Mafia koscielna

51. Data: 2002-08-20 13:07:46

Temat: Re: Mafia koscielna
Od: "Elżbieta" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@K...RUSSIA> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@k...russia...
> W artykule Elżbieta wyklawiaturzył(a):
>
> Ile masz lat...?
> :-))

Właśnie się zastanawiałam kto odczyta to w taki sposób ;)))))))))))
Niestety było już za późno, bo dfotarło do mnie jakiego podtekstu można się
doszukać w tym co napisałam dopiero gdy to przeczytałam po pojawieniu się na
grupie.
Przyznam, że sama też chyba pożartowałabym sobie z kogoś kto puściłby taki
tekścik :)))))))

--
Elżbieta

52. Data: 2002-08-20 14:50:25

Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ajpsrv$t38$...@n...tpi.pl...

> W najlepszym wypadku można usłyszeć " dziecko żyj z Bogiem" " nastaw drugi
> policzek" " Pan wszechmogący rozliczy każdego" . Ale "pomoc" ja nie
> slyszałam by kościół takowej udzielał swoim biednym parafianom..

Ja slyszalam, aczkolwiek dla mnnie robi to w dosyc dziwny sposob - to znaczy
oprocz tradycyjnej zbiorki na tace zbiera rowniez po mszy na pomoc dla
najubozszych (wierze ze te pieniadze trafiaja do tych najubozszych). Tylko
szkoda ze ksiadz nie zrzeknie sie czesci z tacy na pomoc biednym (tak jak
sie zrzeka bodajze raz w miesiacu na kul, ktory moim zdaniem wcale biedny
nie jest), a poza tym zbiorka taka nie jest prowadzona po kazdej niedzielnej
mszy, a ksiadz nie informuje wczesniej kiedy bedzie miozna dac dla
najubozszych (gdybym wczesniej wiedziala ze to np. po dzisiejszej mszy kwote
porzeznaczona na tace dostaliby najubozsi).
pozdr.
H,
Wielki konkurs Avon - www.avonwroclaw.prv.pl

53. Data: 2002-08-21 04:45:59

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ajtlb0$r3j$1@cs.magma-net.pl...

> [...]
sposob - to znaczy
> oprocz tradycyjnej zbiorki na tace zbiera rowniez po mszy

I o to właśnie chodzi, że tak bogaty kościół w Polsce mógłby
więcej, żeby było to powszechnie zauważalne poświęcać się
materialnie ze środków własnych, które to jakby nie było są
naszym wkładem na pomoc potrzebującym, a nie dokonywać
dodatkowych zbiórek pieniędzy od wiernych. W takiej postaci,
jak ty to opisujesz wynika, że to my sami niesiemy pomoc, a
parafia jest jedynie pośrednikiem, która tą naszą pomoc
organizuje. Subtelna różnica, ale jakże istotna.
Sokrates

54. Data: 2002-08-24 07:41:26

Od: "sqrczak \"sqra\" sqrski \(przez ó\)" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm widzisz powiedzialem co wiedzialem co sie czyni w parafiach,
> i nie jest to odosobniony przypadek, i kazdy o tym wie,
> chcesz uwazaj to za puste slowa, a zeby w to uwierzyc wystarczy byc
> tylko _troszeczke_ oczytanym i interesowac sie co dzieje sie w
> kraju.

kazdy o tym wie ?
heh niezłe
powinienes dodac ze kazdy kto jest czytelnikiem nie oraz faktów i
mitów

kolejne uogolnienie
jesli masz zamiar kogos oczerniac , przygotuj dowody

55. Data: 2002-08-24 07:42:16

Od: "sqrczak \"sqra\" sqrski \(przez ó\)" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a potem do tysięcy innych w innym kontekście i celu

gdzie ?
kiedy ???
kto tak powiedział ???

56. Data: 2002-08-24 09:17:22

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule sqrczak wyklawiaturzył(a):
> powinienes dodac ze kazdy kto jest czytelnikiem nie oraz faktów i
> mitów

Dlaczego powinienem to dodac.....? przeciez nie kazdy to czyta, i w tym
zaliczam siebie, nie uogolniaj.

> kolejne uogolnienie
> jesli masz zamiar kogos oczerniac , przygotuj dowody

Dziwie sie iz nigdy, przenigdy nie slyszales o przekretach ksiezy i
biskupow.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

57. Data: 2002-08-24 10:45:44

Od: "sqrczak \"sqra\" sqrski \(przez ó\)" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W artykule sqrczak wyklawiaturzył(a):
>>

> Dlaczego powinienem to dodac.....? przeciez nie kazdy to czyta, i w
> tym zaliczam siebie, nie uogolniaj.

bo te dwa szmatlawce zajmuja sie tego typu sprawami

> Dziwie sie iz nigdy, przenigdy nie slyszales o przekretach ksiezy i
> biskupow.

nie , nie slyszalem
co masz na mysli piszac - przekret ???
pamietasz jeszcze czego dotyczylo to o czym pisales i na co ja
odpowiedzialem , proszac o konkrety i dowody ?

58. Data: 2002-08-24 11:22:40

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule sqrczak wyklawiaturzył(a):

> bo te dwa szmatlawce zajmuja sie tego typu sprawami

Ale nie znaczy ze wszystkich ma to interesowac i ze maja to czytac.

> nie , nie slyszalem
> co masz na mysli piszac - przekret ???
> pamietasz jeszcze czego dotyczylo to o czym pisales i na co ja
> odpowiedzialem , proszac o konkrety i dowody ?

A dlaczego mam ci cos udowadniac,co ty j.chrystus zebym mial ci sie
z czegos spowiadac....?
przesadzasz juz za bardzo malenki, od kazdego chcesz jakichs dowodow,
a nawet jakbym chcial, to jak mam ci dowody przedstawic przez
internet..? w watykanie z takimi dowodami by cie wysmiali.
przekret to przekret i tyle, a i nie ma co wszystkiego wymieniac.
A i nie potrafisz zrozumiec, iz ta grupa nie jest na ten temat, temat
kosciola zostal przytoczony, jednak nikt nie ma zamiaru sie w cokolwiek
zaglebiac. jak tak interesujesz sie religia, to pokaz ze jestes na
tyle inteligentny by w swoim programie zaznaczyc subskrybcje grupy:
pl.soc.religia, tam znajdziesz to co cie interesuje, a tutaj nikomu nie
bedziesz zawracal dupy.

59. Data: 2002-08-24 12:49:06

Od: "sqrczak \"sqra\" sqrski \(przez ó\)" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> subskrybcje grupy: pl.soc.religia, tam znajdziesz to co cie
> interesuje, a tutaj nikomu nie bedziesz zawracal dupy.

heh
o audi TT ja napisalem ?
wtedy to dotyczylo tej grupy ??
ciesze sie

60. Data: 2002-08-24 19:09:54

Od: "Elżbieta" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@K...RUSSIA> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@k...russia...

> A i nie potrafisz zrozumiec, iz ta grupa nie jest na ten temat,

To może należało to napisać zaraz pod piewrwszą wiadomością, tylko wtedy
bardzo chciałeś się pochwalić tym co wiesz na temat przekrętów w kosciele i
jakoś nawet przez myśl stróżowi netykiety nie przyszło, że to nie ta
grupa...... Dziwne.

--
Elżbieta

Mam wolne miejsca noclegowe w Krakowie!!!
test
Ech, faceci....
nowy problemem
Witam:-)