Witam:-)

1. Data: 2002-08-14 08:03:28

Temat: Witam:-)
Od: "Bajka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Czasmi czytam waszą grupę, to może przynajmniej się przywitam.
--
Bajka
b...@p...onet.pl

2. Data: 2002-08-14 09:55:44

Temat: Re: Witam:-)
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bajka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam:)
> Czasmi czytam waszą grupę, to może przynajmniej się przywitam.

Witaj w p.s.rodzinnym gronie, jest nam ogromnie miło :))))))))))

Pozdrawiam
Andrzej

3. Data: 2002-08-14 10:39:41

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Witam:)
> Czasmi czytam waszą grupę, to może przynajmniej się przywitam.

Witam w "rodzinie".

A może oprócz powitań zaszczycisz nas tekstem?

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2002-08-14 10:50:01

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> A może oprócz powitań zaszczycisz nas tekstem?

Qwax czytaj dokladniej watki :))
pzdr
agi

5. Data: 2002-08-14 11:36:29

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Qwax czytaj dokladniej watki :))

Liczyłem na jakiś nowy - smutno tu.

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2002-08-14 11:36:39

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Liczyłem na jakiś nowy - smutno tu.

Ano- pouciekali a to na urlopy a to na urode.
Moze podasz cos nowego?
pzdr
agi

7. Data: 2002-08-14 11:56:19

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Ano- pouciekali a to na urlopy a to na urode.
> Moze podasz cos nowego?

Może w poniedziałek (kontynuacja 'podwójnego życia')
bo dzisiaj to nie ma sensu - długi week'end

Pozdrawiam
Qwax

8. Data: 2002-08-14 12:16:24

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> Może w poniedziałek (kontynuacja 'podwójnego życia')
> bo dzisiaj to nie ma sensu - długi week'end

A mógłbyś przygotować jakieś streszczenie filmu ;)))))))) bo nie mam jedynki
a temat wyglądał niezwykle zachęcająco.

Pozdrawiam
Andrzej

9. Data: 2002-08-14 12:29:26

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> A mógłbyś przygotować jakieś streszczenie filmu ;)))))))) bo nie mam
jedynki
> a temat wyglądał niezwykle zachęcająco.

Część pierwsza:
osoby
Ona - stewardesa (trasa Anglia-Italia) (dziecko -1 w Anglii)
On1 - Anglik - restaurator
On2 - Włoch - współwłaściciel firmy rodzinnej (kopalnia marmuru)

Ona - w trakcie pobytu w Italii poznaje (nieśmiałego) Włocha który
prosi by wystąpiła w charakterze jego żony w rozmowach o dzierżawę
kamieniołomu. Zgadza się - bez zobowiązań. W efekcie paru spotkań
dochodzi do ... czegoś więcej i w efekcie do ślubu i przejęcia przez
nią udziałów w firmie (przed czym się broniła - budząc tym panikę
wśród pozostałej części włoskiej rodziny).
W trakcie pobytów w Anglii (i Italii też) zachowuje się jak przykładna
żona i matka.

Drobne wątki 'konfliktowe' mogą być 'scenariuszowymi' źródłami
ukierunkowującymi dalszy bieg filmu (dla podstawowego mojego pytania
nie miały większego znaczenia)

Ogólnie rzecz biorąc piękne odwrócenie stereotypowego "marynarza'.

Pozdrawiam
Qwax

Na odejście
Witam po urlopie....
Ile daje ciocia ?
SPAMik? - znajdź przyjaciół ze szkolnych lat
Odeszła moja Mama