rośliny pnące

1. Data: 2004-05-25 06:14:07

Temat: rośliny pnące
Od: "maly" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam wolną stronę północną altany chciałbym obsadzić jakąś długo kwitnącą
rośliną. Kto mi doradzi jaką. Mile widziane zdjęcie. gdzie można kupić i jaka
cena.

2. Data: 2004-05-25 06:26:44

Temat: Re: rośliny pnące
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam wolną stronę północną altany chciałbym obsadzić jakąś długo kwitnącą
> rośliną. Kto mi doradzi jaką. Mile widziane zdjęcie. gdzie można kupić i
jaka
> cena.

Skoro długo kwitnącą, to na pewno nie winorośla.
Adresy, gdzie je kupić masz na www.winogrona.org.

Pooglądaj sobie fotki, to się pewnie zdecydujesz :-)

Jacek

3. Data: 2004-06-02 21:07:29

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> mam wolną stronę północną altany chciałbym obsadzić jakąś długo kwitnącą
> rośliną. Kto mi doradzi jaką. Mile widziane zdjęcie. gdzie można kupić i
jaka
> cena.

Mozna byloby pokombinowac ze znoszacymi cien powojnikami.

Elfir

4. Data: 2004-06-04 05:19:58

Temat: Re[2]: rośliny pnące
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Agent!
W Twoim liście przeczytałem:

jaka cena.

A0> Skoro długo kwitnącą, to na pewno nie winorośla.

Winorośl na północną stronę? Może ja czegoś nie wiem? Np.
że winorośle zmieniły zwyczaje?
Krzysztof Marusiński

5. Data: 2004-06-07 08:41:54

Od: "Agapant" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj Kokornaka. Może z tymi kwiatami od północy będzie mały kłopot, ale
jaki bajer! Powodzenia.

6. Data: 2004-06-07 09:01:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Agapant" <s...@w...pl> wrote in message

> Poszukaj Kokornaka. Może z tymi kwiatami od północy będzie mały kłopot
[...]

Zaden klopot z kwiatami od polnocy. Nawet w cieniu kwitnie obficie.

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2004-06-07 09:03:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukaj Kokornaka. Może z tymi kwiatami od północy będzie mały kłopot,
ale
> jaki bajer! Powodzenia.

Bajerancko wiatr mu liście targa.

Pozdrawia boletus

8. Data: 2004-06-07 09:42:12

Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> ale
>
> Bajerancko wiatr mu liście targa.
>
> Pozdrawia boletus

A ponadto może być toksyczny ze względu na obecność kwasu
arystolochowego ;-(

--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.

9. Data: 2004-06-07 11:23:22

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> wrote in message

> A ponadto może być toksyczny ze względu na obecność kwasu
> arystolochowego ;-(

Nie tyle moze byc co jest :)
W naszych ogrodach sadzimy mnostwo trujacych roslin i co? I nic :)
Przeciez nikt nie zamierza tego jesc ;)
Jeszcze tylko tego by brakowalo, ze ludzie przestana sadzic powojniki,
kokornaki a nawet wiciokrzewy*, bo ktos ich tu na tej grupie nieco
postraszyl ich trujacymi wlasciwosciami.

Pozdrawiam,
Bpjea

* wiciokrzew znalazl sie w tej grupie roslin czysto przypadkiem

10. Data: 2004-06-07 12:49:51

Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):

> W naszych ogrodach sadzimy mnostwo trujacych roslin i co? I nic :)
> Przeciez nikt nie zamierza tego jesc ;)

A dlaczego nie? Wystarczy poczytać o dalekowschodniej medycynie i
zostać domorosłym znachorem :-)

Aczkolwiek jest grupa roślin potencjalnie niebezpiecznych - te, które
mają trujące jagody. Może by pomyśleć o zestawieniu ich na Grupowej
Stronie wraz z tymi, które są niebezpieczne wyłacznie dla szalonych
wegetarian. Uniknęłoby to niepotrzebnych dyskusji, w których i mnie
przyszło :-( uczestniczyć.

--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.

Zwierzak do identyfikacji - poprawione
Re: Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka
Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka
oczko wodne za miastem
Trawniki