[MM] Wątpliwości...

31. Data: 2004-03-03 21:38:28

Temat: Re: [MM] Wątpliwości...
Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:
> Wed, 3 Mar 2004 17:23:37 +0100, na pl.misc.dieta, Olik napisał(a):
>
> Mam spory zbiór książek o dietach:

o... ladna kolekcja, przebilas mnie ;-)))
Najprościej mówiąc jest to brak
> silnej woli. I być może tylko w odniesieniu do diety - jaka by ona
> nie była. Potrafię być stanowcza w innych sprawach, tutaj bywam
> miękka, jak ciepły wosk :(

A moze brakuje wystarczajaco silnej motywacji?

> Ale ja na siebie nie widzę sposobu.
>
> Chyba jestem dziś w dołku. Sorki.
Evuniu, glowa do gory, ja powoli sie wygrzebuje, bedzie dobrze i u ciebie,
niech no tylko zakwitna kaczence.............
Pozdrawiam serdecznie Hafsa

32. Data: 2004-03-03 22:59:52

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 3 Mar 2004 22:38:28 +0100, na pl.misc.dieta, Hafsa napisał(a):

> Evuniu, glowa do gory, ja powoli sie wygrzebuje, bedzie dobrze i u ciebie,
> niech no tylko zakwitna kaczence.............

:)
:*

--
Eva Sheers

33. Data: 2004-03-04 07:48:43

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska <g...@s...pl> napisał(a):

> Na śniadanie codziennie płatki owsiane (zwykłe, nie błyskawiczne) i
> mleko 0%. ...rano zalać kubek jumbo zimnym
> mlekiem i ziuuuu!,

Aaa goracym nie mozna? lubie gorace z rana (tzn sniadanie jadam ok 10:30, ale
tez fajne jest cieple)

>Za każdym razem, jak mi się
> zachciewało, to intensywnie myślałam albo o tym, jaka paskudna chemia
> się w tym kryje, albo -- bardzo obrazowo -- jak od stóp do głów pokrywa
> mnie ogrooooomny cellulit... =D

hi, hi, dobre :)

> Pozdrawiam i życzę (sobie też) sukcesów,
> Karola, wracająca na MM
Sukcesow KArola (sobie tez zycze)

Hania

34. Data: 2004-03-04 08:12:38

Temat: Re[2]: [MM] Wątpliwości...
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@w...serwery.pl (Basiou) napisał(a):

Na wstepie ;-)) chcialam Ci podziekowac za tak obszerna relacje - se drukne
jak mi drukarka sieciowa pozwoli (poranki w firmie ;-)))

> Dobra, napisze przykladowo co jem.
> Jemy sniadanie (spore), obiad (jednodaniowy) a zamiast kolacji
> marchewki/jablka/sery, bo do normalnej kolacji jestesmy nieprzyzwyczajeni
> i nie chcemy tego na sile zmieniac.
>
> Sniadanie:
> Na czczo bratki - dla cery :))))

Ale ponoc obleeesne ;-)))

> po pol godzinie ...

noo, fajne, nie powiem, calkiem niemale i MM :)))

> losos wedzony rozsmarowany cieniutko :)))

tak, tak, rybka moze byc z chlebkiem :))

> Potem czekam twardo te 3-4 godziny, jak chce mi sie wczesniej jesc to
> uciekam z domu :-D

no, teraz tez czekam, i wcale nie jest zle jak wiem, ze nie wolno nic w tym
czasie (tzn. zapijam herbatka z cytryna i kawa z chudym mlekiem...jakos mi
sie wtedy dziwnie zapomina o wodize mineralnej ;-))

> pasjonowalam sie pasta do makaronu: szpinak+czosnek+jogurt naturalny.
> Jednak w naszym domu bylam w tym odosobniona ;-D

mi sie tez szpinak przezarl ostatnio, choc to moja milosc ;-)

> Czasem jak mi sie nie chce myslec to gotuje na obiad po prostu makaron
> na mleku 0,5% ;-]
oooooo!!!

