MM w pracy

1. Data: 2003-05-21 06:49:11

Temat: MM w pracy
Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak pewnie wiekszośc z Was pół dnia spędzam w pracy. Z domu wychodze o 7:20
wracam o 16:40. W tym czasie przypadaja 2 posiłki. Zgodnie z MM porzadne
sniadanie (prze wyjściem jak dla mnie za wczesnie na jedzienie) i obiad. Po
powrocie to juz w zasadzie powoli czas na kolację. Poradźcie co brać do pracy,
żeby nie byc głodnym i w zgodzie z MM... no i żeby całej reszty dnia nie
spędzać na przygotowaniach.

Na jednej ze stron w pytaniach i odp. widziałam na przykład propozycje, żeby
brac ser plesniowy Valbone w pudełku. Co Wy na to?

Pozdrowionka !
Mysia

2. Data: 2003-05-21 17:11:39

Temat: Re: MM w pracy
Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@t...pl napisał(a):

> Poradźcie co brać do pracy,
> żeby nie byc głodnym i w zgodzie z MM... no i żeby całej reszty dnia nie
> spędzać na przygotowaniach.

Zastanawiałyśmy się z moją siostrą i wyszło nam, że można: wziąć
owsiankę z pokrojonym owocami suszonymi w jakimś pojemniku, zalać
wrzątkiem i zjeść. Ew. muesli własnej produkcji z chudym jogurtem. Na
posiłek obiadowy: owoce + jogurt. Ew. upiec pierś kurczaka i zjeść w
pracy na zimno.

> Na jednej ze stron w pytaniach i odp. widziałam na przykład propozycje, żeby
> brac ser plesniowy Valbone w pudełku. Co Wy na to?

Równie smaczny jest Turek, też fajnie pakowany. A Valbone się oboje z
mężem struliśmy i to ciężko. Z tymi pudełkami to jest tak, że nie
wiadomo, jaką ser ma ważność, bo sam środek można łatwo przełożyć (co
przypuszczalnie nas spotkało).

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

3. Data: 2003-05-22 13:48:52

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mężem struliśmy i to ciężko. Z tymi pudełkami to jest tak, że nie
> wiadomo, jaką ser ma ważność, bo sam środek można łatwo przełożyć (co

Ale ogólnie pleśniaka można....??? we mnie wciąż pokutuje mit kalorii... nie
zaczne się od tego powiekszać ?
:-/

Mysia

4. Data: 2003-05-22 14:20:21

Od: a...@p...fm (Anna P.) szukaj wiadomości tego autora

Ale ogólnie pleśniaka można....??? we mnie wciąż pokutuje mit kalorii... nie
zaczne się od tego powiekszać ?
:-/

Mysia

Nie. Ja jadam i to często....
Anka P.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

5. Data: 2003-05-23 06:06:04

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna P." <a...@p...fm> wrote in message

> Nie. Ja jadam i to często....
> Anka P.

Aniu, proszę, używaj znaków '>' (lub innych) przy cytowaniu posta, na
którego odpowiadasz. To b. ułatwia czytanie Twojego. Klient pocztowy
powinien robić to za Ciebie, ale może masz wyłączoną tą opcję.

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

6. Data: 2003-05-23 13:11:16

Od: "Amanka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

ja na śniadanie jem duzy kubek kefiru (beztłuszczowego lub max. 2%) z masą
"śmieci": płatki owsiane, sojowe, siemie lniane, pestki dyni, słonecznika,
otreby pszenne itd. Jakieś suszone owoce pewnie tez można dodać.

A na obiad coś na ciepło (przygotowane w domu), bo na szczęście mamy w pracy
mikrofalówkę. Ale tak myślę, że jesli mój mąż też sie przekona do tej diety (a
nie ma w pracy mikrofalówki), to chyba będę na obiad robić jakąś pożywną
sałatkę (na bazie spaghetti, kaszy, dzikiego ryżu), a ciepłe danie zjemy
dopiero w domu na kolację.

Konkretnych przepisów na razie nie podaję, bo dopiero sama zaczynam i nie mam
dużego doświadczenia.

Amanka

7. Data: 2003-05-27 06:23:09

Od: Zezowaty Zenek <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@t...pl wrote:

> Jak pewnie wiekszośc z Was pół dnia spędzam w pracy.

Ja nie. Ja jestem bogaty.

8. Data: 2003-05-27 06:41:41

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie. Ja jestem bogaty.

ja też ale własnie dlatego, że pracuję... ;-)

9. Data: 2003-05-29 10:41:31

Od: "Beata Billip" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zezowaty Zenek <h...@o...pl> napisał(a):

> Ja nie. Ja jestem bogaty.