Magia istnieje naprawdę

41. Data: 2016-08-03 08:14:26

Temat: Re: Magia istnieje naprawdę
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 sierpnia 2016 08:05:59 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Ja mam pytanie - poleci na i3 czy musi być cos z mocna akceleracją?

Musi być real. To ma polecieć w realu.
https://www.youtube.com/watch?v=QwtM9LGAzXc

42. Data: 2016-08-03 08:50:48

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

W dniu środa, 3 sierpnia 2016 08:05:59 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Musi być real. To ma polecieć w realu.

To jakiś nowy procesor intela, czy karta?

43. Data: 2016-08-03 09:30:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 sierpnia 2016 08:52:14 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

oglegroups.com...

> To jakiś nowy procesor intela, czy karta?

Nie przesłyszałeś się. W realu. Oczywiście jest to ideał docelowy, który
wiele lat będzie musiał czekać na implementację.

W każdym razie fajniejszy będzie nowy renesans oparty na theologia prisca
niż średniowiecze, które chce nam tu zafundować Chiron z Pinokiem xD
I nie tylko fajniejszy, ale również bogatszy w techniki - bo wszystko
na co ich stać to zakute pały z mieczem w zbrojach, nawet nie doszli do
umiejętności posługiwania się płaszczem, szpadą, sztyletem i trucizną,
wskutek braku tych umiejętności średniowiecze nie miało szans z Wielkim
Turkiem. Trzeba bronić tego, co dało Europie wielki sukces i pomogło ją
ocalić przed dżihadem czyli renesansowego humanizmu. Oczywiście tym razem
znów nie będzie odtworzenie wszystkiego dosłownie skoro do wątków
hermetycznych i antycznych mogą dojść dalekowschodnie.

A co do budowania wsi obronnych to jest sytuacja teoretycznie możliwa -
docelowa. Mam nas myśli społeczności dedykowane rozwijaniu umiejętności
sztuk walki plus ezoteryka - analogia z Japonią się narzuca. Nawiasem mówiąc
cała tradycja powstańczo-zaściankowa w Polsce też nie jest tak ciemna,
jak się wydaje. Jak dobrze pogrzebać, to właśnie renesansowy humanizm leżał
u podstaw tamtych społeczności drobnoszlacheckich, idei dworu polskiego etc.
i uważam, że tę postać tradycji trzeba też przyswoić, żeby zbudować bazę
dla szkoleń paramilitarnych. Bardzo była zresztą szanowana np. przez takich
modernistów jak Stefan Żeromski czy Tadeusz Miciński.

No i jeszcze jeden element - samowystarczalność czyli społeczności muszą tworzyć się
w miejscach, gdzie występują naturalne źródła energii i rozwinąć
autarkiczny przemysł, szkolnictwo, biblioteki, lecznictwo etc. żeby się
nie mogły nijak rozlecieć, gdyby jakaś władza miała je odciąć od usług
i mediów. Czyli wchodzi tu jeszcze kształcenie się w naukach inżynieryjnych,
technicznych, rzemiośle, medycynie, znajomość historii techniki. Jeżeli
dysponowałbym odpowiednią kasą, to zapewne założyłbym taką społeczność,
na razie to jest tylko budowa etosu.

44. Data: 2016-08-03 13:57:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

technicznych, rzemiośle, medycynie, znajomość historii techniki. Jeżeli
dysponowałbym odpowiednią kasą, to zapewne założyłbym taką społeczność,

PS. I jeszcze do Chirona. Nawet jeśli moja biblioteka zawiera pewne rzeczy,
które nie są zgodne z moją obecną polityką, nie mogę ich skasować i muszę je
utrzymywać z tego powodu, że gdybym to zrobił, to utraciłbym wiarygodność.

45. Data: 2016-08-03 14:50:49

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]
>je
>utrzymywać z tego powodu, że gdybym to zrobił, to utraciłbym wiarygodność.

To mówisz, że ten bełkot ma swoich wyznawców? Skoro w grę wchodzi
wiarygodność.

