MMPI (WISKAD) - kto ma za darmo

1. Data: 2002-02-13 21:56:46

Temat: MMPI (WISKAD) - kto ma za darmo
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wierze, poprostu nie wierze ze to nigdzie nie wycieklo, kazdy
psycholog jest uczciwy jak indyjska swieta krowa, a w ogoole wszyscy
chca placic za oprogamowanie, nie wierze po stokroc
moze jest tejt na jakims zagramicznym serwerze w Tonga
albo gdzies w Afryce, gdzie polskie prawo nie siega
przeciez taki maly programik dla dosa powiedzcie pliz chociaz link
albo niech kto zalozy darmowa strone w Nowej Zelandii i tam umiesci

1. Data: 2002-02-13 22:36:03

Temat: Re: MMPI (WISKAD) - kto ma za darmo
Od: "Eryk Kielar" <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> przeciez taki maly programik dla dosa powiedzcie pliz chociaz link
> albo niech kto zalozy darmowa strone w Nowej Zelandii i tam umiesci

A powiedz szczerze i uczciwie po co Ci ten test, tak naprawde?
Eryk

1. Data: 2002-02-14 09:48:05

Od: "Cony" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A powiedz szczerze i uczciwie po co Ci ten test, tak naprawde?
> Eryk

cze Eryk ;)))) jakos nie widze cie na gg wiec;)))
moze ty go masz ???
jak bys mogl
bylbym bardzo wdzieczny.

--
==============Cony==============
"Ogranicza nas tylko nasza wyobrażnia"

1. Data: 2002-02-14 17:36:11

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciez taki maly programik dla dosa powiedzcie pliz chociaz link
> albo niech kto zalozy darmowa strone w Nowej Zelandii i tam umiesci

Co Ty za bzdury wypisujesz? Narzedzia diagnostyczne funduje psychologowi
jego zaklad pracy, a w przypadku praktyki prywatnej, odlicza sobie cene od
podatku. Po licho psycholog mialby okradac pracodawce albo siebie samego i
umieszczac programy testowe w internecie? Nikt z branzy dla Ciebie nie
zszarga sobie opinii i nie zniszczy kariery epitetem "zlodziej". Czy jestes
az tak glupi, zeby tego nie rozumiec?
Dorrit

1. Data: 2002-02-15 00:52:22

Od: "Eryk Kielar" <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> umieszczac programy testowe w internecie? Nikt z branzy dla Ciebie nie
> zszarga sobie opinii i nie zniszczy kariery epitetem "zlodziej". Czy

Oj Dorrit.... daj spokój... tyle razy sie tłumaczy a co poniektórzy dalej
swoje... a Ty znów sie unosisz i tez walisz epitetami... a po co?...

Pozdrawiam ciepło,Eryk

1. Data: 2002-02-15 13:24:53

Od: Maciek <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ja mam MMPI i to wlasnej roboty - po prostu napisalem sobie program...
a tak na marginesie to kiedys cos bylo takiego na jakiejs stronie tylko
w dosie.....

C++ lu pascal nie jest taki trudny :-))
a ile potem sie zaoszczedza czasu!

pozdrawiam

Maciej

1. Data: 2002-02-15 19:02:25

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Feb 2002 23:36:03 +0100, "Eryk Kielar" <e...@y...com>
wrote:

>Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> napisal w wiadomosci
>
>A powiedz szczerze i uczciwie po co Ci ten test, tak naprawde?
>Eryk

uczciwie i tak naprawde bo chce sie przebadac, mam schizofrenie
i mnie ciekawi jak sie ksztalkuja u mnie te wszystkie cechy
p poradni psychologicznej, jeszcze jako tako mnie wlaczyli w tajniki i
pokazali jak to wszystko wyglada (a zareczam znam sie na zeczy)
ale juz w por. psychiatrycznej nie raczyli.......
a zalezy mi na czyms profesjonalnym, a nie na tych pierdolach w
pisemkach kobiecych........

