From: "_Taunus_" <t...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
References: <9prov3$t3f$1@news.tpi.pl> <3bc170b8$1@news.vogel.pl>
<1...@a...poleczki.dialup.inetia.pl>
<9ps041$lig$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <9ps62j$f05$1@news.tpi.pl>
Subject: Re: MIESZKANKO
Date: Mon, 8 Oct 2001 15:12:01 +0200
Lines: 29
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.2106.4
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.2106.4
NNTP-Posting-Host: ns.cu.com.pl
X-Original-NNTP-Posting-Host: ns.cu.com.pl
Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
X-Trace: news.vogel.pl 1002546933 ns.cu.com.pl (8 Oct 2001 15:15:33 +0200)
X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!news.vogel.pl!nnrp
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:3574
Ukryj nagłówki
Jarek P. napisał(a) w wiadomości: <9ps62j$f05$1@news.tpi.pl>...
>I koniecznie przypilnuj, zeby na tym protokole widnialo jednoznaczne
>stwierdzenie, ze firma potwierdza, ze te usterki sa i deklaruje ich
>usuniecie w jakims terminie. Bo protokol w ktorym sa wymienione te usterki
a
>oni sie jedynie pod nim podpisuja (a tak bardzo czesto to wyglada) nie jest
>w sensie prawnym zadnym zobowiazaniem.
tu sie niestety wszystko zgadza ;-(((
tylko zmusic ich do tego, zeby sie podpisali ze sa to usterki - to samemu
jesli nie jest sie budowlancem to raczej ciezko
jesli jestes z gosciem ktory zna sie na tym - to zauwazylem, ze taka komisja
zupelnie inaczej rozmawia ;-))
a jesli nie usuna w okreslonym czasie - masz minimum 2 mozliwosci:
- najmniej mile widziana (raczej) - to rozwiazanie umowy i zadanie zwrotu
kasy (tylko malo osob sie na to decyduje bo w sumie juz iles czasu czekalo
sie na to wymarzone M..)
- zadac obnizenia ceny (jesli nie usuneli w terminie) - czasem ma to duze
minusy, jesli usterka jest baaardzo kosztowna do usuniecia (typu: zwalona
wentylacja - raczej nie do usuniecia malym kosztem - a developer sie nie
bedzie kwapil, zeby wyplacic faktyczny koszt naprawy)
pozdrawiam,
_Taunus_
|