Re: MM na mnie nie działa

Data: 2004-03-15 16:42:54
Temat: Re: MM na mnie nie działa
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki>

Dnia Sun, 14 Mar 2004 10:08:26 GMT, Bubson <b...@N...pl> napisał:

> Tak :) Bo mi mleko odtłuszczone za bardzo nie smakuje, próbuję sobie je
> trochę osłodzić:)

Ueee;) Jaka jest roznica miedzy 3% a 0%?:)) Np. jak lejesz 300ml? Ha?
9ml:) Napewno od tego przytyje;]

> I tak szybko po nich głodnieję. Jak zjem np. jajecznicę - jestem syta.
> Ale po takim węglowodanowym posiłku bardzo szybko zaczyna mi burczeć w
> brzuchu.

to jedz jajecznice:)

> Zatem miałam racje myśląc, że coś ze mną nie tak;)

czemu?

> Generalnie tylko kawę rano, a do końca dnia mnóstwo wody (tylko i
> wyłącznie)
> Kurcze, podobno w 1.5 litrowej coli jest 35 kostek cukru!!!

Ja sie zastanawiam ile moze byc w wodzie mineralnej smakowej Veroni
Minerali. Na opakowaniu nie pisza, pisza tylko, ze cukier.

> Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci wytrwałości w diecie, trzymam kciuki:)

nawzjajem:)

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:89.5
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.