - bedzie mial potrzebny
sprzet)

oczywiscie wiele rzeczy mozna sprawdzic samodzielnie - ale np. nie ma szans
na sprawdzenie wilgotnosci scian/podlogi, wentylacji (mozna tylko tak "na
oko"), itp.
koszt moze i jest spory - ale przy cenie mieszkania 500-600 zl to nie
majatek (a moze sie okazac, ze zaoszczedzisz dzieki temu znaaaacznie wiecej)

ostatnio znajomy jak poszedl na odbior mieszkania wlasnie z taka osoba - to
wyszedl mocno zdziwiony - praktycznie wszystko bylo zle zrobione (dla laika
wygladalo w porzadku)

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-10-08 09:38:11

Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio znajomy jak poszedl na odbior mieszkania wlasnie z taka osoba -
> wyszedl mocno zdziwiony - praktycznie wszystko bylo zle zrobione (dla
> [...]

I co wtedy, gdy zauwazy sie usterki, bledy i wady taki odbiorca, przyszly
mieszkaniec powinien zrobic? Jakie sa procedury, jakie moje prawa, jakie
obowiazki dewelopera, ile to moze opoznic wprowadzenie sie do mieszkania...?
Magda

1. Data: 2001-10-08 10:47:05

Od: "Rysiek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtedy spisuje sie protokol wykazanych usterek, w ktorym sa one szczegolowo
wymienione oraz podany jest termin ich usuniecia.
W moim przypadku firmie zajelo to tydzien czasu.

Rysiek

.pl...

1. Data: 2001-10-08 12:20:28

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rysiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wtedy spisuje sie protokol wykazanych usterek, w ktorym sa one
szczegolowo
> wymienione oraz podany jest termin ich usuniecia.

I koniecznie przypilnuj, zeby na tym protokole widnialo jednoznaczne
stwierdzenie, ze firma potwierdza, ze te usterki sa i deklaruje ich
usuniecie w jakims terminie. Bo protokol w ktorym sa wymienione te usterki a
oni sie jedynie pod nim podpisuja (a tak bardzo czesto to wyglada) nie jest
w sensie prawnym zadnym zobowiazaniem.

J.

1. Data: 2001-10-08 13:12:01

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a) w wiadomości: <9ps62j$f05$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>oni sie jedynie pod nim podpisuja (a tak bardzo czesto to wyglada) nie jest

tu sie niestety wszystko zgadza ;-(((

tylko zmusic ich do tego, zeby sie podpisali ze sa to usterki - to samemu
jesli nie jest sie budowlancem to raczej ciezko
jesli jestes z gosciem ktory zna sie na tym - to zauwazylem, ze taka komisja
zupelnie inaczej rozmawia ;-))

a jesli nie usuna w okreslonym czasie - masz minimum 2 mozliwosci:
- najmniej mile widziana (raczej) - to rozwiazanie umowy i zadanie zwrotu
kasy (tylko malo osob sie na to decyduje bo w sumie juz iles czasu czekalo
sie na to wymarzone M..)
- zadac obnizenia ceny (jesli nie usuneli w terminie) - czasem ma to duze
minusy, jesli usterka jest baaardzo kosztowna do usuniecia (typu: zwalona
wentylacja - raczej nie do usuniecia malym kosztem - a developer sie nie
bedzie kwapil, zeby wyplacic faktyczny koszt naprawy)

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-10-14 16:35:41

Od: t...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Anna Michalec <a...@e...com.pl> wrote:
> [...]

> Ja też niedługo bedę szczęśliwą posiadaczką mieszkanka , jestem ciekawa jak
> oni wykańczają te mieszkanka, czy długo czeka sie na odbiór. byłabym

Na razie mieszkam na AkacjachII, bylo pod klucz i generalnie wykonczenie
jest OK. Mozaika debowa po 2 latach sie trzyma, lazienka i wc calkiem na
poziomie (wanny i te inne sa z firmy: Kolo). Mozna miec zastrzezenia do
kolorow plytek, ale jak sie kupuje z wykonczeniem to jest sie zdanym na
wybór DD. Teraz czekam na mieszkanko na AkacjachVI, biore bez
wykonczenia. Odbior przewidywany jest na marzec (zgodnie z umowa) lub
wczesniej (wersja budowlancow).

Pozdrawiam, Tomek.

ps. Wejdz sobie na strone AkacjiVI http://www.akacje.prv.pl tam
wszystkiego sie dowiesz o osiedlu, tarchominie, realiach walki z DD
(aktualny temat: 3faza). Duzo informacji tez
jest na stronach gazety wyborczej, http://www.gazeta.pl

> miłego dnia

> anka michalec
> a...@e...com.pl