MM soczewica

11. Data: 2003-01-10 11:19:26

Temat: Re: MM soczewica
Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kafka <i...@N...pl> napisał(a):

> Dotychczas bazowalam na ksiazce "jesc aby schudnac"
> Wczoraj otworzylam "Szczupla bez wyrzeczen" - tak wybiorczo,
> Znalazlam tabelke z posilkami tluszczowo-bialkowymi, gdzie !!! soczewica
> byla zakazanym produktem.Sucha fasola tez.

Dyskutowałam już o tym kilka miesięcy temu z grupowiczami "zajadającymi
się soczewicą"... Przyznali oni, że spożywanie jej absolutnie nie
przeszkadza w utracie wagi, dlatego też najprawdopodobniej jest to pomyłka ;)
Przyznam jednak, że w odróżnieniu do innych produktów "monti", osobiście
nie czuję się zbyt dobrze po zjedzeniu zarówno soczewicy jak i fasoli .
Może więc większość kobiet podobnie do mnie, nie toleruje owych roślinek,
co w ich przypadku może opóźniać proces chudnięcia :??
Zgodnie z powyższym uważam, że spożywanie roślin strączkowych jest sprawą
idywidualną i każda z nas na podstawie obserwacji własnego ciała (wagi;)
powinna zdecydować, czy są one odpowiednie do zastosowania w fazie I.

> Sfrustrowana
> Kafka

Lara (przypuszczająca)

12. Data: 2003-01-10 16:10:03

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka"
> [...]
> Znalazlam tabelke z posilkami tluszczowo-bialkowymi, gdzie !!! soczewica
> byla zakazanym produktem.Sucha fasola tez.

Hejeczka;-)

Zakazana jest w takich posiłkach, bo to węglowodany;-))), duża zawartość
białka jest tu chyba mniej istotna.
Dalej masz tabelkę gdzie są posiłki węglowodanowo - białkowe z węglami o
niskim IG, więc tam też jest be, a dalej posiłki węglowodanowo - białkowe
zawierające dużo błonnika i tam soczewica jest jak najbardziej pożądana;-)))
Osobiście soczewicę pokochałam na Montim i jem ją z warzywami bardzo
często;-)))

Pozdrawiam,

Kaliope

PS. Montiego stosuję od czerwca, do tej pory byłam Waszym wiernym
"czytaczem", ale w końcu daję "głos". Witam wszystkich serdecznie i pozwolę
sobie od czasu do czasu wtrącić swoje trzy grosze;-)))))))))))))

MM-skutecznosc
Chce schudnąć ale....
MM sajgonki
Forum