>Postanowilam, ze zawsze gdy
> bedzie mi sie chcialo slodkiego to jem ta hardcore'owa czekolade ;-]

hardcore'owa, czy nie, smakuje mi coraz bardziej, ale tez sie wzielam w kabzy
w wczoraj wciagnelam jeno 2 kosteczki

> To i tylko to, bo nic wiecej slodkiego nie mam w domu (w styczniu
> kupilam pieguski DLA GOSCI!
Ja powynosilam z domu-do gosci ;-)))

>teraz gosci czestuje tylko i wylacznie owocami/orzeszkami
swietny pomysl! bo jak sa goscie i cos na stole, to owszem, zwalcze, ale
potem mnie ciiaaaagnie do czegokolwiek ;-))

> A dark wawela (tabliczke) mam w domu spokojnie ponad miesiac (szybko
> mi idzie, no nie? ;-]).
ehm, musze dojsc do tej zawrotnej predkosci

> Wiele tygodni temu zacmienie rzucilo mi sie na mozg i kupilam
> polkilowy sloik prawdziwego masla orzechowego. Jakie to wstretne!
ble, zzgadzam sie

> Pije mineralna (uwielbiam staropolanke 2000), slabe herbatki typu
> iguana (ach ta plywajaca skorka pomaranczowa)
??? musze sprobowac, wez roojbos+plasterek cytryny+slodzik, mniaaam!!

>Nie mam sokowirowki,
ja mam, ale dla szklanki soku mi sie nie chce paskudzic kuchni ;-))

> Moj organizm przestawil sie tak fajnie, ze jak jakis miesiac temu
> zjadlam zwykla kanapke (bulka biala, maslo i cos na wierzch) w barze
> to zapamietalam owa kanapke na dlugo.

tez chce dojsc do tego stanu :)))

> W pracy stoi ciasto a ja jestem
> na nie odporna :)

ach Ty Schwartzennegger :) brawo!

>Zaczynajac MM wiedzialam, ze to na cale
> zycie, balam sie tego, ale to trzeba duzo spokoju. <...>
:))) o to to

> Robcie pyszne kotleciki z fasoli
> i sera, golabki z soczewica, rybke w parmezanie i cieszcie sie, ze
> mozecie to jesc. Pomyslcie o takich kwadransowych grubasach, ci to
> maja sajgon ;-D
> Niech MM bedzie z Wami :-))))

Heee, to ci pomysly, golabki z soczewica, brzmi swietnie! i ta rybka w
parmezanie!!! nie beda juz to smutne fileciki z jarzynka, suuper!!

Pozdroweczka, spokoju, werwy do dietki i nie tylko
Hania

35. Data: 2004-03-04 09:28:44

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał(a):

> Eee? Ogranicz ta kawe z mlekiem. Herbate tylko slaba i IMO najlepiej
> zielona.
Imo jeszcze czerwona (daje slodzik, bo lubie), no i roojbos (ostatnio
wyczailam o smaku earl grey, czyli z bergamotka-super)

> - platki owsiane z tartym jablkiem (chce sie po tym pierdziec, ale syci i
> jest smaczne:))

ehm, w MM wlasnie gdzies przeczytytalam, ze jak sie wzdec chce uniknac, to
owoc dodany (a nie jedzony na czczo) winien byc podgotowany/upieczony

> - platki owsiane z mlekiem (.... omlecik?)
duzo tego! dzieki za vene tworcza! tez sobie druknelam :)

Pozdrowka
Hania

36. Data: 2004-03-04 14:33:52

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Mar 2004 17:37:48 +0100, Joa <s...@g...pl> napisał:

> 1. sniadanie
> - chleb z serem zoltym (tu chyba jest blad, prawda ? )

tak. moze zamiast tego sera wiecej i papryke?

> [mysle, ze moze by zaczac jesc platki owsiane z mlekiem -chyba niezle
> zapychaja na jakis dluzszy czas...tak jak napisal S(00)mal]
> A moze jakies inne propozycje ?

