Re: Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka

1. Data: 2004-05-24 19:04:27

Temat: Re: Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście adres:
http://ogrodniczek.republika.pl/

2. Data: 2004-05-24 19:48:47

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście adres:
> http://ogrodniczek.republika.pl/

Bez adresu byloby trudno popodziwiac :D
A jest co ! Te czerwono kwitnace i jablon i porzeczka, to dla mnie mile
zaskoczenie ! - ale ja malo widzilam :D
Bardzo fajne sa te plaskie kamienie 'pod kranikiem' ! - tez by mi sie takich
kilka przydalo...
A kropelki wody, to zawsze robia wrazenie ;)

Pozdrawiam
Asia
www.foto.acubenes.net/ogrodek/

3. Data: 2004-05-24 21:09:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście adres:
> http://ogrodniczek.republika.pl/

Z tym oczkiem to przegiąłeś;-)

Patrz Mikrojezioro, Twoja nauka poszła w las;-)

Pozdrawia boletus

4. Data: 2004-05-24 21:26:57

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" napisał:
> Z tym oczkiem to przegiąłeś;-)
> Patrz Mikrojezioro, Twoja nauka poszła w las;-)

Nie poszła, lecz Pawel ma oczko od 1995 roku, a ja od tygodnia :-))))
Pozdr. Jurek

5. Data: 2004-05-24 21:56:15

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie poszła, lecz Pawel ma oczko od 1995 roku, a ja od tygodnia :-))))
> Pozdr. Jurek

Dziewięcioletnie oczko ! To czas najwyższy je zasypać
i posiać trawę (ku radości/uldze pozostałych mieszkańców).

Pozdrawia kolektywnie boletus

6. Data: 2004-05-25 11:24:56

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> Oczywiście adres:
> http://ogrodniczek.republika.pl/

Co to jest to białe, z kwiatkami jak serduszka?
Ja chyba w każdym ogrodzie znajduje jakieś nowości (dla
mnie nowości ;-))

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2004-05-25 12:00:57

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Co to jest to białe, z kwiatkami jak serduszka?

Serduszka okazała. Tylko biała odmiana. Zdjęcia są podpisane.
Pozdrawiam
Bea

Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka
oczko wodne za miastem