Majonez domowy z żółtkiem na twardo

61. Data: 2014-12-27 04:02:00

Temat: Re: Majonez domowy z żółtkiem na twardo
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ania napisała:

> [...]
[...]
> W sumie - dość trudne do zdobycia, a jeszcze trudniejsze do odnalezienia
> na półkach sklepowych ;-) Mało który sklep je prowadzi i dodatkowo często
> są upchnięte w dziwnych miejscach - np. w kauflandzie przy pieczywie i
> waflach ryżowych.

No faktycznie, kto by się spodziewał sucharów przy pieczywie!

Jarek

--
Piszę do ciebie z dalekiej północy
Choć ciężko tutaj ja nie tracę wiary

62. Data: 2014-12-27 11:42:00

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 grudnia 2014 04:02:01 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> No faktycznie, kto by się spodziewał sucharów przy pieczywie!

Zwykle w sklepach leżały przy herbatnikach ;-) I tak jest do dziś w pewnym sklepie. W
innym są koło chipsów i słonych przekąsek. A teraz biorąc pod uwagę rozległość
sklepów - to nieźle się trzeba naganiać, żeby je odnaleźć. Jakoś nie mieszczą się w
koncepcji.

Ania

63. Data: 2014-12-27 16:25:19

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ania napisała:

> Zwykle w sklepach leżały przy herbatnikach ;-)

A te gdzie leżały, przy herbacie?

> I tak jest do dziś w pewnym sklepie. W innym są koło chipsów i słonych
> przekąsek. A teraz biorąc pod uwagę rozległość sklepów - to nieźle się
> trzeba naganiać, żeby je odnaleźć. Jakoś nie mieszczą się w koncepcji.

Koncepcją takich sklepów jest właśnie to, żeby trzeba było się naganiać.
Nawet jak się po jedne suchary przyszło, to i tak przeważnie trzeba obejść
cały sklep w kółko. Po drodze mijając półki z tym, co by nam koniecznie
chcieli sprzedać, a my jakoś sami nie wpadliśmy nawet na pomysł, by taki
zakup planować. Zrobią następną analizę zachowań konsumenckich, a wtedy
może im wyjść, że te suchary powinny leżeć tam, gdzie świece, kanisrtry
na wodę i srebrna taśma klejąca.

Jarek

--
Przywieźli wyngiel! Wyngiel! Wyngiel je we wiosce!

64. Data: 2014-12-28 00:38:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Dec 2014 02:42:00 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> [...]
sklepów - to nieźle się trzeba naganiać, żeby je odnaleźć. Jakoś nie mieszczą się w

Gdybym miała sklep, położyłabym je obok soli i cukru - w dziale "Rób zapasy
na czarną godzinę" ;-PPP

65. Data: 2014-12-28 10:54:21

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 00:38:34 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Gdybym miała sklep, położyłabym je obok soli i cukru - w dziale "Rób zapasy
> na czarną godzinę" ;-PPP

A ja po prostu w kilku miejscach...

Ania

66. Data: 2014-12-28 10:55:09

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 grudnia 2014 16:25:21 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> A te gdzie leżały, przy herbacie?

Nie, przy czekoladzie i bombonierkach.

Ania

Pół tony najlepszej nie tylko w Polsce ale i na świecie kiszonej kapusty przyjedzie do Słupska na sylwestrowy bigos!!!
sos tajski Vifon a sriracha
Karp (nie tylko) humanitarnie swiąteczny
Freelance Web Designing in Japan,India,Hyd,UK,Singa pore,Hongkong
Discrete Random Signals and Statistical Signal Processing Charles W. Therrien