Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny

Data: 2012-11-20 20:23:05
Temat: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
Od: Andromeda <r...@g...com>

wiadomościnews:slrn.1353322354.darlas@post.pl...

> [...]
> wędrownymi handlarzami niewolników słowiańskich. Handlarze ci, zwani
> Radanitami, dostarczali niewolników do Europy Zachodniej i krajów
> arabskich, a ich szlak przebiegał z Buchary przez wybrzeża Morza
> Kaspijskiego, Itil, Kijów i Pragę, i dalej przez Śląsk, Niemcy i Francję
> na muzułmański Półwysep Iberyjski. Jeden z Radanitów, sefardyjski kupiec
> z Tortosy Ibrahim ibn Jakub, w 966 pozostawił pierwszy historyczny opis
> państwa Polan Mieszka"
>
> Dalej będziesz robił z siebie idiotę, pokroju "Andromedy"?

Oczywiście że fałszują historię Kaczor i Macierwicze, odwołują się do
fałszerstw SB z lat 68 czyli prześladowania w PL żydów. A ty baranie
nigdy do szkoły nie chodziłeś i takiemu syfowi, syf robi syf z
zasyfiałego łba.
Polacy do czasów saskich podejrzliwie patrzyli na kościół, dlatego tu
nie było wojen religinych. A to kościół powołał inkwizycję do
ścigania heretyków, czyli protestantów i w wojnie trzydziestoletniej
ginie jedna czwarta europy, co powoduje kryzys gospodarczy w PL,
dlatego że jesteśmy spichlerzem europy, czyli papu jest gęby zabite w
europie, co powoduje że katolicyzm okazał się gorszy od DŻUMY. W
polsce zaczyna się niewolenie chłopa, czyli niewolnictwo wewnętrzne. W
966 chrzest polski był polityczny a nie lud nawrócony, w polsce, na
jej ogromie mieszkają wszelkie nacje, polska jest różnorodna nacjowo,
tym samym to wymusza powszechną tolerancje do różnych nacji, dlatego
żydzi są dokładnie tak samo traktowani jak tatarzy, mongoły , czesi,
słowacy, germanie itd. Każdy wtenczas handluje niewolnikami bo to taki
czas, ekspedycja, niewola, handel. Ale poganie zazwyczaj nie lubią
katolickiej pychy, co powoduje Grumwald i polska jest potępiona przez
cały kościół zachodni, bo dokonali gwałtu na zakonie krzyżackim. A
polaków do szału doprowadza pycha katoli, która powoduje kłótliwość
między nacjami różnorodnymi w polsce i obłuda katoli z ich zbrodnią w
imie boże. Jak ktoś nie zna logicznych historycznych całości to mu
nawet wiki nie pomoże. Syf i tyle.