1. Data: 2002-02-15 19:02:26

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Feb 2002 18:36:11 +0100, "Little Dorrit" <z...@c...pl>
wrote:

> [...]
>zszarga sobie opinii i nie zniszczy kariery epitetem "zlodziej". Czy jestes

tak tylko internet, taje takie cudowne wlasciwosci
ze bardzo trudno jest okreslic kto tak naprawde szarga te opinie
a taka mozliwosc jest bardzo podniecajaca, i mysle ze wielu ludzi dla
samej przyjemnosci by to zrobilo
pozatym, ty chyba nie rozumiesz zemi chodzi o program komputerowy
jak go skopiuje, to da komus, ale jednoczesnie pracodawcy nie zabierze
(elementarna prawda)
ty chyba byslisz ze jak umiesci w sieci to sie podpisze: HEJ!!! to ja
to zrobilem
mgr. Mariusz Trabalski, Krowia Wola 23, 23-456 Zdzichowice, POLAND
tak wiec siebie nie okradnie, test umiesci np. za stronie portalu w
Zairze, transfer bedzie katastrofalny, ale on ten program nadal bedzie
mial, i bedzie se mogl od podatku odpisac, a jesli chodzi o pracodawce
to np. moze go nie lubic bo mu za malo placi, czy ja musze to
tlumaczyc ?

1. Data: 2002-02-15 21:02:32

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> pozatym, ty chyba nie rozumiesz zemi chodzi o program komputerowy
> jak go skopiuje, to da komus, ale jednoczesnie pracodawcy nie zabierze
> (elementarna prawda)

Nie - notorycznie powtarzana glupota... program komputerowy jest
specyficznym towarem, tak samo jak muzyka czy film, w ktorym planujac
koszty uwzglednia sie przewidywana sprzedaz. Tak wiec jesli autor wydal
tyle i tyle na jego produkcje to, zeby zarobic musi sprzedac tyle a tyle kopii.
Tak wiec jesli Ty u niego tego nie kupisz to jest on ta jedna kpie stratny
co zwieksza koszta produkcji (wspolczynnik koszta/ilosc sprzedanych kopii
rosnie...).

Zastanow sie wiec najpierw nad zagadnieniem o ktorym piszesz i na dodatek
wypowiadasz sie autorytatywnie ("elementarna prawda").

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-02-17 13:53:36

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Feb 2002 22:02:32 +0100, "Wilczek" <w...@i...com>
wrote:

> [...]
>co zwieksza koszta produkcji (wspolczynnik koszta/ilosc sprzedanych kopii

czyli okradam autora, zgadza sie
tylko ja wczesniem mowilem nie ze nie okradam autora tylko ze nie
okradam licencjonobiorcy programu
zreszta autora nie okradam w 100% poniewaz jak ktos wyplata koszyki
np. i ja mu te koszyki zabiore, to raz ze nie bedzie mial koszykow, a
2 - nie bedzie mial pieniedzy za ich sprzedanie,
a jak okradam go z programu, to raz - nie wlamuje sie do jego
mieszkania, 2 ma swoj program i moze z niego korzystac, a okradam go z
tego malego procenta od jednej kopi jakie jest prawdopodobienstwo, ze
zostane psychologiem i go sobie kupie, czyli w praktyce pare groszy
a po ostatnie w reszcie to ja mam gdzies autora tego oprogramowania i
jak sie mu nie podoba to niech sie zajmie wyplataniem koszykow. :>>

>Zastanow sie wiec najpierw nad zagadnieniem o ktorym piszesz i na dodatek
>wypowiadasz sie autorytatywnie ("elementarna prawda").

tak, to co teraz napisalem to tez elementarna prawda, a wlasciwie
sprostowanie tego co napisalem wczesniej

Re: cierpienie
Re: Dillema
test przymiotnikow
Bzdura [Re: kobieta i seks]