MM- naprawdę działa!

1. Data: 2002-11-22 14:45:20

Temat: MM- naprawdę działa!
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Muszę się pochwalić, bo nie wytrzymam. A właściwie to nie ja, tylko mój mąż.
Paweł schudł w ciągu 5 tygodni 8 kilogramów. Dawniej nie mogliśmy przekroczyć
magicznej bariery 137 kilo.
Chudnie systematycznie po kilkanaście- kilkadziesiąt deko dziennie. Na początku
chudł po kilogramie na dobę.
I najważniejsze, że już sam pilnuje, żeby nie jeść niczego niedozwolonego, bo
widzi efekty:-)

I nie jest głodny, nie chodzi więc wściekły:-)

Pozdrawiam wszystkich montich- Gosia

2. Data: 2002-11-22 15:04:47

Temat: Re: MM- naprawdę działa!
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> widzi efekty:-)
>
> I nie jest głodny, nie chodzi więc wściekły:-)

Gratulacje!

Trzymam kciuki!

Saman_tha

3. Data: 2002-11-22 15:40:30

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Gratulacje!
>
> Trzymam kciuki!
>
> Saman_tha
>
> Dzięki!

Przed chwilą przytargał z wydawnictwa "Szybko i szczupło". Już się nie będę
musiała głowić codziennie, co wymyślić.

Pozdrawiam- Gosia

4. Data: 2002-11-23 10:28:25

Od: "R:a:i:s:t" <r...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

<g...@p...onet.pl>
> [...]
bo
> widzi efekty:-)
>
> I nie jest głodny, nie chodzi więc wściekły:-)

a dziala to w drugą stronę?

Raist

5. Data: 2002-11-23 12:35:45

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dziala to w drugą stronę?

Jasne. Nazywa się "przez żołądek do serca"

Pozdrawiam
JAnuszeq

6. Data: 2002-11-23 13:43:15

Od: "R:a:i:s:t" <r...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

"Januszeq"
> Jasne. Nazywa się "przez żołądek do serca"

hm...
moge jesc i jesc i nie moge przytyc:)

Raist

7. Data: 2002-11-25 13:14:50

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R:a:i:s:t" <r...@t...com> napisał w wiadomości

> "Januszeq"
>
> hm...
> moge jesc i jesc i nie moge przytyc:)
>

> Raist

Witaj,widzisz,trzeba bylo napisac,ze chcesz przytyc,kazdy da ci garsc
porad.Np.frytki,schabowy z kola na obiad,kolacja golonka z piwem
sniadanie-brak,do tego kilka deserow typu lody z bita smietana,tort,delicje
szampanskei ,moglabym tak w nieskonczonosc,ale jak beda inni czytac,to
niepotrzebnie slinka poleci..Hafsa

8. Data: 2002-11-25 17:33:42

Od: "R:a:i:s:t" <r...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa"
> [...]
smietana,tort,delicje
> szampanskei ,moglabym tak w nieskonczonosc,ale jak beda inni czytac,to

napisze krótko:

coli i pepsi nie piję z pewnych względów, reszta wymienionych przykładów
byla i nadal jest przeze mnie wałkowana

nic nie działa

:)

Raist

9. Data: 2002-11-25 19:18:10

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

reszta wymienionych przykładów
> byla i nadal jest przeze mnie wałkowana

Musisz łączyć węglowodany o wysokim IG z dużą ilością tłuszczu :-) Taki
"odwrotny" Monti :-))))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://www.misiczka.republika.pl

10. Data: 2002-11-25 23:05:14

Od: "R:a:i:s:t" <r...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka"
> Musisz łączyć węglowodany o wysokim IG z dużą ilością tłuszczu :-) Taki
> "odwrotny" Monti :-))))))

dzieki, teraz sobie to przetlumacze na swoj jezyk i sprobuje hyhy :P

Raist

OPTYMALNI-Badania
jeszcze jedno pytanie
posiłki węglowodanowe i tłuszczowe