Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny

Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.pregierz
Date: Wed, 21 Nov 2012 02:42:16 -0800 (PST)
<s...@s...org> <k855q8$ub3$1@mx1.internetia.pl>
<50a62013$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...pl> <k8giiq$7t9$1@adenine.netfront.net>
<7...@p...googlegroups.com>
<0...@i...googlegroups.com>
<50ac9960$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
From: Andromeda <r...@g...com>

On 21 Lis, 10:05, "Miranda Veracruz de la Hoya Cardenal" <MW> wrote:
> U ytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:09f22098-db51-4ada-9120-d10e309ad50a@ib4g2000
vbb.googlegroups.com...

> Z tego co napisa e wynika, e nie jeste tylko zwyk ym ydkiem, ale ydkiem
> pierdolni tym na punkcie religijnym. Nienawidzisz Polak w, nienawidzisz
> katolik w - ale przede wszystkim nienawidzisz prawdy.
> Co wi cej, twoje szale stwo o miesza ci , bo piszesz bzdury i to bzdury w
> formie s owotoku, strumienia wiadomo ci, kt ry - nawet gdyby mia racj w
> jakiej sprawie - czyni efekt dok adnie odwrotny od zamierzonego.
>
> O mieszasz siebie i swojego psychiatr .
>
> --
> Miranda

To powyżej to wklejka z wikipedii, czyli jest dokładnie tak jak
podawałem z pamięci, czyli HISTORIA POLSKI i nie ma w tej historii
nawet pierdnięcia o Żydach, bo jeszcze urojeńcy ich w Polsce nie
będzie przez 200 lat. Nie cierpie jak mi się atakuje Historie Polski
urojeniami i ją fałszuje, bo historie pod swoje dupsko fałszują tylko
gnoje. A tu mamy gnoje które widzą nieistniejących żydów. A na lekcji
historii Wojciech nawet u konsetwatystów nie ma poważania, głupi był
jak but i dlatego tak skończył.