MM a ból mięśni?

1. Data: 2003-04-10 06:49:08

Temat: MM a ból mięśni?
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od mniej więcej tygodnia jestem na MM - nie przestrzagam jednak ściśle
zaleceń pierwszej fazy, bo karmię piersią i jakoś rozsądniej wydało mi się
wejść w fazę drugą. Nie jadam białego pieczywa, ryżu, ziemniaków, cukru
(chociaż wczoraj pozwoliłam sobie na herbatę z sokiem malinowym w związku z
tym, że podejrzewałam u siebie początki grypy). Jem odtłuszczony twaróg,
mleko, ryby, warzywa zielone, kurczaka. Nie schudłam prawie nic, ale
bardziej zależy mi na racjonalnym odzywianiu się, niż na utracie wagi -
przynajmniej na razie. Wczoraj poczułam, że bolą mnie wszystkie mięśnie -
jak przed grypą. A więc herbata z sokiem i do łóżka. Byłam pewna, że obudzę
się rano z gorączką - jednak gorączki nie ma, a mięśnie dalej bolą. Czy to
może mieć związek z MM?

Marta

2. Data: 2003-04-10 10:34:48

Temat: Re: MM a ból mięśni?
Od: "Mariusz Monkowski" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z moich doswiadczen wynika ze brak weglowodanow powoduje uczucie zmeczenia
oraz bule miesni calego ciala
Zjedz Sickersa a odrazu ustapia :-) (ale nie o to chodzi) sprobuj troszke
weglowodanow ale wartosciowych

3. Data: 2003-04-11 19:42:26

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Monkowski" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b73hc8$qmj$1@inews.gazeta.pl...
> Z moich doswiadczen wynika ze brak weglowodanow powoduje uczucie zmeczenia

Wydawało mi się, że na MM zjada się sporo węglowodanów, tyle ze o niksim IG.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

4. Data: 2003-04-11 20:07:06

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Mariusz Monkowski" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:b73hc8$qmj$1@inews.gazeta.pl...
>

> Wydawało mi się, że na MM zjada się sporo węglowodanów, tyle ze o niksim
IG.

Weglowodany zjadam w normie, ale te lepsiejsze:-) Ból mięśni minął - dalej
nie wiem, czym był spowodowany. Upiekłam rodzinie ciasto - bynajmniej nie
MM - troche skubnęłam (ze 3 kawałki;) i czuję się lepiej. Może to mój
organizm chciał powiedzieć "jejku, źle się czuję bez czekoladki i takich
tam, słabo mi i ciężko, wszystko mnie boli - daj mi ciasta"? :-) To takie
samospełniające się proroctwo, bo zastanawiałam się, jak źle mi bedzie na
diecie. Ale generalnie jest dobrze - wdrażam się pomalutku, omijając
pierwszą fazę.

M.

Co to jest dieta MM
by-pass zoladka