Gdy zjem takie platki ok. 7:20, a obiad jem o 15:00, to wcale nie gloduje.
No moze jeszcze zjem 2 male jablka w szkole, ale nie powinno byc problemu
wytrzymac na samych platkach. W pracy nie mozesz nic przegryzc?

> 2. obiad
> - zazwyczaj zupa z czerwonej lub zielonej soczewicy, lub z selera
>
> - na drugie : ryba na parze z zielona fasolka szparagowa,
> lub piers kurczaka smazona na oliwie z oliwek
> lub
> oliwie z pestek winogron + fasolka lub szpinak
> lub inne miesko na parze + warzywa na parze

Mysle, ze w porzadku:) Hmm... spory obiadek:)

> 3. kolacja
> - np. ser bialy ze szczypiorkiem
> - lub makrela (oczywiscie bez chleba)
> - lub jajka na twardo z majonezem Helmansem (wiem, wiem, ze lepiej
> byloby
> swoj majonez....)
> - lub salatka z soczewicy + fasolka szparagowa+ inne smaczne dodatki
> - lub salatka "grecka" z serem fetas

Rowniez w porzadku:) Moglabys do tego wszystkiego dorzucic jeszcze jakies
makarony:) Makaron z jogurtem, makaron z sosem pomidorowym, makaron z
jagodami, makaron z makaronem;)))

> P.S.
> Czy na MM mozna jesc nalesniki...ale make pszenna zastapic zytnia ?

Nie mozna. Chyba, ze da sie jakos nalesniki przygotowac, by nie mialy
tlusczu... Moze zastap je omletami. Hmm... omlet z owocami... musze
sprobowac:))

--
s(00)mal . gg:1337396
"Widzę więcej, wiem więcej, tak to jest mniej więcej..."

37. Data: 2004-03-04 14:35:59

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2004-03-04 14:53:53

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości
> Nie mozna. Chyba, ze da sie jakos nalesniki przygotowac, by nie mialy
> tlusczu... Moze zastap je omletami. Hmm... omlet z owocami... musze
> sprobowac:))

Ja robię tak, że ubijam pianę z białek, żółtko ucieram z cukrem (czyli w MM
trza dodać fruktozy), mieszam wszystko delikatnie i taki kogel - mogel
wlewam na rozgrzaną patelnie. Do tego gotowane, tarte jabłuszko i pycha.
Olik

39. Data: 2004-03-04 17:55:40

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Mar 2004 09:28:44 +0000 (UTC), Hania
<v...@g...pl> napisał:

> Imo jeszcze czerwona (daje slodzik, bo lubie), no i roojbos (ostatnio
> wyczailam o smaku earl grey, czyli z bergamotka-super)

A... no tak:) Polecam pu-erh:) Roiboss tym bardziej, bo ma chyba o wiele
mniejsze ilosci teiny. Tylko, ze mi nie smakuje bez cukru, a slodzik
drogi...

> ehm, w MM wlasnie gdzies przeczytytalam, ze jak sie wzdec chce uniknac,
> owoc dodany (a nie jedzony na czczo) winien byc podgotowany/upieczony

Hm... to jeszcze lepsze by bylo ugotowac takie jablko i zjesc platki z
taka papka:)

> duzo tego! dzieki za vene tworcza!

E, duzo?:) Przeciez to tylko platki, omlet i makaron...:) A jaka tam
vene... pisze tylko co jem lub o czym mysle by zjesc, ale nie mam pod
reka:)

> tez sobie druknelam :)

Ciesze sie:)

40. Data: 2004-03-04 17:58:10

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Mar 2004 20:51:31 +0100, Olik <d...@o...pl> napisał:

> Wiesz, że dajesz mi nadzieję?

Nie, ja daje Ci absolutna pewnosc, ze Ci sie powiedzie, kiedy tylko
powiesz slodyczom STOP:))))))

--
s(00)mal . gg:1337396
"Widzę więcej, wiem więcej, tak to jest mniej więcej..."

MM Whitestock city
kto mi poda diete Atkinsie ?
moja dieta - moze jakies wskazowki???
czy ktos wie jak dziala 1000 cal w odwrotna strone?
help - chleb:-) Krakow