Zwierzak do identyfikacji - poprawione

1. Data: 2004-05-24 21:17:50

Temat: Zwierzak do identyfikacji - poprawione
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Dzięki uprzejmości Rene, która użyczyła mi miejsca na swojej stronce (mam
nadzieje, że wyrosną jej te pomidory ode mnie ;))), można zwierzaka oglądać
i zgadywać co to takiego : http://renya_k.w.interia.pl/zwierzak_samaki.htm

2. Data: 2004-05-24 21:42:41

Temat: Re: Zwierzak do identyfikacji - poprawione
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki uprzejmości Rene, która użyczyła mi miejsca na swojej stronce (mam
> nadzieje, że wyrosną jej te pomidory ode mnie ;))), można zwierzaka
> [...]

To wymoczek;-)

Pozdrawia boletus

3. Data: 2004-05-25 10:23:03

Od: "p4g4j" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "samaki" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dzięki uprzejmości Rene, która użyczyła mi miejsca na swojej stronce (mam
> nadzieje, że wyrosną jej te pomidory ode mnie ;))), można zwierzaka

Witam , mi to wyglada na pizmaka :)
a o nim tutaj http://republika.pl/anad/pizmak.htm
pozdr. Przemo

4. Data: 2004-05-25 10:28:41

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Nutria? Ma żółte siekacze?

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

5. Data: 2004-05-25 11:36:33

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

samaki wrote:

> [...]
> nadzieje, że wyrosną jej te pomidory ode mnie ;))), można zwierzaka oglądać

Ładny :-) Ogon wskazuje na jakieś szczurze pokrewieństwo.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2004-05-25 14:37:41

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po mojemu to bedzie szczur pizmowy (inaczej piżmak). Na pewno nie nutria
(inaczej bobr czylijski), ktora ma zupelnie inny ksztalt glowy, a
szczegolnie szczek.

Zdjecie do porównania: http://wiem.onet.pl/wiem/002c31.html

7. Data: 2004-05-25 14:38:59

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nutria wyglada tak:
http://zwierzaki.strefa.pl/nutria.php

8. Data: 2004-05-25 17:31:47

Temat: Odp: Zwierzak do identyfikacji - poprawione
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik p4g4j <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c8v6q0$i16$...@t...icpnet.pl...

> Witam , mi to wyglada na pizmaka :)
> a o nim tutaj http://republika.pl/anad/pizmak.htm
> pozdr. Przemo

Hmmm, czyli jednak piżmak ;)) Kolor futra mi sie jakos nie zgadzal bo
pizmaki na zdjeciach byly brazowe, a ten czarny jak smola ;)) Jak go
biednego wyciagalam to darl sie wnieboglosy, chcial sie ze mna boksowac i
podgryzal mi plastikowe grabie ;)))

dzieki za identyfikacje, przestalo mnie to wreszcie meczyc
samaki

9. Data: 2004-05-25 17:33:12

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze, ze cie nie udziabal, efekt moze byc bardzo nieprzyjemny... Czesto
dochodzi do zakarzen i rany trudno sie goja.

10. Data: 2004-05-25 21:21:17

Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoShi <s...@f...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c900ce$oa3$...@h...uw.edu.pl...
> Dobrze, ze cie nie udziabal, efekt moze byc bardzo nieprzyjemny... Czesto
> dochodzi do zakarzen i rany trudno sie goja.

No tez od razu stwierdzilam, ze lapy trzeba trzymac od niego z daleka - w
koncu dziki zwierz !

samaki

Re: Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka
Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka
oczko wodne za miastem
Trawniki
optymistycznie