46. Data: 2016-08-03 15:14:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 sierpnia 2016 14:52:00 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

> To mówisz, że ten bełkot ma swoich wyznawców? Skoro w grę wchodzi
> wiarygodność.

Nie wiem, czy wyznawców, ale trochę ludzi znalazło w mojej kolekcji
materiały do robienia zaliczeniówek, prac magisterskich, doktoratów! I to
z takich tematów, które pewnie Chiron zamknąłby na cztery spusty.
W sumie każdy bierze sobie z niej co chce, ja nie pytam po co, tylko tak
ułożyłem zestaw znalezionych książek, żeby na końcu mieć odpowiedni
profil wyjściowy. Pamiętasz koniec lat 80-tych, początek 90-tych, kiedy
z opóźnieniem przetoczyła się po Polsce fala Ery Wodnika? To były fajne
lata, ale trwały bardzo krótko, ponieważ czynniki rządowe, kościelne,
ale również ateistyczne uruchomiły potężną machinę kontrpropagandy.
Chciałbym zbudować miejsce, gdzie coś zostanie zatrzymane z tego okresu
i powielić wszystkie czynniki edukacyjne, które ukształtowały moje obecne
poglądy, niezależnie od tego, czy obecnie akceptuję te źródła w całości.
Oprócz tego dać dostęp do źródeł tych źródeł etc. i zrobić coś w rodzaju
katalogu Jacopo Belbo z "Wahadła Foucaulta" nieboszczyka Eco. Ten czynnik
rekonstrukcji, odtwarzania jest dla mnie kluczowy.

47. Data: 2016-08-03 16:58:53

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:7cd268ae-e5df-4eff-9694-7baef343c3f4@googlegrou
ps.com...
> [...]

> je
> utrzymywać z tego powodu, że gdybym to zrobił, to utraciłbym wiarygodność.

Sancte Michael Archangele,
defende nos in praelio,
contra nequitiam et insidias diaboli esto praesidium.
Imperet illi Deus, supplices deprecamur: tuque,
Princeps militiae caelestis, Satanam aliosque spiritus
malignos, qui ad perditionem animarum pervagantur in mundo,
divina virtute, in infernum detrude. Amen.

niech podobnego argumentu użyje diler narkotykowy wobec Twych bliskich

--
Chiron

48. Data: 2016-08-03 17:52:53

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Nie wiem, czy wyznawców, ale trochę ludzi znalazło w mojej kolekcji
>materiały do robienia zaliczeniówek, prac magisterskich, doktoratów!

z psychiatrii?

49. Data: 2016-08-03 18:00:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 sierpnia 2016 16:58:42 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
ps.com...

> niech podobnego argumentu użyje diler narkotykowy wobec Twych bliskich

Chiron czy do ciebie nie dociera, że jeżeli ten dział zamknę oni będą czerpali
odpowiednią wiedzę skądinąd? Jest to na tyle rozpowszechnione,
że lepiej aby skorzystali z kanału, z którego mogą wziąć także coś
bardziej pożytecznego. Proponujesz security by obscurity, które jest
najgorszym rozwiązaniem.

> [...]
> malignos, qui ad perditionem animarum pervagantur in mundo,
> divina virtute, in infernum detrude. Amen.

Quia tuum est regnum + et potesta + et gloria in secula + Amen.
Pro meo Raphael, pone meo Gabriel, ad dextro meo Michael, ad sinistro meo Uriel.
Quod circum meum pentagramma flammmet, et columna hexagrammae stet lucens. Amen.

50. Data: 2016-08-03 18:02:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 sierpnia 2016 17:53:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> z psychiatrii?

Z etnografii, z historii literatury i myśli renesansu, z różnych
filozofii wschodnich etc.

Antychryst
Ali Agca następnym papieżem?
Polski "ciemnogród"? - ŚDM - weryfikacja i świadectwo :-)
Niemcy biorą się do roboty!
Papież