Zwierzak do identyfikacji - poprawione

11. Data: 2004-05-25 21:42:47

Temat: Re: Zwierzak do identyfikacji - poprawione
Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "samaki" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c90de1$9j0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik JoShi <s...@f...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:c900ce$oa3$...@h...uw.edu.pl...
Czesto

> No tez od razu stwierdzilam, ze lapy trzeba trzymac od niego z daleka - w
> koncu dziki zwierz !
>
> samaki

A skąd to wystraszone zwierzątko się u Ciebie znalazło albo skąd przylazło?

Pozdrawiam
skryba

12. Data: 2004-05-26 08:57:46

Od: "jurek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest ewidentnie szczór pizmowy (pizmak)

13. Data: 2004-05-26 12:57:47

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest ewidentnie szczór pizmowy (pizmak)
no co ty ?? Nie wiedzialam... :D:D:D:D

14. Data: 2004-05-26 14:47:55

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samaki <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik p4g4j <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:c8v6q0$i16$...@t...icpnet.pl...

> Hmmm, czyli jednak piżmak ;)) Kolor futra mi sie jakos nie zgadzal bo
> pizmaki na zdjeciach byly brazowe, a ten czarny jak smola ;)) Jak go
> biednego wyciagalam to darl sie wnieboglosy, chcial sie ze mna boksowac i
> podgryzal mi plastikowe grabie ;)))
>
> dzieki za identyfikacje, przestalo mnie to wreszcie meczyc

No to jeszcze niech cię to przez chwilę podręczy.
Jak duże toto było i ile mogło ważyć?
Jeśli coś ok. 0,5 kg to mógł to być Karczownik ziemnowodny (Arvicola
terrestris) i prawdę mówiąc bardziej mi to zdjecie jego przypomina.

pozdr. Jerzy

15. Data: 2004-05-26 19:38:05

Temat: Odp: Zwierzak do identyfikacji - poprawione
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c92amr$llc$...@i...gazeta.pl...

> Jeśli coś ok. 0,5 kg to mógł to być Karczownik ziemnowodny (Arvicola
> terrestris) i prawdę mówiąc bardziej mi to zdjecie jego przypomina.

Karczownik??? Baaardzo przyjemne zwierzątko w ogrodzie. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2004-05-26 20:28:27

Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli coś ok. 0,5 kg to mógł to być Karczownik ziemnowodny (Arvicola
> terrestris) i prawdę mówiąc bardziej mi to zdjecie jego przypomina.

No to pięknie ci dziękuję, witajcie nieprzespane noce ! A juz bylo tak
pięknie ... Byl ciut mniejszy niz swinka morska. I bardzo sympatyczny. Hmmm,
karczownik powiadsz? Chyba juz wole perfumy z pizmaka niz wytrzebione
krzewy. Ale i tak mi sie poszczescilo, sasiad musial eksmitowac bobry ;)))

pozdrawiam
samaki

17. Data: 2004-05-26 20:30:05

Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ogrodowy skryba <s...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c90eiu$e4d$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> Czesto

> A skąd to wystraszone zwierzątko się u Ciebie znalazło albo skąd

Bardzo blisko mojego ogrodu są łaki - tereny zalewowe Warty. Dużo tam małych
i dużych bajor z wodą. Pewno mu sie pomylilo i przyszedl do mnie.

pozdrawiam
samaki

18. Data: 2004-05-26 20:43:53

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c92ur9$sem$1@nemesis.news.tpi.pl samaki
<c...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> sympatyczny. Hmmm, karczownik powiadsz? Chyba juz wole perfumy z
> pizmaka niz wytrzebione krzewy. Ale i tak mi sie poszczescilo,

Świnka morska by cieła posty.

19. Data: 2004-05-26 21:50:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:c92ur9$sem$1@nemesis.news.tpi.pl samaki

> Świnka morska by cieła posty.

Pozdrawiam sumiennie Ja...cki

Hejka ! Wpisałem za Ciebie Twoje pozdrowienia.

Pozdrawia przytomnie boletus

20. Data: 2004-05-28 07:37:29

Od: "p4g4j" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c92amr$llc$1@inews.gazeta.pl...
> samaki <c...@p...onet.pl> napisał(a):
> Jeśli coś ok. 0,5 kg to mógł to być Karczownik ziemnowodny (Arvicola
> terrestris) i prawdę mówiąc bardziej mi to zdjecie jego przypomina.
> pozdr. Jerzy
karczowniki sa mniejsze ,a tego wystraszonego wymoczka
trudno rozpoznac ze zdjecia :)
jesli chcesz poczytaj Wajraka o karczowniku
http://serwisy.gazeta.pl/edukacja/1,52323,939656.htm
pozdrawiam Przemo

Re: Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka
Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka
oczko wodne za miastem
Trawniki
optymistycznie