Majonez domowy z żółtkiem na twardo

11. Data: 2014-12-21 23:01:34

Temat: Re: Majonez domowy z żółtkiem na twardo
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2014 o 22:50 XL <i...@g...pl> pisze:

(...)

> Wysnuwasz zupełnie błędne wnioski na powyższy temat, no i gdzież widzisz
> tę
> agresję w stosunku do Ciebie? - ale cóż, moze się namyslisz i zostaniesz
> jednak:-)

XL - no przecież nie Ty atakowałaś :)
Zamiast przekonywać ignorantów (owi specjaliści od solenia słodyczy), wolę
mniej sfrustrowane gremia.

--
Trefniś

12. Data: 2014-12-21 23:09:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 23:01:34 +0100, Trefniś napisał(a):

> [...]
>
> XL - no przecież nie Ty atakowałaś :)
> Zamiast przekonywać ignorantów (owi specjaliści od solenia słodyczy), wolę

E tam, odpocznij, odpręż się - zbyt łatwo rezygnujesz z trudnej misji
oświecania :-)

13. Data: 2014-12-21 23:10:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 22:51:47 +0100, Trefniś napisał(a):

> Jeszcze długa droga przed Tobą, skoro hołdujesz takim śmiesznym mitom.
> Niech Ci ktoś wytłumaczy, dlaczego soli się słodycze...
>
> Żegnam Was.

Zamiast nieznatemu gościowi wytłumaczyć, że nawet do ciasta i kremu na tort
dodaje się sól... Ty odchodzisz?
:-)

14. Data: 2014-12-21 23:19:05

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2014 o 22:51, Trefniś pisze:

> Jeszcze długa droga przed Tobą, skoro hołdujesz takim śmiesznym mitom.
> Niech Ci ktoś wytłumaczy, dlaczego soli się słodycze...
>
> Żegnam Was.

Widzę, że nie potrafisz myśleć, więc muszę Ci wszystko jasno wyklarować:
nie posolić słodycze - zrób kogel mogel używając tylko soli i zero cukru
(bo że do słodkich rzeczy dodaje się szczyptę soli wiem od
kilkudziesięciu lat), ale skoro Ty debilnie porównujesz posłodzone
żółtko na twardo z koglem moglem to ja Ci każe porównać kogiel mogiel
TYLKO z solą do smaku żółtka na twardo. Ale Ciebie jakby ironia w dupę
kopnęła to i tak byś tego nie zauważył.
Ale co się przejmuję, obiecałeś że już Cię tu nie ma, bo nie dorastamy
Ci do pięt, więc .... Ci w .... żegnaj.
GA

15. Data: 2014-12-21 23:42:44

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kogel-mogel

> nie posolić słodycze - zrób kogel mogel używając tylko soli i zero cukru

:O

GalAnonim sam nie wie, _co_ pisze i ma pretensje, że inni rozumieją to
_dokładnie_

--
Trefniś

16. Data: 2014-12-22 02:36:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-21 23:42, Trefniś pisze:

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Kogel-mogel

> :O
>
> GalAnonim sam nie wie, _co_ pisze i ma pretensje, że inni rozumieją to
> _dokładnie_

No właśnie Ty nie rozumiesz dokładnie i jeszcze się o to obrażasz.

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

17. Data: 2014-12-22 19:34:14

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to zrób kruche ciasto na gotowanych żółtkach - to zrozumiesz, jaka jest
> RÓŻNICA na PLUS :-)
> http://kotlet.tv/kruche-ciasto-z-gotowany-zoltkiem/

Ja uważam, że na minus, a pszepis istnieje pewnie po to by żułtka się nie
zmarnowały, jak komuś zostaną.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

18. Data: 2014-12-22 21:10:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Dec 2014 19:34:14 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Ja uważam, że na minus, a pszepis istnieje pewnie po to by żułtka się nie
> zmarnowały, jak komuś zostaną.

Nie znasz się - ot co. To ciasto jest WSPANIAŁE :-)

19. Data: 2014-12-22 21:38:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-22 02:36, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> No właśnie Ty nie rozumiesz dokładnie i jeszcze się o to obrażasz.

Nastrój świąteczny na grupie już hula, że ho ho ho

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

20. Data: 2014-12-22 21:40:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Dec 2014 21:38:18 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-12-22 02:36, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> Nastrój świąteczny na grupie już hula, że ho ho ho

Przedświąteczna nerwówka, noczochczesz. Przyszłas łagodzić może? :->

Pół tony najlepszej nie tylko w Polsce ale i na świecie kiszonej kapusty przyjedzie do Słupska na sylwestrowy bigos!!!
sos tajski Vifon a sriracha
Karp (nie tylko) humanitarnie swiąteczny
Freelance Web Designing in Japan,India,Hyd,UK,Singa pore,Hongkong
Discrete Random Signals and Statistical Signal Processing Charles W. Therrien